Recensie Lekker hygiënisch huisvrouwtje, Schoten 4,14 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is waar dat ze niet van jongere mannen houdt. Maar het is jouw geld, toch? Waarom zou je boos worden? Bovendien zijn er meer hete MILF's om uit te kiezen die ruimdenkend, vriendelijk en open voor alles zijn.
Ik ben vele ouder dan 28jaar. Ze plaats een screen van de mail hierop die niet van mij is. Ik ben rond de 40j toen ik zei dat ik van Marokkaanse origine ben. Zei ze neen. Het ging niet om de leeftijd.

Ik ben vele ouder dan 28jaar. Ze plaats een screen van de mail hierop die niet van mij is. Ik ben rond de 40j toen ik zei dat ik van Marokkaanse origine ben. Zei ze neen. Het ging niet om de leeftijd.

Ik zie regelmatig advertenties van dames die duidelijk specifiëren dat ze enkel mannen van Europese/blanke origine ontvangen. En dit bij zowel Afrikaanse, Oost Europese als lokale Vlaamse dames.

Er zal wel een reden voor zijn zeker?

Ik snap het.
Maar als je aardig bent en je betaalt ervoor, dan hoef je niet boos te zijn. Je moet alleen de dames verwennen of besteden die ervoor openstaan. Maar dat is mijn mening.

Terug
Bovenaan Onderaan