Recensie L'Etoile Belgradostraat 24 Gent 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
13
14/10/23
7
2
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Spaans
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren liep ik door de Belgradostraat. In het onderste raam links van de Etoile zag ik 3 Zuid-Amerikaanse vrouwen bezig met een gemaskerde man. Twee ervan hadden een voorbindpenis aan.
Ze bleven mij enthousiast lokken en ik vroeg info wat ze aan het doen waren. Ze zochten voor hun slaaf een penis die hij zou mogen afzuigen. Dat werd uiteindelijk de mijne.
Ik twijfelde maar ging toch binnen. Een van die drie vrouwen/meesteressen deed snel mijn broek uit en kneep op het eerste zicht gevaarlijk hard in mijn ballen. Ze speelde ondertussen ook met mijn tepels. Een andere vrouw deed een condoom rond mijn penis en de slaaf begon mij te pijpen terwijl zijn meesteres mijn ballen bleef masseren. Ze sloeg mij ook verschillende keren vrij hard, zeker wanneer ik met haar borsten/kutje begon te spelen. Zalig.
De slaaf vond mijn penis ongelooflijk lekker zei hij verschillende keren.
Helemaal op mijn gemak was ik wel niet met die drie meesteressen én die slaaf maar ik was toch opgewonden genoeg om mijn sperma in het rond te spuiten, tot oa in het oog van de slaaf.
Dit was een van de vreemdste ervaringen die ik al meemaakte, maar was toch heel geil.
Als ik ze nog es bezig zie ga ik opnieuw mee doen, maar dan ga ik actiever zijn, er langer van genieten én met de drie dames én slaaf spelen....
 
Hi
Zoals in de titel: Belgradostraat 24 in Gent, onderste venster links. Heeft nog al es iemand deze 3 meesteressen bezig gezien?
Welke dag/uur ?
Ik zou graag nog es langsgaan met veel opgespaard sperma deze keer...
Deze namiddag om 15u50 zaten er 2 meesteressen en een slaaf met een dildo in zijn mond voor het raam. Of er nog een derde meesteres aanwezig was, weet ik niet. Voor Gent overdag toch een nieuw gegeven voor zover ik weet.
 
Deze namiddag om 15u50 zaten er 2 meesteressen en een slaaf met een dildo in zijn mond voor het raam. Of er nog een derde meesteres aanwezig was, weet ik niet. Voor Gent overdag toch een nieuw gegeven voor zover ik weet.
Ha, er gebeurt daar precies toch regelmatig iets. Ik hoop in elk geval nog es te mogen meespelen. Bij mij waren het wel mooie meesteressen. Niet de super slankste maar met de rondingen op de juiste plaatsen: grote mooie borsten dus én een volle ronde poep. Zalig zacht om aan te raken - ik kreeg daar wel heerlijk harde meppen voor terug. Ook mijn tepels en ballen werden daarbij niet gespaard. Wat mij nòg zaliger mijn zaad deed spuiten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan