Recensie Liah, Soraya’s Palace 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joskeweber

Wandelaar
71
28/12/21
71
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag nog eens op mijn favoriete adresje binnengewipt. Ik wou eens van dichtbij bekijken hoe de nieuwe dames er uit zien.

Daar aangekomen leuk ontvangen door lieve Sarah. Kenza was er niet, in de lineup stonden Liah en Tess beide pracht dames maar ik kwam voor de nieuwe dus voor Liah gekozen en naar boven.

Liah is echt een mooie verschijning. Blond haar, mooie natuurlijke borsten ( ik schat een b of c) mooie ogen en een lief gezicht. Ze is niet graatmager maar zeker niet mollig gewoon een gezond meisje met normale vormen.

Haar service is zeer gfe we hadden ook gewoon een goede klik. Voor mij persoonlijk is dit een toppertje hoop dat ze lang bij Soraya blijft. Herhalingsgevaar is zeer groot.

Toen ik uit de douche kwam stond er nog een nieuw meisje Lisa te wachten. Ook een heel mooi meisje slank wat donkerder getint en een jaar of 25 schat ik.

Het is even wat minder geweest met de bezetting maar Soraya is blijkbaar met een inhaal beweging bezig. Er staan ons mooie wandeltijden te wachten!!!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kon gisteren mijn geilheid maar weer eens niet bedwingen, dus na raadpleging van deze tool afgesproken met Liah (Soraya was er weer niet).

Kan bovengaande beamen, direct aangename klik met haar, is een zachte dame en kust en likt je ook zo. Heeft wel wat.
Daarna lekker hard geneukt, heeft ze precies graag want haar benen gingen helemaal open en in de lucht tijdens missionaris. Na haar orgasme vond ze het minder leuk precies, want toen moest ik op een alternatieve manier komen, niet erg, ik vind alles wel geil ;)

Over haar tietjes gekomen. Hadden nog ruim tijd over, dus ze heeft me een lekker zachte massage gegeven (rug, benen, voeten). Daarna douche waarbij ze de massageolie van m'n rug wastte, en door.

Zeker niet slecht!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bezocht in Februari.
Toen ik aankwam waren er geen meisjes vrij. Soraya zei dat over 45 minuten Liah aanwezig zou zijn. Gok genomen en afspraak gemaakt. Bij binnenkomst dacht ik hmmmm, niet de 1e keus die ik normaal zou maken. Naar boven en alles zeer ontspannen. Na het wassen gelijk heerlijk diepe tongzoenen. Dit gemist de laatste tijd. Pijpen zonder condoom heerlijk en mijn ballen lekker meegenomen.
Mijn tong door haar schaamlippen, die best groot zijn btw, voelde ik iets tussen mijn lippen. Iets hards. Wft. Bleek het een strasssteentje van haar lingerie te zijn, haha. Lekker haar lipjes en kontgaatje gelikt.
2 posities en lekker in haar klaar gekomen. Massage en lekker douchen. Heerlijke sex gehad maar twijfel over nog een keer.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan