Recensie Lekkere massage Gooik 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MrRubnTug

Newbie
6
29/06/23
2
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Begint met een rugmassage en glijd stilletjes verder naar beneden. De billen en dan zalig naar binnen toe waar ze eerst zachtjes de ballen knijpt. Daarna terug naar de benen en neemt ze de ballen en penis soms mee. Ik zet men kont naar omhoog waardoor ze gretig meer begint te kneden en glijden over men heer. Als de paal mooi recht staat wordt ik omgedraaid en aanschouw ik een lekker lijf en grote donkere tepels. Ze glijdt lekker met haar lichaam over mij en mag ook alles aanraken. Ze neemt men heer ook zalig tussen haat tieten. Daarna begint ze lustig aan de handjob terwijl ze lekker men anus begint te masseren en te vingeren tot ik recht op haar borsten spuit.

Lekker lekker
 
Ze staat nergens meer op redlights maar ik heb wel gsm nr. Ze reageert heel snel op berichtjes. En is 7/7 open 😉

+32 Nope, doen we niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn er nog massageliefhebbers hier langs geweest ?
zou er wel eens willen bijgaan, maar heb mijn twijfels . Ik hou van veel teasen en plagen, kan ik dat bij haar verwachten ?
is de lokatie discreet ?
Bedankt
 
Hier onlangs ook geweest voor een massage van 2 uur. 200 euro betaald.
De masseuse werkt blijkbaar alleen, vroeger waren ze met 2, maar de andere zit nu in een relatie en biedt haar diensten niet meer aan.
Deze masseuse is super vriendelijk en de massage start al heel snel tussen de benen terwijl je op je rug ligt..... heel opwindend !
Heeft de ganse tijd met mijn lid gespeeld, totdat ik bijna gek werd en alles eruit spoot. Doet ook poging tot prostaat massage
Daar ga ik zeker terug
 
Terug
Bovenaan Onderaan