Recensie Lexi, Affligem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

slaapmuts

Meubelstuk
Supporter
Forumpionier
1.335
01/07/21
632
43
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgaande op de foto,s en de schaarste van Nederlandse vlaamse dames
een bezoekje gebracht bij Lexi
Altijd plezier bijLexi staat er op haar site
dus ik dacht dit komt goed maar zo alsl zoveel dames ziet Lexi er niet zoals
op haar foto,s ze is wel knap ook vriendelijk
de pijpbeurt was matig het moet allemaal snel gaan
het n*uken was goed enkel dat ze beneden niet zo nauw meer is
waardoor het gevoek niet zo goed is

al bij al
voor 100£ verwacht wel wat meer

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-lexi-altijd-lekker.html
 
Laatst bewerkt:
ik kan bovenstaande alleen maar bevestigen.
Sympathieke dame, die er best nog wel goed uit ziet. Wel siliconen borsten en gespoten lippen en dat is toch wat jammer.

Verder kan ik persoonlijk altijd wel genieten van het gedeelte in de jacuzzi of de infrarood sauna. Maar zoals je zegt is de rest allemaal wat afstandelijk en onpersoonlijk. Dan vind ik dat ze best wel duur uitvalt.
 
Lexi is een vriendelijke, spontane dame. Je voelt je er direct thuis. Grote troef is de jacuzzi en sauna. Mooi lichaam, bij deze dame geen gefotoshopte foto's, maar werkelijk zoals ze is. Een aanrader. Ga zeker nog terug.
 
Onlangs (ook letterlijk) op wandel geweest en bij Lexi op bezoek geweest. Vriendelijk onthaal. Lexi is wel degelijk de Lexi van de foto's in haar advertentie op redlights.be. Aantrekkelijk figuur (ontving mij in alleen maar een kleedje, in ontbloot onderlijf dus). Een inleidende gezamenlijke douche behoort blijkbaar tot het ritueel. Zij was (uiteraard) vlug ontkleed en moest het pietje nog recht kunnen komen (quod non), ik verzeker je, dat het van het zicht alleen al ha
ardstikke stokstijf zou gestaan hebben. Ik kan het haar naakt zien stappen, nog altijd nauwelijks uit mijn gedachten zetten. Zij is goedlachs, heeft zin voor humor en staat open voor je wensen - tenminste toch voor al wat binnen haar 'menu' op redlights.be valt (andere dingen heb ik niet proberen te vragen). Proper huis, aangename, propere ontvangstruimte, alles proper. Ik ben normaal geen schrijver van recensies (ook niet voor wat andere aangelegenheden betreft), maar ik vond, dat dit alles ook eens mocht gezegd worden. En ook, dat haar borsten er best mogen wezen en integraal deel uitmaken van haar aantrekkelijke, zeg maar 'appetijtelijke', verschijning - samen met haar ganse houding, trouwens. Het zijn m.a.w. helemaal niet de 'opgeblazen' siliconen 'ballonnen' die je je zou kunnen voorstellen, als er ergens sprake is van 'siliconen' in verband met borsten. Zoals al beaamd n.a.v. een (instemmende) reactie op een andere recensie: voor mij ook, zeker voor herhaling vatbaar.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
De service kan goed zijn en ze kan ook nog leuk en sympathiek zijn maar op de foto's haalt ze wel werkelijk elk trukje uit de kast om haar buikje te verstoppen. Spijtig, want dat geeft een beetje een vertekend beeld van haar en dat geeft vaak een teleurstelling bij het binnenkomen.
Sorry Lexi 😉
 
Ik twijfel om naar Lexi te gaan, maar iemand toevallig nog een recente ervaring die hij wilt delen? Ik twijfel tussen Lexi of Jolien
Jolien had niet zo een goed advertenties maar ze is echt wel volledig mijn type.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Totale kosten (in euro)
230
Onlangs nog geweest (en iemand wie ik nu al enkele keren heb bezocht).
Moet wel toegeven dat ik tegenwoordig een uur en half boek... Dan neemt ze wel haar tijd voor de dingen zoals hier eerder vermeld werd:
-Samen douchen
- jacuzzi waar ze op jou komt zitten om te teasen
- eventueel sauna (niets voor mij)
Om uiteindelijk samen op bed te belanden.

Tongkussen doet ze niet (of je moet er al serieus voor bijbetalen); pijpen was hier zc en toch telkens 2 a 3 hoogtepunten.

Uiteraard staan er al iets meer jaren op de teller als ze beweert...maar ik vind dan net weer dat haar vlotte omgang veel goed maakt.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan