Recensie Leyla, Arnhem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Adonis

Newbie
10
21/02/22
21
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/1146993-leyla
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na een tijdje hier meegelezen te hebben recent toch maar een profiel aangemaakt en voila, mijn eerste recensie.

Enkele weken geleden heb ik Leyla bezocht. Ik voelde me aangetrokken tot haar foto's en de recensies op kinky waren vrij positief (al weet ik dat je je daar niet op moet blind staren). Op deze site was nog geen recensie te vinden. Omdat ik er wel zin in had de gok gewaagd. Ik stuurde haar een appje en ik had vrijwel direct een reactie. Het was een maandag, misschien ook niet de drukste dag van de week. Ik kon direct bij haar afspreken en inclusief wat reistijd was ik een goed uur later bij haar. Ze geeft niet direct het adres, maar wel de straat. Als je er bent geeft ze je het huisnummer. De locatie was goed te vinden.

Eenmaal binnen was ik verrast door haar verschijning. Een leuke jongedame. Als ik haar op straat was tegengekomen had ik wel omgekeken. Ze heeft een normaal postuur en een flinke boezem, puur natuur. Ze is erg aardig en gastvrij. Omdat het nogal koud was buiten had ik nogal koude handen. Ik kon me even opwarmen bij de verwarming en met wat warm water. Daarna naar de slaapkamer waar ze een lekker muziekje opzette. Enigszins routinematig kleedde ze zich al uit en vroeg mij hetzelfde te doen. Lekker naast haar gaan liggen en ik ben niet zo van het direct vol in actie, maar hou er van om het rustig op te bouwen. Kleine domper is dat ze niet zoent, maar ze gaf wel kusjes in de nek, borst, tepels etc.

Mijn jongeheer begon op sterkte te komen en ze pakte er een rubbertje bij die ze in haar mond deed en van daaruit soepel erover liet glijden. Vervolgens ging ze lekker pijpen. Na een tijdje pakte ze glijmiddel en wilde ze over naar neuken maar daar had ik nog geen zin in. Je mag haar niet vingeren, maar van een lekkere likbeurt houdt ze wel. Nou, dat heeft ze geweten. Geen idee hoe lang het precies was maar ze heeft er een behoorlijk tijdje van kunnen genieten. Er zal ongetwijfeld wat acteerwerk bij zitten maar volgens mij genoot ze oprecht. Met de hand door mijn haar nog wat verder aandrukken, kreungeluidjes, bewegingen. Op een gegeven moment lag ik haast klem tussen haar dijen en mocht ik niet ontsnappen ;). Ze gebood me door te gaan tot ik haast nekpijn kreeg haha!
Er was toen geen glijmiddel meer nodig en hebben we nog lekker gesekst in verschillende standjes. Ze let wel op de tijd en ik mocht van haar gaan klaarkomen maar dat ging hem nog niet direct worden, ik denk dat dat komt omdat ik net de sparkle miste doordat ze niet aan zoenen doet. Ze heeft het daarna handmatig vakkundig afgemaakt.
De toegift was dat ik nog een paar minuutjes mocht blijven liggen en hebben we nog even gepraat over koetjes en kalfjes.

Kortom; leuke meid, als ze in de toekomst aan zoenen (en vingeren) zou doen zou ik zeker terugkomen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan