WHEM Lena Arabisch Roeselare

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is blijkbaar fake:

 
Is niet fake, ik vind er niet direct een topic over maar deze jonge dame is hier al meermaals gepasseerd. Dus hopelijk reageert er iemand die er ervaring mee heeft gehad.
 
Voorheen was ze actief in het Antwerpse. Ik heb er eens contact mee opgenomen en dat liep vlot. Uiteindelijk wel niet mee afgesproken omdat het niet paste. Ik dacht dat ik haar aan de telefoon heb gesproken. Misschien nog eens proberen en het risico nemen...
 
Had er een afspraak mee. Duidelijk tijdstip en plaats afgesproken.

Maar éénmaal ter plaatse niemand te zien. Geen antwoord op mijn sms'jes. Nog een paar keer gebeld maar ook geen antwoord. Het dan na vijftien minuten wachten maar afgetrapt 😒
 
Had er een afspraak mee. Duidelijk tijdstip en plaats afgesproken.

Maar éénmaal ter plaatse niemand te zien. Geen antwoord op mijn sms'jes. Nog een paar keer gebeld maar ook geen antwoord. Het dan na vijftien minuten wachten maar afgetrapt 😒
Dat is jammer. Heb ik ook eens megemaakt. Ander en beter.
 
Ze zou terug zijn in Roeselare, niemand ervaring mee?
Heb er tijdje geleden mee afgesproken, haar profiel klopt wel met de werkelijkheid. Licht gefotoshopt. Niet zo speciaal en zeker niet voor de prijs. Doet wel effectief wat ze aanbied in haar berichten als je er op locatie nog eens naar vraagt. Geen idee waarom ze er op voorhand naar vraagt als je het ter plaatse opnieuw mondeling moet doen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan