Recensie Leyla, AC girls, Wurselen 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kranky

Vaste klant
155
13/02/22
121
19
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
http://m.6relax.de/club_girls_detail/name/ac-girls/from_girls/213621/girl/leyla2/from_a/premium2/region/grossraum-aachen-benelux/premium/liste
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Aangezien het aanbod in Limburg niet aan mijn smaak voldoet (nog geen geschikte opvolger voor Daria gevonden), maar eens de Duitse markt aan het verkennen.

Veel goede dingen op het Duitse forum gelezen en gekozen voor Leyla. Dikke D cup aan borsten en alles puur natuur. Je mag alles met haar doen en kaar veel toe. Het tongzoenen en pijpen was iets minder.

Maar al met al een prima date met een hele mooie dame. Let wel op, ze is zo gek als een deur!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://ac-girls.6profis.de/anwesend/sedcard-samira-53380.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag in Wurselen uitgekomen bij A-C girls. Prettige ontvangst door een dame en dan een line up met 7 dames.

Uiteindelijk voor Leyla gekozen die ik al gezien had op de website.
Leyla is hartstikke gek en dat vindt ik heerlijk. Na een leuke ontvangst en elkaar opgeilen dat al op de gang begin op kamer gegaan. Elkaar uitgekleed op zeer geile manier en toen ze mijn boxer uittrok nam ze hem zo in de mond, zc.
Heerlijke pijpbeurt in meerdere fases. Ze spuugde erop en nam hem in de mond. Na een uitgebreid voorspel van 10 min incl beffen ( vingeren was t enige dat niet mocht) condoom
Om gedaan en in missionaris haar genomen en ze heeft t bovenop mij afgemaakt.
Heerlijke borsten en leuk karakter. Daarna gedoucht in propere badkamer. Hele club was proper.
Hier kom ik zeker terug, zeker bij leyla
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://ac-girls.6profis.de/team/sedcard-samira-53380.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Was eigenlijk van plan volgende week te gaan. Maar zag gisteren dat ze na morgen weg is.
Ze vertelde dat ze maar 2 weken weg zou zijn. Leuke geile dame. Beetje jammer altijd dat ze foto's gebruiken met zware filters.
Want lekkere getinte huid is nergens te vinden. Privéhuis is zeer proper waar je lekker voor en na kan douchen. Zelf gebruikt zij ligbad als jij in douch zit.
Ze houd wel van wat stevigere sex merkte ik. In doggy flink hard kunnen stoten. Kamers heeft geen airco/ventilator. Wat deze dagen wel een must is. Dus beter afspreken als het wat koeler is.
Ze is ook niet vies van een trio. Na de daad stelde ze het al direct voor. Maar zal iets voor volgende keer misschien worden. Zag trouwens in link Samira staan.
Geen idee of dat haar eigen nam of nog een naam van haar is. Op terug weg nog lekker auto volgetankt. Dus al met al een goed dag
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan