Recensie Lenka, Schoten 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

chrisa

Stamgast
592
12/01/22
254
16
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lenka-6
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week een afspraak gemaakt met Lenka, een tsjechische van een jaar of 25.


Afgesproken voor een GFE voor een uurtje. Er was eigenlijk weinig GFE aan, kussen onder voorbehoud, tongen matig, pijpen zonder condoom deed ze wel erg goed en met veel spuug, neuken was goed. Ze heeft lekkere tieten met flinke tepels, eigenlijk ietwat grote tieten voor zo'n mager meisje.
Toen ik haar wilde beffen hield ze haar benen krampachtig ietwat dicht, vingeren apprecieerde ze niet.
Geen herhalingsgevaar.
Na afsluit gaf ze mij nog een massage, die was redelijk.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Toch maar eens een profiel aangemaakt om een recensie voor deze te schrijven. Heb al een paar dvps bezocht, maar voel me nog een groentje 😅

Over Lenka:
Date was in Kortrijk. Afspreken vlot en correct. Ontving zeer discreet in een hotel, maar ben niemand tegengekomen.

Op kamer zeer mooie dame met echt grote borsten, waar je mee mag doen wat je wilt!
Betaald en kennismakingspraatje, praten begon lang te duren maar ze begreep onmiddellijk mn dom mopje en we begonnen eraan.
Deze dame pijpt echt heel goed en met veel overgave! Ik riep haar af en toe een halt toe of nam haar hoofd vast om sneller of langzamer te gaan. Toen vroeg ze of ik in haar mond wilde komen, wat ik niet veel later ook deed!

Ik was goed geil, wat een joekels!!
Begon me daarna heerlijk af te trekken, terug pijpen en condoompje aan.
Neuken op zich ok, het zicht op die gigantsche mommymilkers is zalig!
Intiem toch al beter gehad, maar haar pijpbeurt maakt het herhalingsgevaar groot.

Ik had betaald voor een uur, maar was wat vroeger en ook later buiten, hield de tijd id gaten, maar gunde me de extra tijd.
Opt einde vertelde ze ook dat ze het een zeer aangename date vond, respectvol, niet opdringerig en heel geil.
Ge krijgt wat je geeft

Zuigt ook aan de ballen en snuffelt precies over uw hele lichaam, was eens iets anders, maar vanaf de lul in haar mond gaat, weet ze wat ze doet!
 
probleem met deze griet is dat ze adverteert onder verschillende namen en verschillende locaties.
Nu noemt ze weer Klara, te bereiken in Schilde, Antwerpen. Ik had met haar afgesproken indertijd in Schoten, geil wijf maar ik had geen GFE ervaring.


 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan