Recensie Lena Schaarbeek 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Danomeister

Newbie
11
27/07/24
11
1
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/lena-sexy.html
Totale kosten (in euro)
€ 130
Ik ben deze DVP op Quartier Rouge (de Franstalige versie van RL) tegen gekomen.
Afspraak via WA verliep vlot in het Engels. Op het moment van de afspraak wachtte ze me op op het eerste verdiep in een gebouw aan de gekende Emille Duploy square. Lena liet me direct de kamer in en hebben we kort kennis gemaakt. Blijkt dat ze liever Frans praat dan Engels. Na mijn wensen te hebben doorgegeven (30 min, pzc, nmc, anaal) en de betaalformaliteiten te hebben vervuld, begon ze me te verleiden met een leuke, weliswaar korte striptease, waarbij ze mij ook stap voor stap van mijn kledij ontdeed. Toen ze zag dat mijn soldaat al in aanvalshouding stond, ging ze op haar knietjes zitten en begon me langzaam te pijpen. Obligaat wasje was blijkbaar niet nodig, gelukkig rook ze fris en kwam ikzelf ook net vanonder de douche. Tijdens pijpen keek ze af en toe me met haar bruine ogen heel sexy aan! Om haar mondje nog niet al vol te spuiten heb ik haar doen stoppen en zijn we op bed beland. Daar kuste en likte ze me op alle gevoelige plaatsjes. Bij het tongzoenen zoekt ze wel contact met mijn tong., maar het blijft beperkt tot puntje tegen puntje... Ze laat mij ondertussen gewillig haar onderste gaatjes betasten en exploreren. Wanneer ik vond dat met de stootactie mocht begonnen worden, deed ze het rubbertje om (ze doet ook nzc) om, beetje gel erop. Ze ging in doggystyle op bed zitten en presenteerde haar kontgaatje door haar billetjes een beetje uit elkaar te trekken. What a view!! Penetratie ging redelijk vlot ondanks dat ze toch nog wel strak staat. Ze bewoog lekker mee en bracht haar fijn gebouwd lichaam in een lekkere positie. Na een paar minuten voelde ik dat ik het niet lang meer ging volhouden, heb ik me even teruggetrokken en ben gaan liggen. Ze had er blijkbaar zin in gekregen, want ze kroop vrij vlug op mij en begon me te berijden in omgekeerde missionarishouding. Ze bereed me afwisselend langzaam en dan weer snel en af en toe draaide ze met haar heupen. Als ze ook nog mijn ballen begon te strelen met haar nagels, was ik niet meer te houden. Pakketje met plezier afgegeven in cadeauverpakking!
Heel fijne en lieve dame die met gevoel haar taak volbracht. Was echt wel een feestje!
Herhalingsgevaar: gegarandeerd!

Terug
Bovenaan Onderaan