Liefst wandelen met een volle of met een lege maag?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandel je het liefst met een volle of met een lege maag?

  • Met een volle

    Stemmen: 11 21,6%
  • Met een lege

    Stemmen: 27 52,9%
  • Het maakt me niet uit

    Stemmen: 13 25,5%

  • Totaal aantal stemmers
    51
469
10/08/23
501
5
Er is al heel wat geschreven over het uur van de dag waarop de leden het liefste gaan wandelen, de tijd van het jaar, de plaats(en), het al dan niet gebruik van roesmiddelen, invloed van het weer op het wandelgedrag,... Maar een onderwerp als dit kon ik nog niet vinden. Ga jij liever wandelen als je een goed gevulde maag hebt, of eerder als het al een tijdje geleden is dat je nog gegeten hebt? Of maakt het jou niet uit? Heeft voeding invloed op je wandelgedrag? Zijn er bepaalde voedingsmiddelen die je vermijdt, of juist bewust wél consumeert in de uren/dagen voordat je een raamdame bezoekt?
 
Ik vind dat ik mee mag doen. Ik eet bij veel afspraakjes pas wanneer ik thuis ben of minimaal 3 uur van te voren. Met een volle maag werken is voor mij toch lastiger (minder zin en energie). Vaak neem ik wel een stukje fruit mee voor als ik te slapjes word

Als ik gezond eet heb ik vaak wel meer energie, maar omdat ik vaak druk ben en haast heb is fastfood gewoon makkelijker.
 
Ik moet echt weinig tot niks eten uren van te voren, anders krijg ik er tijdens de afspraak echt last van.

Zure oprispingen doordat er op mijn maag gedrukt wordt bij standje 69, cowgirl of zelfs door op mijn buik te liggen bij het beffen. Dat bederft het plezier nogal.

Nadeel is wel dat het energieniveau soms wat te laag is, maar liever dat dan steeds hard moeten slikken om het zuur binnenboord te houden.

Nee, geen lekker verhaal, maar het is wel zo voor me.
 
Ik wandel met bijna een lege maag omdat ik vroeger jarenlang competitiesport (lopen) gedaan heb en ik presteer beter met een lege maag omdat dan het bloed beter naar uw spieren loopt en als je maag een vertering nodig heeft vergt er energie naar uw maag waardoor uw bloed energie nodig heeft voor de vertering.
Ik weet ook wel dat dit niet bij iedereen zo is, iedereen is anders.
Na een date kan ik wel de honger voelen opkomen en kan ik wat voeding nodig hebben.
 
Altijd met een gevulde maag. Meestal ga ik wandelen direct na de lunch of het avondeten. Met een lege maag heb ik snel trek en dat neukt niet lekker. Krijg hem daarnaast ook niet goed omhoog op een lege maag.
 
Ik vind dat ik mee mag doen. Ik eet bij veel afspraakjes pas wanneer ik thuis ben of minimaal 3 uur van te voren. Met een volle maag werken is voor mij toch lastiger (minder zin en energie). Vaak neem ik wel een stukje fruit mee voor als ik te slapjes word
Precies!
Zelf ben ik ook 'best intensief' tussen de lakens. En... met volle maag is dat dus gewoon oncomfortabel, om het dan nog zacht uit te drukken!

En... na al die sex krijg ik natuurlijk wél honger! Haha! (eet ook regelmatig sushi na sex)
 
Ik ben de laatste weken wat zwaarder geworden door het vele vette eten en doordat ik nu wat minder beweeg. Ben van plan vrijdag in de namiddag in Gent nog eens te gaan wandelen. Zal proberen na donderdagmiddag niet zoveel meer te eten tot mijn volgende bezoek. Ook al omdat van al die vette sauzen (mayonaise, samurai, tartaar, pepersaus,...) mijn darmen wel heel erg actief worden. 😳😳
 
Altijd met een gevulde maag. Meestal ga ik wandelen direct na de lunch of het avondeten. Met een lege maag heb ik snel trek en dat neukt niet lekker. Krijg hem daarnaast ook niet goed omhoog op een lege maag.
Interessant.

Bij mij precies andersom. Ik ben gefocussed en heb uithoudingsvermogen als ik nog een lege maag heb en verlies mijn erectie wel eens als ik na het avondeten wandel en nog in mijn 'vermoeidheid na het eten' fase zit.

Voor mij geldt echter ook dat ik een avondwandelaar ben, dus ik ontkom er niet aan dat ik het avond-eten heel lang uit moet stellen op een wandel-dag.

Meest voorkomend is:

Lunch rond 15 uur, werken, drankje (geen alcohol), wandelen rond 21 of 22 of 23 uur, en daarna op zo'n dag dus pas avond eten rond middernacht.
 
Laatst bewerkt:
dat is een goede ja..
maar vanuit krachtsport gezien werkt het eigenlijk ook zo..
als je een grote koolhydraat rijke maaltijd naar binnen werkt, dan ben je na een half uur ondanks de energie die dat levert ,zo suf als een konijn ,heel even een piek..daarna een down..

ik eet de hele dag door kleine porties om mijn verbranding aan gang te houden en dan niet in 1x zoveel voeding hoef te verwerken..
het kan wel..met een etentje ofzo..maar dan houd ik er rekening mee..dat ik naderhand niks meer hoef..het zit anders in de weg..
ik eet meestal een kleine portie voordat ik ga trainen..dan een sessie en daarna wat koolhydraten en eiwitten..maar ook nooit direct voor het slapen gaan..komt niet goed..lig je de hele nacht te draaien..
trainen is in dit geval te vervangen door neuken..mocht er nood aan zijn..
werkt bijna eender
 
Zowel met wandelen als in een relatie; als ik net gegeten hoeft het van mij niet, veels te veel beweging op zo'n volle maag.
En ik weet niet of er enig bewijs voor is, maar zowel met sporten als met seks doe ik het beter op een vrijwel lege maag.
 
Met een lege maag, ik probeer 2/3 uur van tevoren niet te eten. Voor mij is het een groot verschil, mijn erecties zijn veel harder, ik kan sneller weer een erectie krijgen, ik houd het langer vol en ben mobieler. Over het algemeen presteer ik veel beter op een lege maag.
 
Ideaal is toch volledig proper en hygiënisch naar de dvp. Stel dat dvp speels haar vinger is in je reet steekt, en je pas friet met stoofvlees hebt gegeten en je niet proper bent, ik wil het me niet voorstellen wat haar reactie zou zijn. Nee, veel beter eerst sex en dan een heerlijke maaltijd met een biertje erbij.
 
Ideaal is toch volledig proper en hygiënisch naar de dvp. Stel dat dvp speels haar vinger is in je reet steekt, en je pas friet met stoofvlees hebt gegeten en je niet proper bent, ik wil het me niet voorstellen wat haar reactie zou zijn. Nee, veel beter eerst sex en dan een heerlijke maaltijd met een biertje erbij.
Een normale, warme maaltijd blijft ongeveer drie uur in de maag. Hoe vetter de maaltijd, hoe langer het duurt voordat het voedsel klaar is om door te stromen naar de twaalfvingerige darm. Het duurt normaal gesproken ongeveer 24 tot 48 uur voordat het voedsel dat we gegeten hebben in de wc terecht komt.

Dus: niet van wakker liggen.
 
Een normale, warme maaltijd blijft ongeveer drie uur in de maag. Hoe vetter de maaltijd, hoe langer het duurt voordat het voedsel klaar is om door te stromen naar de twaalfvingerige darm. Het duurt normaal gesproken ongeveer 24 tot 48 uur voordat het voedsel dat we gegeten hebben in de wc terecht komt.

Dus: niet van wakker liggen.
Is het te verklaren waarom ik na het eten van spicy voedsel direct naar het toilet moet?

Werkt dat het andere voedsel er eerder uit? Want het kan niet het spicy eten zijn wat 'direct doorstroomt' toch?
 
Is het te verklaren waarom ik na het eten van spicy voedsel direct naar het toilet moet?

Werkt dat het andere voedsel er eerder uit? Want het kan niet het spicy eten zijn wat 'direct doorstroomt' toch?
Ik denk dat het een trigger is naar je darmen toe. Ik heb dat ook altijd dat ik na een maaltijd naar het toilet moet.
Eten in de maag triggert waarschijnlijk de darmen denk ik dan.
 
Ik denk dat het een trigger is naar je darmen toe. Ik heb dat ook altijd dat ik na een maaltijd naar het toilet moet.
Eten in de maag triggert waarschijnlijk de darmen denk ik dan.
Zoiets denk ik ook.

Alleen bij mild voedsel kan ik soms nog 3 uur voort, terwijl ik bij spicy voedsel buitenshuis daarna soms voorzichtig naar huis moet rennen (ben niet zo van de restaurant toiletten).
 
Wel ja dat bedoelde ik met friet stoofvlees, nee dat eten zal er pas de dag erna of nog later uitkomen maar het zet wel je lichaam in beweging om eerdere verwerkte delen naar de uitgang te duwen net op de moment dat die vinger van je dvp er liefdevol ingaat. Smakelijk. Alleen shemales en homo's lusten dat. Een beerput ruimer op zijn wagen: homo's roeren in wat wij vervoeren. Maar bij je leuke dvp vrouw wil je toch mooi zijn van binnen en van buiten. Ik in elk geval. Dus altijd met lege maag ga ik bij haar binnen.

Edit: ik hou van carnaval. Dus komop, lachen is gezond en veel respect voor iedereen. Het grapje over homo's is misschien achterhaald want ook veel hetero relaties roeren in de kont. Niemand hoeft zich aangesproken te voelen. Was gewoon komisch bedoeld.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan