Recensie Leticia (Hongaarse) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Assman

Stamgast
590
05/01/23
963
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
80
Meestal zit het met mijn intuïtie wel goed, maar Leticia heeft mij vandaag laten zien dat ik er soms ook ongelofelijk naast kan zitten!

Leticia betekent vreugde en blijdschap, nou, dat heb ik geweten! Deze naam vindt zijn herkomst in Portugal.

Afgelopen weekend zette Leticia voor het eerst haar subtiele verleidingstechnieken in om mij op haar pad te brengen. Ze lag naakt in het zonnetje met haar prachtige lichaam, en lachte me toe terwijl ik in het zwembad lag te spelen. Verder niet op ingegaan, want ik had op dat moment iemand anders in gedachten. Eenmaal weer thuis aangekomen voelde ik mij een ongelofelijke sukkel dat ik niet even naar Leticia was gelopen om een praatje te maken.

Als de subtiele manier bij deze kerel niet werkt, moet ik het maar wat directer gaan aanpakken, moet Leticia vandaag (Woensdag) gedacht hebben. Toen ik net een paar seconden in de bar was stond ze al voor me. Kort overlegd en naar de kamer gegaan.

Dit prachtige meisje is 23 jaartjes jong (ik had haar iets ouder geschat), 1.65m, 52kg., mooie B cup, geen tattoos maar wel een hele mooie gebruinde huid. Ze heeft een hele exotische uitstraling, erg mooi vind ik.

Op de kamer maakte ze er vanaf het begin een mooie show van, en bleek ze ook over een flinke dosis humor te beschikken. Nadat junior eerst middels pzc verwend was, waren de diverse gevechtsposities aan de beurt. Dit was echt ongelofelijk mooi en sexy, zoals Leticia zich steeds weer wist te positioneren. Echt 5 sterren met een gouden randje.
Tot slot wist ze het op een indrukwekkende en prettige manier handmatig af te maken (2e rondje valt niet mee bij mij…).

Met knikkende knieën de kamer verlaten. Wat een prachtige en getalenteerde dame is dit zeg, echt nooit achter haar gezocht, zo zie je maar weer… :) .

Tip: wel even goed van tevoren afspreken wat wederzijds de verwachtingen zijn. Dit zal grotendeels ook aan de klik liggen,
want Leticia is zeker wel selectief.

Herhalingsgevaar: 100%.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan