Recensie Liesje, Merksem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Carl P

Vaste klant
Supporter
166
26/01/22
71
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/liesje-xi-am-back.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Toffe dame, babbelaar, ontvangt in een ruim proper appartement.
Vooraf opfrissen in douche
Wordt graag gebeft, tongzoenen.
Heeft wel een goeie sexdrive, tussen de rondes door wordt je gemasseerd (is geen expert).
Zeker voor herhaling vatbaar
 
Na de recensie van Carl P is mijn interesse opgewekt. Foto's en advertentie van Liesje spreken mij wel aan. Komen de foto's en leeftijd (51) overeen met de werkelijkheid ? Ik waardeer een vrouw met ervaring ( Milf), maar een grootmoeder-look is niets voor mij.
Ik ben zelf ook niet meer van de jongste maar ik hou er toch van dat alles nog een klein beetje strak zit.
 
Na de recensie van Carl P is mijn interesse opgewekt. Foto's en advertentie van Liesje spreken mij wel aan. Komen de foto's en leeftijd (51) overeen met de werkelijkheid ? Ik waardeer een vrouw met ervaring ( Milf), maar een grootmoeder-look is niets voor mij.
Ik ben zelf ook niet meer van de jongste maar ik hou er toch van dat alles nog een klein beetje strak zit.
Ze is een moderne dame, zeker geen oma look. Foto's kloppen en leeftijd ook
 
Ik wilde vorige week al reageren maar niet gedaan, nu dus wel. Voor alle duidelijkheid, ik heb er nooit mee afgesproken!

Jaren geleden heb ik dat wel willen doen omwille van het "tedere" van de foto's.
Ze adverteerde toen met identiek dezelfde foto's als nu. Dit is volgens mij niet het lichaam en al zeker niet de handen van een 51-jarige. Mijn inschatting is dat de dame een stuk in de 60 is.
 
Ik wilde vorige week al reageren maar niet gedaan, nu dus wel. Voor alle duidelijkheid, ik heb er nooit mee afgesproken!

Jaren geleden heb ik dat wel willen doen omwille van het "tedere" van de foto's.
Ze adverteerde toen met identiek dezelfde foto's als nu. Dit is volgens mij niet het lichaam en al zeker niet de handen van een 51-jarige. Mijn inschatting is dat de dame een stuk in de 60 is.
Ik ben er recent nog geweest - ik heb haar exacte leeftijd niet gevraagd, m.i. ziet ze er uit als een vijftiger, ze heeft nog een strak lijf en geniet er van. Misschien moet je er maar is mee afspreken dan kan je wel een correcte inschatting doen.
 
Hier ben ik ook voor covid geweest... is inderdaad dame van de foto's. ik schat ze 55 ongeveer. ontvangt bij haar thuis in een mooi appartement, heel ordelijk en mooi ingericht en je komt terecht in haar slaapkamer. heel proper en mooi. ze begon lekker te tongzoenen en pijpen was dik in orde. We gingen zo in het spel op dat ze op me kwam zitten zonder condoom en heb haar toen snel gevraagd " vergeten we niets?" ze heeft een lekker poesje dat ik lekker mocht likken, inderdaad, je komt bij een vriendin thuis en ze babbelt graag eerst even maar neemt dan zelf het initiatief om er aan te beginnen. Ik ben er toen zeker 90 minuten binnen geweest en we hebben nadien nog een aangename babbel gehad. ze is geen pro die je snel even afwerkt, maar een vriendin die lekker met je wil vrijen. Ik ben er sindsdien niet meer geraakt, omdat ze tijdens het covid feest niet heeft gewerkt denk ik. parkeren op de bredabaan in merksem is niet evident maar achter de hoek is een grote parking aan een park en voetbalveld. nog eens langsgaan, ;)
 
Hier ben ik ook voor covid geweest... is inderdaad dame van de foto's. ik schat ze 55 ongeveer. ontvangt bij haar thuis in een mooi appartement, heel ordelijk en mooi ingericht en je komt terecht in haar slaapkamer. heel proper en mooi. ze begon lekker te tongzoenen en pijpen was dik in orde. We gingen zo in het spel op dat ze op me kwam zitten zonder condoom en heb haar toen snel gevraagd " vergeten we niets?" ze heeft een lekker poesje dat ik lekker mocht likken, inderdaad, je komt bij een vriendin thuis en ze babbelt graag eerst even maar neemt dan zelf het initiatief om er aan te beginnen. Ik ben er toen zeker 90 minuten binnen geweest en we hebben nadien nog een aangename babbel gehad. ze is geen pro die je snel even afwerkt, maar een vriendin die lekker met je wil vrijen. Ik ben er sindsdien niet meer geraakt, omdat ze tijdens het covid feest niet heeft gewerkt denk ik. parkeren op de bredabaan in merksem is niet evident maar achter de hoek is een grote parking aan een park en voetbalveld. nog eens langsgaan, ;)
Heb je blijven neuken zonder condoom?
 
Deze dame al jaren geleden bezocht. Met condoom was bijna uitzonderlijk. Is ook de reden waarom ik niet meer terug ben gegaan. Rest van de recensies kan ik enkel beamen. Correct, vriendelijk , eerder GILF, praat graag en veel en liegt niet over haar leeftijd. Voor de liefhebbers, gaan….
 
Hmmm, dat ziet er goed. Een milf heb ik nog niet gehad. Vooral haar foto"s op Redlights vragen om een intieme afspraak. Ik ga volgende week een afspraak maken om bij haar op visite te gaan. Reactie volgt dan nog. Ik kijk er nu al naar uit.
 
Ondertussen een afspraakje gemaakt met Liesje aanstaande donderdag. Adres momenteel wel in Wilrijk.
Dat was een tegenvaller want in Merksem kon ik er naartoe wandelen.
 
Ook op het 'oude' fora destijds ooit beschreven geweest onder 'Liesje / Fleur' Merksem. Het item zelf werd geopend in 2016 door iemand die verwijderd werd van het toenmalige fora... de reden daarvan weet ik zelf ook niet meer. Op de advertentie van destijds " laat u meeslepen in de liefde x geniet met volle teugen xxxx en laat u wegzinken in passie "
Zei het dat ze nog steeds aan ontvangsten doet verraste me eigenlijk wel een beetje met plezier.
 
heb deze dame onlangs ook een bezoekje gebracht omdat de recensies overwegend goed waren en de prijs laag. Bij binnenkomst viel haar uiterlijk wat tegen maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ze is wel zeer sociaal en stelt je meteen op je gemak, zeer verzorgd appertement. Ze lijkt me eerder eind 50. Qua sex (die doorgaat in haar eigen slaapkamer) is het wel leuk maar niet wauw. Pijpen is op een rustige manier, tongzoenen doet ze graag, het neuken valt mee. Al bij al tevreden gezien de prijs maar zeker niet voor herhaling vatbaar. Dan betaal ik liever iets meer voor een jongere en knappere versie.
 
Heb 2x geprobeerd met haar af te spreken, en 2x heeft ze daarna afgezegd met een smoesje. Blijkbaar staat ze in het onderwijs, en de laatste keer dat ik heb geprobeerd was tijdens de zomervakantie. Een uurtje daarna telefoon dat haar werkgever heeft gevraagd dat ze kon komen werken ..... Dus neen, geen recente ervaring en ik denk niet dat die gaat komen....
 
Heb 2x geprobeerd met haar af te spreken, en 2x heeft ze daarna afgezegd met een smoesje. Blijkbaar staat ze in het onderwijs, en de laatste keer dat ik heb geprobeerd was tijdens de zomervakantie. Een uurtje daarna telefoon dat haar werkgever heeft gevraagd dat ze kon komen werken ..... Dus neen, geen recente ervaring en ik denk niet dat die gaat komen....
Dus deze dame belt je zelf nog eens op ? :mad: een sms zou toch iets leuker zijn denk ik dan voor velen ?
 
Tijdje geleden ook een keertje willen afspreken omdat ik toch in antwerpen moest zijn. Dag vantevoren netjes de afspraak gemaakt, maar 's morgens het bericht dat ze ziek was. Gebeurt dus vaker begrijp ik. Helaas
 
Ik heb enkele weken met haar proberen af te spreken. In eerste instantie vlot bereikbaar via een telefoontje, waar ik een afspraak met haar maakte voor twee dagen nadien. Op de dag zelf kreeg ik 's ochtends een sms met een nogal stuurse vraag om te bevestigen dat de afspraak wel zou doorgaan. Gevolgd door een tweede sms 10 minuten later dat ik wel moest antwoorden. Nogal moeilijk in de auto op weg naar het werk. Toen ik dan bevestigde kreeg ik opnieuw een sms met de vraag naar mijn leeftijd, waarop ze daarna antwoordde dat ik te jong was. 40+ is blijkbaar niet genoeg…
Leuk dat ze me dat niet twee dagen voordien kon zeggen zodat ik nog een alternatief had kunnen zoeken.
Laat je dus niet misleiden door haar vriendelijke stem aan de telefoon, als ze geen zin heeft op het moment zelf krijg je wel andere reacties van haar…
 
Een drie tal maanden geleden een afspraak gemaakt in de ochtend kwam ik aan de deur.
De afspraak stond al 4 dagen van tevoren vast
Ze moest over 10 minuten weg .Rechtsom keer gemaakt
 
Voor Cocid regelmatige klant. Is een mooie dame, geen jong veulentje, maar dat hoeft niet voor mij. , rustig, beleefd en erg sociaal. Pijpt als de beste en kon mijn tongwerk ook goed apprecieren. Ik ga vanmiddag na lange tijd terug naar haar nu in Wilrijk. En ik kijk er echt wel naar uit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan