WHEM Leuke meid Schippersstraat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Yar

Newbie
3
30/01/25
1
Heren, welke dame in de Schippersstraat is echt de moeite waard om eens binnen te stappen? Laatste twee keer dat ik daar ben geweest viel erg tegen, leuk doen achter t raam om je binnen te lokken, maar zodra ik had betaald direct een ander persoon. Jaren geleden kwam ik altijd bij een leuke dame die super aardig was en ik met een smile naar buiten ging…maar die werkt er helaas niet meer.

Heren, welke dame in de Schippersstraat is echt de moeite waard om eens binnen te stappen? Laatste twee keer dat ik daar ben geweest viel erg tegen, leuk doen achter t raam om je binnen te lokken, maar zodra ik had betaald direct een ander persoon. Jaren geleden kwam ik altijd bij een leuke dame die super aardig was en ik met een smile naar buiten ging…maar die werkt er helaas niet meer.
wat vind je belangrijk bij een dame/date?

Inderdaad, Anaïs is een zeer goede keuze, en anders heb je zeker ook nog

Monica, Verversrui 14/2
Denisa, Schippersstraat 41/3
Amy, Villa Tinto 48
Alina, Schippersstraat 30/3

Deze 5 topdames zijn superaardig en geven een uitstekende, ongehaaste service!

Ik ben al meerdere keren bij Maria geweest en heb het mij nog nooit beklaagd.

Ik ben al meerdere keren bij Maria geweest en heb het mij nog nooit beklaagd.
Thnx, daar zal ik dan ook eens binnenstappen.

Terug
Bovenaan Onderaan