WHEM Lieke & Saar Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb bij deze een beetje: if it sounds too good to be true it usually is…..

Twee jonge meiden die zich aanbieden voor de prijs waar je normaal een enkele dvp voor hebt…. Het kan hoor, maar ik heb m'n bedenkingen
 
Ik kan me vergissen maar de tekst doet me denken aan 2 dames die een aantal jaren geleden in Gilze ontvingen boven een winkel.

Een vollere dame met veel lichaamsbeharing waar ik geen klik mee had en een andere dame die wel lekker kon pijpen maar ook niet zorgde voor herhalingsgevaar.

Als dit niet dezelfde dames zijn wil ik deze dames natuurlijk niet in diskrediet brengen natuurlijk
 
Ik kan me vergissen maar de tekst doet me denken aan 2 dames die een aantal jaren geleden in Gilze ontvingen boven een winkel.

Een vollere dame met veel lichaamsbeharing waar ik geen klik mee had en een andere dame die wel lekker kon pijpen maar ook niet zorgde voor herhalingsgevaar.

Als dit niet dezelfde dames zijn wil ik deze dames natuurlijk niet in diskrediet brengen natuurlijk
Was dit het adres naast de bakker of slager? Bij binnenkomst trap op naar boven?
 
Hallo,

Ik ben er geweest afgelopen week, ik heb een leuke afspraak gehad.
Twee dames die hun best doen om een leuke date te hebben.
Ze hebben me lekker gemasseerd en mij heerlijk gepijpt.
Klaarkomen met twee mondjes aan je topper is wel een belevenis.
Ze vertelden me dat het erg druk was met honderden berichten die ze niet allemaal kunnen beantwoorden, Ik denk dat ik gewoon geluk had.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan