Recensie Letti, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Johnnyshades

Newbie
2
26/02/24
5
1

Formulier kon ik niet invullen/weet niet hoe.

Dit is Nelly(ie), Letty, Maria, etc.
Ze ontvangt in rdam zuid, redelijk dichtbij de metro, iig dat is wat ik herkende.

Ze heeft iemand die afspraken voor haar plant, een gozer die zit in de auto, dichtbij de ingang van het appartementcomplex.
Voor de afspraak en na de afspraak gaat die bij de deur staan. ze doen het ook niet echt subtiel haha. hoe dan ook...

Ze doet alles(zegt hij dan), maar ik ging voor pzc met cim. daarnaast wilde ik alles vastleggen, dat had ik vantevoren afgesproken. pzc kan ze goed. je kan haar redelijk sturen hierin(deep throat kan/wil ze niet), hoewel ze naar 1 standje wilde, ik liggend op bed, wat ik niet erg vond.
100 betaald, ik weet het is veel te veel voor haar.
Elke 5 min belt die gozer of ze al klaar is. in het begin doet ze haar best, maar duurt het langer dan 10 min, dan wordt ze ongeduldig.
Na 20 min werd ze het zat en zei eigenlijk snel snel anders komt hij naar boven. ik nam nog effe de tijd om het juiste beeldmateriaal te schieten. helaas niet de daadwerkelijke cim op beeld kunnen krijgen, maar ja je kan niet alles hebben.
Het is duidelijk afwerken en klaarmaken voor de volgende.

Je zou kunnen denken, is hier iets aan de hand. misschien, maar ik had meer het idee dat het een samenwerking is dat voor beide werkt.

P.s. die gozer is niet indrukwekkend groot (1,80 max) of leek enig fighting skills te hebben, maar je weet het nooit he.

cumdump ok voor de rest niet , wel effe onderhandelen , dat is wel mogelijk had ik het idee.

Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad veel te veel voor deze al jarenlange junk.
Ze gebruikt veel en van alles.
Desondanks best lieve dame maar die prijs is zij natuurlijk niet waard.
Moet iedereen zelf weten hoor.

Terug
Bovenaan Onderaan