WHEM Lexiee/Jasmine-Beringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Helaas nog niets concreets kunnen vastleggen, maar heb wel al via WhatsApp contact gehad met haar.
Paar berichten op en af gestuurd, maar op de vraag om concreet af te spreken heb ik nog geen reactie gekregen jammer genoeg.
 
Ik help jullie hopen, maar ik zie
-18/20 jaar
-Slecht Nederlands; kom uit de Limburg
-2 telefoonnummers
-Janoniem zegt berichten gestuurd, maar ze wil alleen bellen. Heb je haar gebeld? NL talig?
-lage prijs in ad € 120 en prijslijst € 250
-veel opties aangeboden.
 
Laatst bewerkt:
Ik help jullie hopen, maar ik zie
-18/20 jaar
-Slecht Nederlands; kom uit de Limburg
-2 telefoonnummers
-Janoniem zegt berichten , maar ze zegt alleen bellen. Heb je haar gebeld?
-lage prijs in ad € 120 en prijslijst € 250
-veel opties aabgeboden.
Ik begrijp wat je wilt zeggen, en ook ik had mijn twijfels over de echtheid door onder andere de verschillende prijzen en het verschillend gsmnummer.

Na het nummer uit de advertentietekst in WhatsApp te hebben ingegeven zag ik wel haar profielfoto en andere perssonlijke informatie van haar WA profiel, dus het nummer lijkt me wel echt te zijn.
Ik heb haar toch een bericht gestuurd ipv te bellen, en daarop reageerde ze. Haar ook gevraagd naar het prijsverschil en ze zei dat de prijs in de tekst de juiste was.
Nadien heeft ze ook de profielfoto en de info verwijderd omdat dat gsmnummer haar privénummer was, dat ze nog een "werknummer" moest voorzien in de plaats.

Dusja, we zien wel, ik heb er nog hoop in dat dit een heropstartend jong milfje is, die in het verleden al eens heeft geDVP'd en nu opnieuw begint. En anders is het fake en hoor ik er niets meer van :).
 
Net eens gebeld maar haar gsm nr is niet meer in gebruik
heb je gebeld naar het nummer dat op haar profiel staat (en wordt gekizen als je op de knop "Bel" drukt onderaan de advertentie, of het nummer dat in de tekst staat? Zijn verschillende nummers :).

Ik heb begin van de week contact gehad via WhatsApp op het nummer dat in de tekst staat, maar heb nog geen kans gehad om te bellen, zal voor het weekend zijn.
 
heb je gebeld naar het nummer dat op haar profiel staat (en wordt gekizen als je op de knop "Bel" drukt onderaan de advertentie, of het nummer dat in de tekst staat? Zijn verschillende nummers :).

Ik heb begin van de week contact gehad via WhatsApp op het nummer dat in de tekst staat, maar heb nog geen kans gehad om te bellen, zal voor het weekend zijn.
Deze prijzen zijn dan weer te mooi om waar te zijn. Ze ga haar werk hebben dan.
En dan zo mooi lichaam.... Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het meestal niet waar.
 
Yep
Ze ontvang op kleine studio
Op steenweg in Hasselt
Erg rommelig
Is amateurtje
Heel klein jong en teer meisje
Kleine borsten geschoren poesje
Werd enorm nat en blijf constant klaarkomen
Condoom ni gezien
Sprong ineens op me en bleef doorgaan tot ze was klaargekomen en ik ook in haar…..
Haar wel even gebeft waardoor ze ook twee keer klaarkwam
Had wel een lekker gewassen poesje
Was 150€ voor 40 min
Ze is geen klokkijkster hoor
 
Yep
Ze ontvang op kleine studio
Op steenweg in Hasselt
Erg rommelig
Is amateurtje
Heel klein jong en teer meisje
Kleine borsten geschoren poesje
Werd enorm nat en blijf constant klaarkomen
Condoom ni gezien
Sprong ineens op me en bleef doorgaan tot ze was klaargekomen en ik ook in haar…..
Haar wel even gebeft waardoor ze ook twee keer klaarkwam
Had wel een lekker gewassen poesje
Was 150€ voor 40 min
Ze is geen klokkijkster hoor
Niet bang om iets op te lopen dan?
 
Yep
Ze ontvang op kleine studio
Op steenweg in Hasselt
Erg rommelig
Is amateurtje
Heel klein jong en teer meisje
Kleine borsten geschoren poesje
Werd enorm nat en blijf constant klaarkomen
Condoom ni gezien
Sprong ineens op me en bleef doorgaan tot ze was klaargekomen en ik ook in haar…..
Haar wel even gebeft waardoor ze ook twee keer klaarkwam
Had wel een lekker gewassen poesje
Was 150€ voor 40 min
Ze is geen klokkijkster hoor
In haar adv staat alles met condoom?
Heeft ze een mooi gezichtje?
 
Ik ben in september bij deze dame langs geweest.
Voor mij was het een povere ervaring.
Positief: jong (23j), super slank echt een petite meid, kleine borstjes

Maar dan is alles wel gezegd.
Zo passief als iets, ze leek stoned… kussen minimaal. Pijpen met condoom ging bijna niet wegens tandpijn… neuken met condoom zonder veel emotie of enthousiasme. Heb mezelf dan maar klaargetrokken en ben dan vertrokken. Stond op 35 min buiten betaalde 200 voor een uur.

van dat continu klaarkomen heb ik helaas niks gemerkt, kan aan mijn kunsten liggen natuurlijk.
Intiem en pijpen was wel degelijk met condoom.
 
Ze ontvangt dus nog steeds in Hasselt.
Ik heb een fijne ervaring met haar gehad. Het duurde wel even vooraleer ik een antwoord kreeg. Maar de date was voor mij echt geslaagd. Meisje was zeer klein en had een mooi kontje. Pijpen deed ze mooi zonder condoom. Daarna haar op tafel gegooid en lekker geneukt. Daarna nog even fijn gebabbeld. Ik had betaald voor een uur maar ik zat zeker 15 min over mijn uur.

Ik had haar ook gevraagd waarom haar advertentie soms verdween. Zei me dat ze dit bewust doet als ze te veel berichten krijgt. Anders was het voor haar niet bij te houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan