Recensie Leona, Dynamite Privé 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

callmedaddy

Wandelaar
62
13/01/22
44
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben gisteren bij Leona geweest voor een kort bezoekje van een half uur.
Wat een prachtige meid!! Op basis van haar huidskleur en zwarte bos krullen zou ik zeggen dat ze (deels) marokkaanse is.
Helaas vond ik het intieme gedeelte niet fantastisch. Ze kijkt je niet aan tijdens de sex, wat op mij overkomt alsof ze er niet echt van geniet. Wellicht kwam dat ook omdat ze er een beetje last van had als ik te diep kwam.
Pijpen was wel erg lekker!
Al met al zou ik nog wel een keer bij haar langsgaan voor haar looks en mooie lichaam.
 
@Elover Hoe heb je haar profiel gevonden? Op de homepage van Dynamite staat een lange lijst profielen van alle dames (niet alleen degenen die de dag zelf aanwezig zijn), maar Leona staat er niet tussen.
 
En nu moet ik weer gaan vragen "hoezo niet? Hoe weet jij dat? Van wie is die dan wel?" In plaats van dat je dat meteen zelf erbij schrijft...
Het is inderdaad Leona niet op de foto.Denk dat het een dummy is want die vormen heeft zij niet.
Leona is een lief slank meisje met een kleine A cup.
Helaas is zoenen en deepthroat of diep stoten niet mogelijk bij haar.
Verder kan je wel leuke gespreken met haar voeren.
Mooi meisje type girl nextdoor maar voor mij helaas maar voor 1x omdat ik toch wel wat meer in mn date wil.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan