Recensie Lidiya (Rus), Den Haag, Hunsestraat 4 k3 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maximo

Wandelaar
25
03/10/21
56
12
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
€ 50
Afgelopen week bij Lidiya, ik hoop dat ik haar naam goed heb gehoord/gespeld anders zal ik ongetwijfeld door Paulus gecorrigeerd gaan worden, geweest. Ik ken haar van het pre-coronatijdperk uit de Doubletstraat. Daar stond zij onder andere in de passage 31 rond kamer 11. Lidiya is een lange Russische dame met niet al te grote borsten maar met een heerlijk Oostblok lichaam. In het verleden betaalde ik iets meer bij haar en toen zat beffen erbij. Deze keer het standaardbedrag betaald maar de hiervoor verkregen service was heel matig. Zij stond al niet bekend om haar uitmuntende service maar tegenwoordig is het nog minder geworden. Daarnaast helpt het smalle eenpersoonsbed ook niet echt mee en aangezien wij beide aan de lange kant zijn was het behelpen. Iets wat vaker voorkomt in de Geleenstraat en daar zouden ze toch meer rekening mee moeten houden vind ik.

Vooraf even een praatje hoe het gaat en hoe het is geweest. Na een wasbeurt op het bed beland waar zij al klaar zat met het condoom in haar handen. Die ging natuurlijk om een slappe lul en dan weet je eigenlijk al hoe laat het is. Het pijpen was op zich niet slecht en het was dat ik het nog enigszins heb kunnen rekken anders was het al na anderhalve minuut klaar geweest met pijpen. Helaas kroop ze niet bovenop maar ging ze al gelijk in de missio-positie liggen met haar ogen stijf dicht. Van al dat haastwerk werd ik niet heel erg opgewonden. Haar een tijdje liggen neuken maar je voelt gewoon door de omstandigheden dat het vandaag niet ging lukken. Ik heb toch wat meer nodig tegenwoordig. De boel zelf maar klaar getrokken en het maar voor lief genomen.

Ik weet nu niet of meer betalen bij haar het serviceniveau zo dermate omhoog brengt dat het dan wel een fijne tijd zal gaan worden. Vermoed van niet.

Uiteraard de laatste keer geweest.

Terug
Bovenaan Onderaan