Recensie Leyla , Antwerpen, Schippersstraat 23/5 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

josken3

Vaste klant
161
27/08/21
119
19
Na een lekkere Ioana en een vluchtig biertje op verwarmd terras nog even op onderzoek en had een mooi gezichtje gevonden in SS 23/5, de 23 jarige Leyla uit Hongarije, ze zat in een zwarte peignoir met een jong en mooi gezichtje en lange krullen a la brunette, kon niet weerstaan, alleen op de kamer toen ze haar uitkleedt, begon ik te fronsen, afhakers van tieten echt, denk dat ze kinderen heeft gezoogd, want zo lelijk kunnen je tieten als afhakers en als 23 jarige niet worden, verschrompeld, je kent het wel, haar lichaam was ok, maar ze was zo koud als een lijk, legde haar neer en deed niks meer, toen haar hand genomen en laten werken, pff, pvc was ook al niet vet, veel te hard en vingeren was met cd, snel 2 posities en k ben het afgebold, helaas nooit meer voor herhaling vatbaar, het kan al eens tegengaan...
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben vorige donderdag eens bij deze dame op bezoek geweest. Achter het raam zag ze er echt mooi uit en ik kreeg elke keer dat ik langskwam een mooie glimlach te zien dus dacht ik van het er eens op te wagen.

Spijtig genoeg kan ik de opmerking over haar borsten uit de vorige recensie beamen. Dat was wel een afknapper. Voor de rest ziet ze er echt wel goed uit. Echt vlot qua interactie is ze ook wel niet waardoor er ook maar moeilijk een klik ontstond.

Verder vond ik haar diensten nog wel ok zonder echt speciaal te zijn. Ze pijpte wat routineus maar zeker niet slecht. Ook nam ze wel deftig haar tijd. Dat is zeker niet altijd het geval. Verder enkel een (basis)missionarisstand gedaan. Echt veel gevoel zat daar niet in maar het gaf wel resultaat.

Al bij al denk ik niet dat ik hier nog ga terugkomen, ondanks haar mooie gezicht. Jammer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan