WHEM Lenie, Dordrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nog nooit sneller uit een woning gerend dan dat ik naar binnen ging, tot ik keer dacht met Lenie af te spreken.
Woning smoezelig. Als je allergisch bent voor honden sws een no go. Maar mogelijk is die inmiddels weg.
Dame zelf kan ik ook kort over zijn en zeg dit niet heel snel. Maar echt helemaal niets aantrekkelijks aan. Uitgezakt lichaam, onverzorgd voorkomen en draagt geloof ik geen kunstgebit of heeft nog weinig tanden.
Dit laatste zou nog wel wat kunnen zijn bij pijpen, maar dat doet ze dus net niet 😏😂
Kan het niet over haar inzet hebben, alleen over haar voorkomen zoals het op mij overkwam.
 
Nog nooit sneller uit een woning gerend dan dat ik naar binnen ging, tot ik keer dacht met Lenie af te spreken.
Woning smoezelig. Als je allergisch bent voor honden sws een no go. Maar mogelijk is die inmiddels weg.
Dame zelf kan ik ook kort over zijn en zeg dit niet heel snel. Maar echt helemaal niets aantrekkelijks aan. Uitgezakt lichaam, onverzorgd voorkomen en draagt geloof ik geen kunstgebit of heeft nog weinig tanden.
Dit laatste zou nog wel wat kunnen zijn bij pijpen, maar dat doet ze dus net niet 😏😂
Kan het niet over haar inzet hebben, alleen over haar voorkomen zoals het op mij overkwam.
Haha ik ben ook blij dat ik dit optijd lees. Leek me een keertje leuk om te proberen en indd hierboven vermeld geen geld, 25 voor een vluggertje. Maar zoals je al doet vermelden is het niet de moeite waard om erheen te rijden., wat mijn vermoeden al was.
Anyways op zoek naar wat nieuws in de regio💪🥳🙋‍♀😍
 
Lenie is een milf, zelfs gilf met lekkere billen en leek me wel een verplaatsing waard
afgesproken via WA en op afgesproken tijdstip wordt mobiel niet meer bekeken…
dik half u gewacht maar niets
onverrichterzake terug naar huis
pas 's avonds laat komt ze terug online
volgende dag neem ik contact en put ze zich uit in excuses, nog een afspraak van haar man waar ze niks vanaf wist en liep uit, etc etc
zand erover en nieuwe afspraak voor late namiddag want ze kreeg nog vriendin over de vloer. We spraken af dat ze me zou appen zodra beschikbaar… je raadt het al, twee dagen later wacht ik nog altijd

Ze is dus totaal onbetrouwbaar; soit doe ermee wat je wil
in de rubriek WHEM wordt ze ook al niet te betrouwbaar af geschilderd. Ik vond op basis van haar lekkere billen het wel de verplaatsing en het proberen waard…. Uur heen en uur terug in de auto. Point final.

*mod edit: let een beetje op je taalgebruik, het is hier geen achterbuurt*

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan