Recensie Liana, Rotterdam 4,19 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ben benieuwd wat daar dan de meerwaarde van is eigenlijk maar ok... WhatsApp nodig toch meer klanten uit lijkt mij, maar misschien omdat mensen een extra stap moeten doen dat ze minder berichten krijgt waar ze weinig aan heeft, meer klanten die gelijk willen afspreken
Wellicht om te voorkomen dat ze ongevraagd dickpics krijgt. Er zijn nog steeds mensen die niet serieus zijn. Kan geen andere reden bedenken dan dat.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/536247-liana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Het blijft een prachtige meid, superlief en doet wat ze 'moet' doen. Maar weinig enthousiasme, afstandelijk en moeilijk om een klik mee te krijgen. Misschien was ze moe of lag het aan mij.

Pzc was lekker, prostaatmassage goed maar bij standje 69 vooral haar anus voor m'n neus gekregen. Houdt er ws niet van om gelikt te worden. Prachtige grote borsten maar je mag er niet echt aankomen ivm gevoelige tepels. Ivm het lekkere voorspel hield ik het echte werk niet lang vol. Daarna te snel weer aan de slag gegaan voor ronde twee maar het lukte helaas niet meer om nog een keer te komen. Ondanks dat ze daar echt wel haar best voor deed.

Alles bij elkaar toch genoten en, ondanks dat ik na 45 min weer buiten stond en het uur niet vol had gemaakt, toch wasr voor je geld. Mocht ik weer in de buurt zijn dan wip ik zeker binnen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan