Liefde bedrijven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
In alle andere topics zijn wij, de heren wandelaars, onszelf aan het promoten. Hoe goed we kunnen beffen, hoe goed we zijn in het laten klaarkomen van de dames, hoe elke dame zich vol overgave op onze goddelijke lichaam stort en elke dame dolblij met ons moet zijn. Dus mag de dame zelf ook één topic hebben om zichzelf te promoten? 😉
 
In alle andere topics zijn wij, de heren wandelaars, onszelf aan het promoten. Hoe goed we kunnen beffen, hoe goed we zijn in het laten klaarkomen van de dames, hoe elke dame zich vol overgave op onze goddelijke lichaam stort en elke dame dolblij met ons moet zijn. Dus mag de dame zelf ook één topic hebben om zichzelf te promoten? 😉
En... als een aantrekkelijke jonge vrouw jou uitnodigd om haar sexualiteit te ontdekken en samen grenzen te verleggen...
Kan het nog mooier worden??
 
Adverteren doen we op een advertentie site recenseren op de daarvoor bedoelde site
Maar goed de heren hier hebben de likes weer binnen van de dames.
Misschien wel zo correct als de dames een bijdragen te leveren door supporter te worden van dit forum als dank voor de gratis publiciteit.
 
Adverteren doen we op een advertentie site recenseren op de daarvoor bedoelde site
Maar goed de heren hier hebben de likes weer binnen van de dames.
Misschien wel zo correct als de dames een bijdragen te leveren door supporter te worden van dit forum als dank voor de gratis publiciteit.

Azijn pissen doe je in de WC.
Er werd toch net een link gedeeld waar in stond dat het is toegestaan? Heb je stront in je ogen ofzo.

Tevens breng je zelf gratis publiciteit hierheen door constant te commenten.

Daar al is over na gedacht?
 
Adverteren doen we op een advertentie site recenseren op de daarvoor bedoelde site
Maar goed de heren hier hebben de likes weer binnen van de dames.
Misschien wel zo correct als de dames een bijdragen te leveren door supporter te worden van dit forum als dank voor de gratis publiciteit.
Ben allang dankbaar dat u heer weer een pagina heeft gevuld. Is weer eens wat anders dan een vagina vullen. Ieder zijn hobby natuurlijk.

Dank en een dikke duim omhoog.
 
Azijn pissen doe je in de WC.
Er werd toch net een link gedeeld waar in stond dat het is toegestaan? Heb je stront in je ogen ofzo.

Tevens breng je zelf gratis publiciteit hierheen door constant te commenten.

Daar al is over na gedacht?
Gelukkig doe jij niet mee aan het zeiken.
Hier mogen alleen aanbidders en jaknikkers reageren.
 
Dussss lekker boeiend dat het (ook) reclame is...

FF serieus; ik vind uiteraard het mijne van de kwalbakkige aanbidders, maar hun buiten beschouwing latend, is de helft van deze 20 pagina's is waarschijnlijk van gasten met issues met dit topic...dat was na 1-2-3 post ook wel duidelijk toch...als je er zo falikant principieel op tegen ben...negeer het dan gewoon? Dit topic is voor mij primair een dagelijkse portie goeden tijden slechte tijden...met soms een geil verhaaltje of foto'tje (wat ik al cool vind, want sidenote: hoeveel dvp's gebruiken dezelfde foto's voor jaren). Anyways, keep it up 🤭
 
Jongens... er wordt gewoon een spel gespeeld. Door DvP én klant. En als iedereen zich daarvan bewust is en het spel goed gespeeld wordt, is er toch niks aan de hand? (Is trouwens niet het hele leven een spel?) Als beide partijen plezier hebben, is dat toch fantastisch! Ik heb nu wel genoeg zurig gezeur voorbij zien komen in dit topic. Ik ga voor meer plezier.
 
Ik moet een hele hoop negeren om on topic te blijven "Liefde bedrijven"


Ajeet Kaur gaf afgelopen weekend echt een prachtig concert. Op een gegeven moment zong de hele zaal "Women its time to rise".

Sekswerk is niet iets geks. Vrouwen zijn in staat om door middel van sensualiteit en intimiteit een man liefde en genot te geven.
Zelfs als het betaald is, kan het genezend werken.

Ik nodig je uit weer te mogen voelen, te mogen ervaren en connecten, open te staan om te genieten en je geliefd te voelen. Dat is toch veel mooier dan "keihard alle gaatjes neuken"?
Ik nodig je uit liefde te bedrijven en dronken te worden van de geneugten van dit leven.

Cause lets be honest, life is too short to be angry and pissed off, every fucking single day...

Dus Vrouw als je dit leest: Rise!
Mannen aan jullie de schone taak om te beseffen dat wij jullie genot geven met ons lichaam, omdat we dit "willen" niet omdat we je nodig hebben.
Vrouwen hebben generatie op generatie bewezen dat ze niet zwak zijn zoals de meeste religies ons willen laten geloven.

Vrouwen zijn sterk. Zelfs na gebroken te zijn staan zij op en baren kinderen en houden deze hele wereld bevolkt...
Bedrijf liefde met ons, met de Vrouw de Godin, de Moeder, je eigen vrouw, je gehuurde vrouw, dat doet er niet toe: Bedrijf liefde met haar...

Screenshot_20221003_192347_Instagram.jpg
 
Lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Vanaf 1 november boek je een Rendezvous direct bij mij.
Heerlijk samen genieten in hartje Rotterdam.

Mijn agenda en prijzen staan vanaf nu op Instagram, waar je ook niet eerder gepubliceerde privé foto's van mij kan bewonderen.


Discreet, sensueel en zeer klant vriendelijk.

Tot snel
💋

Volg verzoek ingediend. Om je agenda te checken 😘
 
Ik moet een hele hoop negeren om on topic te blijven "Liefde bedrijven"


Ajeet Kaur gaf afgelopen weekend echt een prachtig concert. Op een gegeven moment zong de hele zaal "Women its time to rise".

Sekswerk is niet iets geks. Vrouwen zijn in staat om door middel van sensualiteit en intimiteit een man liefde en genot te geven.
Zelfs als het betaald is, kan het genezend werken.

Ik nodig je uit weer te mogen voelen, te mogen ervaren en connecten, open te staan om te genieten en je geliefd te voelen. Dat is toch veel mooier dan "keihard alle gaatjes neuken"?
Ik nodig je uit liefde te bedrijven en dronken te worden van de geneugten van dit leven.

Cause lets be honest, life is too short to be angry and pissed off, every fucking single day...

Dus Vrouw als je dit leest: Rise!
Mannen aan jullie de schone taak om te beseffen dat wij jullie genot geven met ons lichaam, omdat we dit "willen" niet omdat we je nodig hebben.
Vrouwen hebben generatie op generatie bewezen dat ze niet zwak zijn zoals de meeste religies ons willen laten geloven.

Vrouwen zijn sterk. Zelfs na gebroken te zijn staan zij op en baren kinderen en houden deze hele wereld bevolkt...
Bedrijf liefde met ons, met de Vrouw de Godin, de Moeder, je eigen vrouw, je gehuurde vrouw, dat doet er niet toe: Bedrijf liefde met haar...

Bekijk bijlage 67912
Begrepen my Empress 😍
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan