Recensie Lia, Utrecht (voorheen Nieuwegein) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Clochard

Wandelaar
40
08/02/23
16
1
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6043703-lia
Totale kosten (in euro)
zie advertentie
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb een prima sessie gehad met deze vrouw. Ik heb een uurtje met haar geworsteld, maar ze is zeker ook beschikbaar voor soft of harde bdsm.
Intelligente gestudeerde vrouw, mooi en zo sadistisch als je ze krijgen kunt. Ze heeft er echt plezier in om je pijn te doen. en dat straalt ze ook uit.

Communicatie vooraf verliep heel plezierig. Uitgebreid besproken met betrekking tot wat wel en wat niet. EN daar houd ze ^ch prima aan. Zit op een prima locatie met voldoende gratis parkeergelenheid. Heeft een prima ingerichte kamer, met matten op de grond als je wilt worstelen, maar ook met voldoende speeltjes voor andere fetishes.
Geen klokkijker.

Ze heeft enige vechtsport ervaring, en kan zeker mannen die dat zelf niet hebben prima partij geven en waarschijnlijk verslaan. Ook wat sterkere of meer getrainde mannen `zal ze met de nodige pijnlijke trucjes met een nederlaag naar huis sturen, zeker als je van te voren afspreekt dat ze haar sadistische inborst op je mag loslaten. Je ziet haar daar echt van genieten.
Na afloop ook wat met haar zitten praten en toen gaf ze aan dat ze ook "gewone" bdsm sessies erg leuk vindt en haar gasten graag pijn doet. Bij mij was ze klaarblijkelijk zo tevreden over de uitgedeelde klappen dat ze besloot zich klaar te rijden op mijn gezicht. Als ze dat doet kun je beter doen wat ze zegt omdat ze anders nog heel fijntjes het heft in handen neemt en nog meer pijn uitdeelt.

Wat mij betreft een aanrader.
 
Hoort dit topic niet onder BDSM ipv priveonvangst te staan?

Ik heb gisteravond ook een uurtje geworsteld met Lia, en kan bovenstaande bevestigen.

Communicatie vooraf was prima en gemakkelijk en de sessie was snel geregeld. Ze heeft een prima locatie om te worstelen.

Ik ben zelf vrij lang en sportief, maar heb totaal geen kaas gegeten van vechtsporten en -technieken, en hoewel Lia benadrukte dat haar vechtsportkennis beperkt was had ze weinig moeite mij te overmeesteren.

Waar het bij mij bij het worstelen vooral draait om het gevoel van machteloosheid en ik niet per se van het hardere / pijnlijke werk ben, vind ik het ook altijd heel mooi te zien hoe een dame er zelf plezier in heeft mij er onder te krijgen en kan ik bij de juiste sfeer wat meer pijn incasseren. En zo'n dame is Lia, een echte sadiste die er van geniet om je pijn te doen en te vernederen. Dat maakte dat Lia in staat was mij flink aan te pakken en behoorlijk pijn te doen, iets wat ik alleen in de juiste omstandigheden aankan, maar vond het prachtig om de fonkeling in haar ogen te zien als je ze pijn kan doen. (sluit overigens niet uit dat de sessie naar haar standaard nog steeds soft was :D )

Overigens ging alles in goed overleg en houdt ze zich heel goed aan je voorkeuren en grenzen, dus je kan er ook prima terecht voor softe sessies, je hoeft echt niet bang te zijn dat er dingen gebeuren die je zelf niet wil. Tenzij dat juist je wens is ;-) Lia is buiten de activiteiten van de sessie om verder een hele aardige sociale dame waar je prettig mee kunt praten.

Lia gaat mij zeker nog een keer terug zien :)

Hoewel er hier nu 2 worstel verslagen staan maakt haar sadistische inslag haar natuurlijk ook uitermate geschikt voor allerhande mooie SM sessies, hoewel dat niet per se mijn ding is denk ik dat ze hier ook een topper in is.
 
Heb een bezoek aan haar gebracht voor een worstel sessie en Lia is echt beauty & brains. Ze is vrij atletisch en heeft ook voldoende lengte (175 cm), gecombineerd met Jiu-Jitsu skills en worstel ervaring legt ze een uitstekende partij op de mat waarbij ze probeert zich aan de door jou opgegeven grenzen te houden. Bij mijn sessie is dat niet 100% gelukt want ik heb een paar lichte blauwe plekken in mijn gezicht, echter minimaal en ik verwacht dat ze binnen een enkele dagen weg zullen zijn maar dit kan iets zijn om rekening mee te houden wanneer je met haar een afspraak maakt. Tijdens de worstelpartijtjes geniet ze er van om je te pijnigen. Vond het een dusdanig gave ervaring dat ik op de auto rit terug nog helemaal 'high' was van de ontmoeting met haar.

Het mooie is, omdat ze nog niet zo heel lang judo en jiu-jitsu beoefent kan ze alleen maar beter worden. Als het aan mij ligt gaat ze voor de zwarte band, dan heb je als man helemaal een zware kluif aan haar.

Je kan uiteraard ook voor BDSM bij haar terecht. Ze wil er verder echt haar beroep van maken dus voorlopig blijft ze volop beschikbaar.

Je moet een aanbetaling van 100 euro doen maar dat wordt op de afspraak zelf verrekend met het hoofdbedrag. Ik kan me voorstellen dat mensen bij een aanbetaling oplichting vermoeden maar dat is hier dus absoluut niet het geval. Het is meer om fakers weg te houden.
 
Laatst bewerkt:
Op haar kinky profiel bied ze trouwens geen worstelen aan bij mogelijkheden zo loopt ze allicht nog wat worstel klanten mis.
Van de andere kant 95% van de dames die worstelen op wel aanbieden op kinky bij mogelijkheden doen het niet of kunnen er niks van.
 
Lia hier! Ik had me voorgenomen om me niet te bemoeien met dit topic, maar ik hoop dat een mededeling wel is toegestaan.

Vanwege dit topic krijg ik nog meer verzoeken voor worstelsessies dan voorheen en ik kan het fysiek niet aan om ze allemaal te doen. Aan het einde van de week ligt de huid rond mijn knieën en ellebogen open en dat brengt risico's met zich me die ik niet wil nemen. Ik zal dus, spijtig genoeg, iets minder worstelen dan ik in de afgelopen weken gedaan heb. (Een andere oplossing is wellicht om meer kleding te dragen, maar dat lijkt me ook weer zo…. zonde)

Hierbij dan een mededeling dat ik net zo veel passie heb voor traditionele BDSM en dat ik dat makkelijker kan aanbieden. Soft SM is inderdaad een mogelijkheid - ik kan ontzettend lief zijn ongeacht wat bovenstaande berichten misschien doen vermoeden, maar vooral de hardere kant vind ik heel leuk. Voor dingen als plas, naalden, knife play, breath play: I'm your girl. Binnenkort zal ik goed spul aanschaffen voor electro en daar kijk ik erg naar uit.

En heren, ontzettend bedankt voor de lieve woorden en de intense sessies! 💕
 
Lia hier! Ik had me voorgenomen om me niet te bemoeien met dit topic, maar ik hoop dat een mededeling wel is toegestaan.

Vanwege dit topic krijg ik nog meer verzoeken voor worstelsessies dan voorheen en ik kan het fysiek niet aan om ze allemaal te doen. Aan het einde van de week ligt de huid rond mijn knieën en ellebogen open en dat brengt risico's met zich me die ik niet wil nemen. Ik zal dus, spijtig genoeg, iets minder worstelen dan ik in de afgelopen weken gedaan heb. (Een andere oplossing is wellicht om meer kleding te dragen, maar dat lijkt me ook weer zo…. zonde)

Hierbij dan een mededeling dat ik net zo veel passie heb voor traditionele BDSM en dat ik dat makkelijker kan aanbieden. Soft SM is inderdaad een mogelijkheid - ik kan ontzettend lief zijn ongeacht wat bovenstaande berichten misschien doen vermoeden, maar vooral de hardere kant vind ik heel leuk. Voor dingen als plas, naalden, knife play, breath play: I'm your girl. Binnenkort zal ik goed spul aanschaffen voor electro en daar kijk ik erg naar uit.

En heren, ontzettend bedankt voor de lieve woorden en de intense sessies! 💕
Beste Miss Lia,

Wat ontzettend fijn dat u bestaat! U heeft onze harten gestolen (naar aanleiding van wat ik allemaal over u lees). Ik hoop snel eens langs te mogen komen.
 
Vandaag heb ik mezelf een verjaardagscadeau gegeven, en aangezien ik al 40 jaar een judo fetish heb werd judo mijn zoekwoord op internet, tot mijn grote verbazing heb je in Nederland heel weinig vrouwen die sessies met judo geven. Op een grote Nederlandse site kwam er maar 1 profiel naar voren, die van sadistiche Lia met een jaar ervaring in judo en jiujitsu, dit sprak mij gelijk aan uiteraard, en geeft haar sessies bij haar thuis in Nieuwengein waar ze een kamer waarvan de gehele vloer uit judomatten is gelegd. Het afspreken met haar verliep soepel en duidelijk, ook was ze snel met het beantwoorden van de aanvraag. Toen ik haae ontmoette voelde ik me meteen op m'n gemak bij haar, op het moment van beginnen gaat ze ook gelijk lekker los, ik sport al jaren niet meer, en dat kwam mij duur te staan, wat een power heeft deze dame zeg, het enige wat ik weet is dat ik 0 punten had en een hoop spierpijn morgen.
Ik vind de prijs/ kwaliteit verhouding meer dan goed, ze weet wat ze doet en ik vind het geld dubbel en dwars waard, ik vind haar een absolute aanrader en persoonlijk zou zij voor mij qua uiterlijk, skills en performance mijn absolute droomvrouw zijn.
Lia, heel erg bedankt voor mijn beste verjaardagscadeau ever, en het dubbelvouwen van m'n gehele lichaam, ik heb echt genoten van deze sessie.
Tot snel weer.
Gr. Peter
 
Voor mij is ze het dubbel en dwars waard, ik ben 1x een uur geweest en 1x 2 geweest, ik hou van sterke vrouwen zeker als ze judo ervaring heb dan is zij een absolute aanrader, en het is nog een hele mooie sadiste ook.
Het is dat ik nu even aardig blut en moet gaan sparen ervoor, maar zolang zij dit blijft doen, dan blijf ik komen.
 
Het is niet goedkoop maar kwaliteit heeft soms wel zijn prijs. Ik zit in dubio om een afspraak te maken. Ik ben geen sm type, het krijgen van een hoogtepunt zit bij mij wel in fysiek contact waarbij gericht stimuleren van de kleine jonge heer wel een must is. Ben ik dan bij haar aan het verkeerde adres ? Bv hangt helemaal van haar bui af ? Ze schrijft dat ze een sadiste is, dus dat kan inhouden dat ik mij moet inhouden en weer vol huiswaarts keer. Iemand daar gevoel bij / ervaring.
 
Het is niet goedkoop maar kwaliteit heeft soms wel zijn prijs. Ik zit in dubio om een afspraak te maken. Ik ben geen sm type, het krijgen van een hoogtepunt zit bij mij wel in fysiek contact waarbij gericht stimuleren van de kleine jonge heer wel een must is. Ben ik dan bij haar aan het verkeerde adres ? Bv hangt helemaal van haar bui af ? Ze schrijft dat ze een sadiste is, dus dat kan inhouden dat ik mij moet inhouden en weer vol huiswaarts keer. Iemand daar gevoel bij / ervaring.
Je krijgt het meeste waar voor je geld als je haar carte blanche geeft en haar helemaal in haar eigen kink de sadist uit laat hangen. Daar gaat ze helemaal in op en kan ze intens zijn.
Maar Lia communiceert uitstekend dus als je haar vertelt wat jij het liefst hebt, gaat ze daar zeker voor zorgen of ze zegt je gewoon dat ze het niet doet. e is echt supereerlijk en duidelijk. En als ik jou was zou ik me zeker geen zorgen maken en weet ik zeker dat ze jouw wensen gaat vervullen....wel op haar manier ;-)
 
Ik heb recent een SM-sessie met haar gehad, waarbij ik haar had gevraagd om in ieder geval ook haar vechtsportskills te gebruiken. Dus geen worstelpartij, maar wel een sessie waar ik o.a. door armklemmen en hoofdklemmen (naast het reguliere BDSM-arsenaal) 'gestimuleerd' werd te luisteren. Lia weet wat ze doet en ziet er fantastisch uit in haar fetish outfit. De communicatie vooraf is snel, eerlijk, duidelijk en geeft blijk van een dame die vooraf goed bestudeert wat voor soort sessie je zoekt en je graag pijnigt en vernedert. Aanrader!
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lia is echt een topper. Ik heb haar nu al drie keer bezocht en telkens is het weer een genot. Ik heb door de jaren heen (met tussenpozen) met de nodige dames geworsteld, maar Lia is oprecht mijn favoriet. Nu heb ik het 'geluk' dat ik niet heel groot en breed gebouwd ben, dus ik ben volstrekt kansloos bij haar. Ze geniet er van om je in alle mogelijke grepen te nemen en ze vindt het heerlijk om je daarbij te pijnigen. Niets is fijner dan als deze dame op je rug komt, haar benen om je middel slaat en vervolgens een arm om je nek klemt. Ik heb liggen draaien, duwen, rollen maar ik had geen enkele kans en ze kon alles met mij doen. Ze wist mij echt tot tranen toe te pijnigen
Ze respecteert daarbij wel goed de grenzen die je aangeeft overigens, dus in dit geval was dat positief. 😅

Wat ik vooral leuk vind is dat je merkt dat zij er ook zo intens van geniet en tijdens de sessie ook opgewonden wordt. Mijn fantasie was dat ik machteloos was bij een dame en dat ze zich zou klaarrijden op mijn gezicht. Nou dat heb ik geweten.

Ze beschikt over een mooie ruimte waar je lekker 'los' kan gaan.

Hopelijk blijft deze mooie dame nog vele jaren actief!
 
Al veel meegelezen hier op het forum. Nu maar een account aangemaakt. Mijn fantasie was om een keer te worstelen met een vrouw. Gedomineerd te worden.

Vorig jaar contact gezocht en wat app berichten heen en weer. Zij vroeg wel een aanbetaling. Dat was even spannend maar gezien de berichten hier dat wel gedaan. Dag voor afspraak appte zij dat ze zich niet helemaal lekker voelde. Gelukkig had ik een week later ook een mogelijkheid. App verkeer met haar is erg prettig en ze vraagt wat je wil en welke verwachtingen je hebt. Ik vond het een hele leuke sessie met een heel mooi / bijzonder eind. Zij geniet van wat ze doet en ik daardoor ook. Ga zeker nog een keer langs. En ja met mijn lengte, lichaamsgewicht is de verhouding uit balans maar ze is lenig, fanatiek en sterk en als je een lage pijngrens hebt kan je het daar alleen al op verliezen (helaas kan ik veel hebben). Maar toch zonder krassen of blauwe plekken naar huis.

Voor mij was het geslaagd en denk dat menig man zal afkloppen bij haar en als je wel kan winnen realiseer je dan of je daar verstandig aan doet. Denk dat je voldaner zult zijn als de vrouw als winnaar uit de strijd komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan