Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
...
Dus ja uur als max zien om ergens heen te gaan, I dunno but nogal beperkend 😅😌
Ik denk dat je geen mannen tekort komt.
Wmb. mach iedereen zijn leven inrichten zoals hij/zij het wil. Zo lang er niemand anders last van heeft.
En je mist altijd iets, ergens op de wereld.
Je mist zelf veel meer dan wat je beleven kunt! Dus het leven is kiezen en uiteindelijk is het de kunst om zo te kiezen dat je tevreden bent en niet vooral denkt aan wat je tegelijk allemaal weer gemist hebt.
 
Waarom ergens uren moeten rijden om dezelfde belevenis te hebben dicht in de buurt? Wandel al 15 jaar heb al vele dates gehad.Heb nu 2 vaste dames die ik persoonlijk top vind.En is maar 20 minuten rijden 😉
 
Waarom ergens uren moeten rijden om dezelfde belevenis te hebben dicht in de buurt? Wandel al 15 jaar heb al vele dates gehad.Heb nu 2 vaste dames die ik persoonlijk top vind.En is maar 20 minuten rijden 😉
Dat moet iedereen voor zich zelf uitmaken. Uiteraard. Maar Layla is meer dan de moeite waard om daar naar toe te rijden en in haar wereld te verdwijnen.
 
Ik denk dat je geen mannen tekort komt.
Wmb. mach iedereen zijn leven inrichten zoals hij/zij het wil. Zo lang er niemand anders last van heeft.
En je mist altijd iets, ergens op de wereld.
Je mist zelf veel meer dan wat je beleven kunt! Dus het leven is kiezen en uiteindelijk is het de kunst om zo te kiezen dat je tevreden bent en niet vooral denkt aan wat je tegelijk allemaal weer gemist hebt.
Was ook niet bedoeld dat hij per se naar mij moet komen. Meer algemeen dat jezelf regels en beperkingen opleggen ook veel mooie ervaringen kan blokkeren.

Maar ik begrijp uit zijn bericht dat hij specifiek dvp's bedoelt en niet ervaringen in het leven op zich.

En al was dat wel zo, mag hij dat uiteraard zelf beslissen👌🏽
 
Waarom ergens uren moeten rijden om dezelfde belevenis te hebben dicht in de buurt? Wandel al 15 jaar heb al vele dates gehad.Heb nu 2 vaste dames die ik persoonlijk top vind.En is maar 20 minuten rijden 😉
Mijn draadje is ook niet bedoeld dat je per se naar mij moet komen.

Ik dacht dat je het in het algemeen had over niet ver willen rijden voor nieuwe ervaringen in het leven.

💋
 
Mijn draadje is ook niet bedoeld dat je per se naar mij moet komen.

Ik dacht dat je het in het algemeen had over niet ver willen rijden voor nieuwe ervaringen in het leven.

💋
Iedere wandelaar dat graag in jou wereld wilt verdwijnen. Moet voor zich zelf uitmaken of hij naar jou toe wenst te komen. Ik zelf heb deze ervaring mogen meemaken en tot op de dag van vandaag heb ik totaal geen spijt dat ik dit gedaan heb. En dit smaakt naar meer om nog meer van jou wereld te ontdekken. @Empress Layla ❤️
 
Bekijk bijlage 69899
Slaap lekker lieve mannen en een bedankje voor iedereen die via het forum en met name door dit draadje, een sex vriendje is geworden.
I hope you enjoyed me as much as I enjoyed you❤️‍🔥💋

Trusten
Leuk om te lezen wat je schrijft en vooral hoe je schrijft.
Je weet mij, en andere lezers, erg nieuwsgierig naar je te maken.
Ben zelf schrijver en ga je 'bouquet reeks' met plezier volgen. 🙂👍
 
Leuk om te lezen wat je schrijft en vooral hoe je schrijft.
Je weet mij, en andere lezers, erg nieuwsgierig naar je te maken.
Ben zelf schrijver en ga je 'bouquet reeks' met plezier volgen. 🙂👍
Wat leuk om te horen van een pro.
Ik kan wel wat meer dan goed neuken😌
Come and taste the nectar...

I might inspire my next story on you...
 
Laatst bewerkt:
Zolang mijn naam er niet instaat mag jij alles schrijven🙂👍
Eigenlijk wel leuk om achteraf te lezen hoe de ervaring voor jou was...

Die nectar he.... 😋😜
Ja je moest eens weten...ik produceer een vrij hoge concentratie feromonen..Soms kan het een man zo enorm raken dat ze ervan huilen...
En soms zie ik dat ze eigenlijk helemaal nooit van plan waren "een" dvp te likken..maar dan komt de geur vrij en zakt het hoofd al heerlijk tussen mijn benen...

Mijn nectar is Hemels..
 
Ja je moest eens weten...ik produceer een vrij hoge concentratie feromonen..Soms kan het een man zo enorm raken dat ze ervan huilen...
En soms zie ik dat ze eigenlijk helemaal nooit van plan waren "een" dvp te likken..maar dan komt de geur vrij en zakt het hoofd al heerlijk tussen mijn benen...

Mijn nectar is Hemels..
Ervan huilen zelfs😄😄

Wat doe je toch met die mannen Layla?!🤣

Ik kom met alle plezier die nectar van je eens flink proeven😜
 
Ja je moest eens weten...ik produceer een vrij hoge concentratie feromonen..Soms kan het een man zo enorm raken dat ze ervan huilen...
En soms zie ik dat ze eigenlijk helemaal nooit van plan waren "een" dvp te likken..maar dan komt de geur vrij en zakt het hoofd al heerlijk tussen mijn benen...

Mijn nectar is Hemels..
Ja! Sommige vrouwen smaken inderdaad heerlijk als ze opgewonden raken... maakt me helemaal gek van verlangen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.649
Berichten
730.337
Leden
33.631
Nieuwste lid
Jan-Willem
Terug
Bovenaan Onderaan