WHEM Lia, Diane's Secret, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat is jullie ervaring met de nieuwe dame bij ds, Lia?

Ik ben zelf maar gegaan maar dat had ik beter niet kunnen doen. Kan nu wel m'n ervaring delen: voor de tweede keer op rij een héle slechte ervaring bij DS in eerste instantie door dat de profiel foto's en tekst totaal niet overeenkomen met de werkelijkheid. "Fitgirl gaat 5x in de week naar de sportschool" Als dat al zo is dan is het in ieder geval niet om te trainen. Dame heeft zeker geen afgetraind lichaam lichaam in tegenstelling tot de op de foto's. Dan de date zelf, ik had een afspraak om 12:00 uur maar Lia was er nog niet. Ze was blijkbaar wel onderweg dus ik heb (toen nog vol verwachting naar aanleiding van de mooie foto's) gewacht. Om 12:25 was ze er eindelijk. Ze heeft via Google translate wel netjes haar excuus aangeboden maar een fijne start was het niet. Toen bleek ook de bezemkast nog voor ons te zijn gereserveerd, een kamertje waar je kont niet kunt keren. Eenmaal uitgekleed op bed werd mijn penis handmatig op de juiste hardheid gebracht waarna ze misschien 1 minuut heeft gepijpt (mc) Daarna glijmiddel er op en kwam ze op me zitten. Na een poosje vroeg ze of ik een andere positie wilde waarop we zijn geswitcht naar doggy. Redelijk snel klaargekomen en na 15, 20 minuten inclusief wassen en aan en uitkleden stond ik weer straat. Dame liep ook mee naar beneden overigens. Al met al voor mij geen date meer met Lia en nadat dit me ook al was overkomen met Elana überhaupt geen bezoek aan DS meer. De foto's zijn mooi, de werkelijkheid is helaas minder mooi. Voor zo'n vluggertje kan je beter naar de Geleenstraat gaan, scheelt je €30 en de dames daar zijn nog mooier ook.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan