WHEM Lety - Bella Shemale TS

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft ook in Tilburg gezeten, ikzelf ben er nooit op bezoek geweest. Maar voor de grote bezemactie op het vorige forum stonden daar wel wat recensies, en omdat ik een tijdje geleden al getriggerd was door de foto's, deze toen gelezen, en deze waren niet altijd goed, en dat weerhield me van een bezoek.

Dus als er iemand een vers bezoekje heeft gedaan zou ik dit graag willen weten/lezen, iemand kan in een tijd veranderen van dienstverlening.
 
Klopt er stonden wat slechte recensies daar. Zijn weer terug te vinden. Ga er maar niet vanuit dat die dienstverlening verandert is. Dit is er eentje van het rondreizend circus. Lezen ook die fora niet, blijven niet lang en komen terug onder een andere naam.

Er zijn een paar shemales die hookers lezen. Eentje die als ze een mindere kreeg gelijk de mod van dienst inschakelde en dan werd die verwijderd. Twee anderen die af en toe lazen. Kortom een slechte recensie of meer zal niks aan de dienstverlening veranderen.
Ik denk ook niet dat er wandelaars zijn die tegen zo'n dame zeggen dat een ander slechte ervaring had en of ze daar maar even rekening mee moet houden. Slecht blijft slecht en goed kan helaas wel slechter worden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan