Recensie Leyla, Massagewereld Soest 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Othello_axel

Newbie
8
22/11/24
11
3
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/leyla/?iid=7309
Totale kosten (in euro)
160
Ik zie dat er nog geen review is over Leyla.
Mijn bezoek aan haar was bij MW Soest. Ik koos haar uit de voorstelronde en had de deluxe b2b gekozen voor een uur. Om eens iets anders te proberen koos ik voor de aqua in plaats van olie massage.
De kamer is goed en douchen was samen. Ze begon direct al wat te strelen en ze is een leuke (ik denk zoals de website zegt echte Marrokaanse) dame.
De massage op de buik was OK. omdraaien en toen werd het leuker. Ze teased, gebruikt haar vingers en nagels goed en ook het lichaam. Ik werd er in ieder geval goed geil van en ben lekker gekomen aan het eind. Nog even snel douchen en weer weg.
Voor herhaling vatbaar.

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/leyla/
Totale kosten (in euro)
160
Tijd geleden bij Leyla geweest. Tijdens het voorstellen kon ik haar niet helemaal goed peilen maar ze zag er wel leuk uit en kwam wel vlot over, dus koos ik voor haar. Eenmaal op de kamer aangekomen begon het allemaal wat rommelig, maar uiteindelijk heeft ze me goed ingezeept onder de douche en dat was op zich fijn. Ik merkte wel meteen al dat ik degene was die het gesprek gaande moest houden want vanuit Leyla kwam maar weinig initiatief. Als ik dan wat zei reageerde ze wel leuk, maar ik had gewoon het idee dat ze er geen zin in had. Al met al maakt dat de hele situatie gewoon heel ongemakkelijk. De massage zelf vond ik matig, meer wat kriebelen en hier en daar een keer kneden dan dat het echt een massage was. Tijdens de hele massage heb ik haar geen enkele keer aangeraakt - zij bood het niet aan en ik had inmiddels ook al geen behoefte meer om hiernaar te vragen of dit te doen. Uiteindelijk wel klaargekomen, ze gaf me wat tissues en zei dat ik even mocht blijven liggen zodat zij eerst kon douchen en daarna mocht ik alleen douchen. Persoonlijk vind ik het fijn om even afgesopt te worden na een massage, maar dat zat er blijkbaar ook niet in.

Al met al een teleurstellende ervaring en zeker niet wat ik van MW gewend ben. Er was duidelijk geen klik, dus dat kan aan mij gelegen hebben, maar van de 10+ dames die ik van meerdere MW locaties heb mogen ontmoeten heb ik nog nooit een dergelijke slechte ervaring gehad. Wellicht had ik dit met de gastvrouw moeten bespreken, maar dat vond ik het niet waard. Soms moet je gewoon je verlies nemen of accepteren dat het niet klikt met iemand. Misschien had ze haar dag niet of ontvangt ze liever een ander type, maar voor mij is het herhalingsgevaar in ieder geval 0.

Terug
Bovenaan Onderaan