Recensie Lia, Brasschaat 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

chrisa

Stamgast
592
12/01/22
254
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/pauline-offers-maximum-pleasure.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nadat mijn origineel geplande date het liet afweten , contact opgenomen met Lia, en ik kon afkomen op een gekend adresje in Brasschaat.
Ik twijfel of de foto's origineel van haar zijn, maar ze lijkt er in elk geval heel hard op, een mager, tenger, klein meisje, beetje lollita type met kleine borstjes, lang zwart haar.
Ze is Italiaanse, en spreekt gebrekkig Engels.

Uitkleden, en vervolgens pijpt ze je op haar knietjes steenhard, en dan neuken in een krap kutje, het duurde dan ook niet lang vooraleer ik het rubbertje volschoot.
Het meisje geeft zelf aan dat ze heel graag pijpt, en dat heeft ze dan ook, nadat ik een eerste keer in haar kutje was klaargekomen, uitvoerig gedaan.
Eerst met, daarna zonder condoom, heeft ze me langdurig en diep gepijpt, ze pijpte hem terug op oorlogssterkte, maar doordat ik al een keer gekomen was, lukte dat geen tweede keer.
Ook in 69 positie, echter aan haar klitje likken heeft ze blijkbaar niet graag.
Leuke date, weinig herhalingsgevaar.
 
ben vandaag bij haar langsgeweest. foto's zijn fake. haar gezicht was mijn smaak niet, maar haar lijfje viel wel mee. slank, mooi gebruind, knap kontje. kleine borstjes, A cup. ze beweert uit spanje te komen. ff opgefrist (slechte voorzieningen, geen handdoek beschikbaar) en ik mocht op het bed plaatsnemen. ze begon mijn penis te masseren, en deed na een tijdje een condoom om en begon te pijpen. het pijpen was heel lekker. na een tijdje vroeg ze of ze door moest gaan, of dat ik wou neuken. heb gekozen om te neuken, eerst zij on top, dan ik on top, en afgewerkt hard rammend in doggy. wel een vriendelijk meisje maar geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan