Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
...
Soms houden mannen het te lang op en dan kunnen ze niet meer komen, dat is veel erger dan snel komen. We hebben genoeg tijd voor nog 2 rondes ❤️‍🔥❤️‍🔥
Het uitstellen en niet onmiddellijk klaar komen kan juist heel opwindend zijn, hoor! Vlgs. mij is dat bv. een groot deel van waar tantra om draait.
En bovendien lukt het niet iedereen (meer) om (makkelijk) twee of meer keer binnen één of twee uur klaar te komen.
Dan liever langer genieten dmv. uitstellen!
En ook al lukt een tweede keer, die is zelden zo als de eerste.
Dus laat dat maar gerust aan ons mannen over.
Neemt helemaal niet weg dat ik jou met alle liefde aan 2, 3, 4 .... orgasmen ga helpen, hoor!
 
Het uitstellen en niet onmiddellijk klaar komen kan juist heel opwindend zijn, hoor! Vlgs. mij is dat bv. een groot deel van waar tantra om draait.
En bovendien lukt het niet iedereen (meer) om (makkelijk) twee of meer keer binnen één of twee uur klaar te komen.
Dan liever langer genieten dmv. uitstellen!
En ook al lukt een tweede keer, die is zelden zo als de eerste.
Dus laat dat maar gerust aan ons mannen over.
Neemt helemaal niet weg dat ik jou met alle liefde aan 2, 3, 4 .... orgasmen ga helpen, hoor!
Ja dat klopt helemaal, een echte tantra sessie is in de essentie spiritueel en gaat dieper dan alleen klaar komen. Het vasthouden van het zaad en daarin opgaan, kan dan werken als een slang. Die je geestelijk van onder naar boven voelt gaan langs al je chakra's.

Dat voelt in mijn optiek en ervaring heel dichtbij Nirvana...Waar genot, liefde en verdriet samenkomen...

Ik heb dat een paar keer mogen beleven met een leerling en dat was echt an other level.

Ps dat ik een aantal keer kom, daar hou ik je aan😌😌
 
Hola heb een open relatie dus ik heb mijn pleziertje en zij dat van haar goede afspraken maken hè 😌en nee ik wordt niet verliefd blijft een betaalde overeenkomst dit plezier hè. En ik ga niet voor een uurtje hè 🤷🏼‍♂️. Ik ga voor all-in
Mooi dat een open relatie werkt voor jullie, komt niet veel voor. Ben wel benieuwd of je vrouw dan ook op de hoogte is van je avontuurtje met de Empress, of misschien leest ze hier wel mee?
 
Mooi dat een open relatie werkt voor jullie, komt niet veel voor. Ben wel benieuwd of je vrouw dan ook op de hoogte is van je avontuurtje met de Empress, of misschien leest ze hier wel mee?
Das voor mij een weet en voor jou een vraag 🤷🏼‍♂️ . Ik heb niets te verbergen en ze is mijn vriendin hè ben niet getrouwd even duidelijkheid scheppen hè. We hebben beide goede afspraken gemaakt daaromtrent
 
@Empress Layla Opnieuw volgverzoek moeten doen, loop te rommelen met mijn account 😬 Nu tenminste forumlurker zonder underscore.

Ok, dit is weird, ik heb twee gebruikersnamen op hetzelfde emailadres bij insta, wat volgens mij helemaal niet kan. Ehmm ...
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat. Was ook maar als vriendelijk plagerijtje bedoelt. Layla is van niemand en voor iedereen (nou ja, he, u weet wel).


Mijn plek is voor straf in de hoek, nee niet op een sm manier. Ben aan het sparen voor na 1 november, want niet zo rijk als ons Vlaams frietje. 😉
De Vlaming staat bekend om zijn friet hè 🤣🤣🤣
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan