WHEM Lena

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Meg3

Wandelaar
59
20/11/21
15
2
Hoi heeft er iemand ervaring met lena ze ontvangt nu in schaijk vorige week in uden

 
Heb contact gehad, nam direct de telefoon op toen ik belde. Ontvangt in zo'n vakantiepark. Dat heb ik een paar keer meegemaakt en mijn ervaring is dat je er op zulke plekken niet erg discreet bijloopt. Dat vind ik niet zo erg als het ver genoeg van mijn woonplaats is maar dit is in mijn regio en omdat ik in de verte ooit te maken heb gehad met het gezin dat dit park beheert ben ik uiteindelijk niet gegaan. Over de dame kan ik dus alleen zeggen dat ze vriendelijk klonk, fatsoenlijk Nederlands sprak en ze gemakkelijk bereikbaar was.
 
Heb straks geprobeerd een afspraak te maken
Maar ze wilde me niet ontvangen ik stelde teveel vragen Ik vroeg of ze tijd had en of ik me kon op frissen
Ik was zelfs al op locatie 🤔
 
Ik ga niet in detail treden. Maar echt waardeloos. Geen stuiver waard
Nou, dat maakt wel nieuwsgierig zeg! :p:LOL: Vertel toch eens waarom het zo waardeloos was, zonder in details van precieze seksuele handelingen te treden dan?

Maar hoe dan ook, op de één of andere manier heb ik bij ontvangst op zo'n vakantiepark nog nooit een goede ervaring gehad. Terwijl ik bij ontvangst in hotels wel vaak heel positieve ervaringen heb gehad, zowel bij Nederlandse als bij buitenlandse dames. Heel vreemd, je zou zeggen dat het niet uit zou maken of een dame op zo'n bungalowpark ontvangt of in een Fletcher of van der Valk hotel, maar blijkbaar is het toch een bepaald type DvP dat voor zo'n park kiest?
 
Nou ze viel kwa uiterlijk en verzorging al heel erg tegen. Heel mager. Cup a-. Dacht oke: pzc en wegwezen anders maar. Betaald. En vervolgens nee pzc doe ik niet.
Oke ik zeg beginnen dan met een massage?? Nee massage doe ik niet, moet je voor bij een massage salon zijn.
Vervolgens alleen aftrekken. Daar wilde ze het mee klaar maken en mij laten gaan. Stelde doggy voor: nee doggy deed ze niet.
Ik had 60min, maar was al duidelijk dat als ik 1x zou klaarkomen dat ik dan zou moeten gaan(afgesproken was 2x). Erg asociaal taalgebruik, geen sfeer, rokend, alcohol lucht erbij.
Ben na 10 min gegaan zonder een daad.
 
Nou ze viel kwa uiterlijk en verzorging al heel erg tegen. Heel mager. Cup a-. Dacht oke: pzc en wegwezen anders maar. Betaald. En vervolgens nee pzc doe ik niet.
Oke ik zeg beginnen dan met een massage?? Nee massage doe ik niet, moet je voor bij een massage salon zijn.
Vervolgens alleen aftrekken. Daar wilde ze het mee klaar maken en mij laten gaan. Stelde doggy voor: nee doggy deed ze niet.
Ik had 60min, maar was al duidelijk dat als ik 1x zou klaarkomen dat ik dan zou moeten gaan(afgesproken was 2x). Erg asociaal taalgebruik, geen sfeer, rokend, alcohol lucht erbij.
Ben na 10 min gegaan zonder een daad.
Oei, da's minder. Dit is het risico van thuisontvangst (nou ja, thui) met een onbekende dame, inderdaad. En ze adverteert nog wel zelf met pzc, ik neem aan dat ze dat toch zelf aangevinkt heeft op Kinky. Als die dame nou toevallig niet op dat park maar in een fatsoenlijk hotelletje of thuis had ontvangen was ik er ook heengegaan, zo zie je maar, die toevalligheid heeft me daarvoor behoed maar anders was ik er ook ingetrapt. Jammer.
 
Helemaal eens met Marky
Echt waardeloos ik ben ook vertrokken zonder daad alles wat marky zegt was bij mij ook zelfs een grote hond die in de bens zat maar eentje die je los niet wil tegen komen
Zelfs een beetje aanvallend gedrag
Echt niet meer ze heeft 2 accounts ook onder een andere naam Deze dame vermeiden
 
Lena of Stella (ze gebruikt 2 namen in haar advertentie) is een arrogant k@twijf. Zoals al eerder werd gemeld is de dame niet gediend van het stellen van meer dan 1 vraag.
Ik stelde haar netjes de vraag of ze ook met wat oudere heren (zoals ik) afsprak. Toen ik aangaf hoe oud ik was gaf ze aan dat het geen probleem was.
Toen ik aangaf dat ik maandag ik de buurt van haar ontvangst locatie was en graag vast wilde afspreken, werd de verbinding verbroken.

Laat maar, dit is een dame voor mijn blacklist.

Greetzzz,

Dick Head.
 
Lena of Stella (ze gebruikt 2 namen in haar advertentie) is een arrogant k@twijf. Zoals al eerder werd gemeld is de dame niet gediend van het stellen van meer dan 1 vraag.
Ik stelde haar netjes de vraag of ze ook met wat oudere heren (zoals ik) afsprak. Toen ik aangaf hoe oud ik was gaf ze aan dat het geen probleem was.
Toen ik aangaf dat ik maandag ik de buurt van haar ontvangst locatie was en graag vast wilde afspreken, werd de verbinding verbroken.

Laat maar, dit is een dame voor mijn blacklist.

Greetzzz,

Dick Head.
Mega aso is ze. Geen stuiver waard
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan