WHEM Leydi, prive-ontvangst, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorige week bij deze dame geweest en wat heb ik daar een spijt van.
Om het moment van afrekenen probeert ze nog meer geld uit je zak te troggelen en als je daar geen gehoor aan geeft is het hele feest meteen voorbij.
Ga hier maar met een grote boog omheen.

Deze shemale verschijnt iedere keer na een tijdje weer met een nieuwe naam, dit zegt voldoende lijkt mij zo.

Nu is het Emafrodita en het was Leydi en daarvoor weet ik niet meer maar ik loop hier sowieso met een bocht om heen, iedere keer nieuwe naam is voor mij een NO GO.
[h4][/h4]

Zo te zien, is ook de pasvorm van de ingekochte rubbertjes verre van ok. Zou me niet verbazen, als ze regelmatig gescheurde condooms moet wegwerken. Als je op de brommert zit, geeft ook een slecht passende helm, ook geen bescherming.

Screenshot_20211101-021347.jpg

Zo te zien, is ook de pasvorm van de ingekochte rubbertjes verre van ok. Zou me niet verbazen, als ze regelmatig gescheurde condooms moet wegwerken. Als je op de brommert zit, geeft ook een slecht passende helm, ook geen bescherming.
Dat gebeurt best vaak:
" 7. Failing to unroll all the way: 11.2 percent of women and 8.8 percent of men had started intercourse before a condom was unrolled all the way."

Ik heb het idee dat transen dit nog meer doen, dan lijkt het voor het oog op bare sex.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan