Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Vanaf 1 november boek je een Rendezvous direct bij mij.
Heerlijk samen genieten in hartje Rotterdam.

Mijn agenda en prijzen staan vanaf nu op Instagram, waar je ook niet eerder gepubliceerde privé foto's van mij kan bewonderen.


Discreet, sensueel en zeer klant vriendelijk.

Tot snel
💋

Verzoek gedaan, weet niet waarom maar liever privé dan in een club
 
Roerend mee eens.

En ook zat mannen die teren op vrouwen.
Vrouwen die mannen behandelen als een kind en dan alles betalen🤷🏽‍♀️ ook eigen schuld dikke bult.

Als iedereen lekker zelf verantwoordelijkheid neemt dan komt t helemaal goed.

En door.
Dit draadje is voor gezelligheid mensen niet voor gezeur dan was ik wel getrouwd gebleven 😌🤡
Hahahahahah kom niet meer bij. Zoals je zegt dan was ik wel getrouwd gebleven. Je bent een leuke vrouw. Knap. Slim en humor
 
Verzoek gedaan, weet niet waarom maar liever privé dan in een
Lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Vanaf 1 november boek je een Rendezvous direct bij mij.
Heerlijk samen genieten in hartje Rotterdam.

Mijn agenda en prijzen staan vanaf nu op Instagram, waar je ook niet eerder gepubliceerde privé foto's van mij kan bewonderen.


Discreet, sensueel en zeer klant vriendelijk.

Tot snel
💋

Kan je even een
Dm sturen. Wilde iets vragen en weet niet goed hoe dit media werkt. Dankje
 
Mij ook niet. 2 dames kennen mij al bij voor en achternaam. Ik ben wie ik ben en heb niks te verbergen.
Idem hier, maar het is niet alleen de dame die jou op insta ziet, de andere volgers van haar zien je ook, en het is ook je profielfoto die ik bijvoorbeeld zie. Plus dat ik bij sommigen kan doorklikken en allerlei andere fotoos van jullie zie. Als je dat prima vindt, dan prima, just saying.
 
Tis wel leuk om gezichten bij sommige users hier te zien en hun echte voornaam bij de volgers van Layla, maar of dat nou helemaal hun bedoeling is 😳
Mij maakt het ook niet uit of ze mijn echte naam weten. Ik ben en blijf mezelf
 
Laatst bewerkt:
Of, net zoals met aparte wandeltelefoon en aparte wandel-whatsapp: aparte wandel-instagram...

Ja kan ook, mja ik heb voor eigen bedrijf 3 insta accounts en 1 privé dus ik doe dat liever niet. Teveel verwarring en bang dat ik op de verkeerde account prostituees ga volgen. 😂

Ik volg Layla al niet meer, maar zag het toevallig dat mensen alles openbaar hebben. Ik was meer benieuwd of er ook een gezicht op te zien was. Daar ben ik wel benieuwd naar bij Layla. Ook mede omdat ik liever geen dames bezoek zonder gezicht te zien. Kijk altijd naar het gezicht dus dat is het belangrijkste gedeelte voor mij. 😅
 
Layla is een unieke DVP. Niet noodzakelijkerwijs 1 die ik wil bezoeken. (Hopelijk is ze niet boos nu) . Ik weet t al, ik val niet zo op vrouwen die veel intelligenter dan mezelf zijn) . Iedere DvP maar ook Iedere wandelaar is een uniek persoon .
En dat is maar goed ook.
 
Roerend mee eens.

En ook zat mannen die teren op vrouwen.
Vrouwen die mannen behandelen als een kind en dan alles betalen🤷🏽‍♀️ ook eigen schuld dikke bult.

Als iedereen lekker zelf verantwoordelijkheid neemt dan komt t helemaal goed.

En door.
Dit draadje is voor gezelligheid mensen niet voor gezeur dan was ik wel getrouwd gebleven 😌🤡
Hoef niet perse te zeuren om een ander geluid te geven...
 
Ja kan ook, mja ik heb voor eigen bedrijf 3 insta accounts en 1 privé dus ik doe dat liever niet. Teveel verwarring en bang dat ik op de verkeerde account prostituees ga volgen. 😂

Ik volg Layla al niet meer, maar zag het toevallig dat mensen alles openbaar hebben. Ik was meer benieuwd of er ook een gezicht op te zien was. Daar ben ik wel benieuwd naar bij Layla. Ook mede omdat ik liever geen dames bezoek zonder gezicht te zien. Kijk altijd naar het gezicht dus dat is het belangrijkste gedeelte voor mij. 😅
Ik.lijk wat op Bert en Big Bird. Een combi 🤫😜
 
Afijn, hete aardappel komt eindelijk bij Layla. Begint een praatje en al snel komt dit forum aan de praat. Forum vraagt Layla? Ik vond het al zo druk de laatste tijd! Een tijdje terug had ze haar beklag bij een leuke klant gedaan dat het zo rustig was. Die gast was werkzaam in de marketing en pr en zou er eens over nadenken wat hij voor haar kon doen. Wat bleek, hij had hier een acount onder haar naam aangemaakt om d'r eens ff flink te gaan promoten!!!!!!!🤣

Geintje hé, veel plezier op jullie date!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan