Recensie Liesje, Zoersel/Zandhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

IngelramVII

Vaste klant
113
22/06/22
107
20
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ik-heb-zin-in-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Al een tijdje interesse in dit profiel. Afspraak per sms ging vlot. Ze ontvangt in een discrete straat in Zandhoven. Ruime parkeergelegenheid om de hoek.
Liesje is een rasechte Vlaamse met een mooi lichaam die geniet van haar "werk". Vlotte babbel en in bed een echte GFE. Ze is ook enorm lenig en vliegt er hevig in. Op haar profiel staat bij intiem kapsel "driehoek". In werkelijkheid een klein proper getrimd driehoekje. Na de kennismaking en het financiële allerlei standjes gedaan en in het mondje klaargekomen. Voor de liefhebbers: geen meerprijs voor CIM!!! (Indien de hygiëne het toelaat).
Zeker een aanrader!

Slikken deed ze niet. Ik heb er ook niet naar gevraagd. CIM was standaard service in de prijs (100/half uur) inbegrepen. Misschien slikt ze wel voor een extra vergoeding? Anaal en nzc doet ze zeker niet.

Ben er tijd geleden ook eens bij geweest,

Mocht haar lekker lang neuken en kon het tempo goed volhouden waarbij ze gehurkt bovenop me zat en ik diep kon doorstoten , was erg geil haar op en neer te zien gaan over men paal terwijl ik haar kontje stevig vast nam, daarna in haar mondje mogen klaarkomen

Heb al meerdere malen bij Liesje geweest is een hele leuke en mooie vrouw en houdt van haar werk het is iedere keer weer een genot om bij haar te zijn ze kan geweldig goed pijpen zc neuken is Mx maar dat doet ze ook geweldig goed Ze is een Topper

Gisteren met Liesje kennis gemaakt. Top girl next door, hele joviale meid. Ik post geen recensie omdat we ons hebben beperkt tot voorspel (ik was moe en zocht aangenaam rustig gezelschap). Maar dat klassiek voorspel was best OK, meer dan OK zelfs. Dame ziet mij nog terug, prijs/kwaliteit zeker bij de beteren

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lovelyliesje69/
Totale kosten (in euro)
100
Net buiten van een heerlijke date met (Lovely) Liesje. Ze stond al geruime tijd op mijn to do list en besloot vanmorgen om haar eraf te strepen ;)

Via WhatsApp vlot een afspraakje kunnen boeken en bij het openen van de deur was het raak van de eerste tellen😻

Liesje is zaols in haar ad en in haar films: ze is spontaan, een lachebek en babbelt graag.... Alemaal dingen die ik zoek in een date 😃

Na een korte opfrissing in de badkamer (waar ze bij jou blijft en de conversatie op gang houdt) nam ze me mee naar haar kamer. Volle tongzoenen, lekker vingeren (met klotsende geluiden), diep pijpen (met heerlijk zicht voor de spiegel) en een flukse rimjob (met volle tong, niet het puntje) brachten ons tot op het bed. Wat volgde was minstens even geil: ik befte haar helemaal gek waar ze zich een echte gibberkont toonde (want gibberen is haar versie van kreunen zei ze me) tot mijn tong nood had aan wat rust.
Ze lag op haar rug en begon haar te vingeren waar de klotsende geluiden instant terugkwamen. Ik zette enkele tellen door en plots spoot ze het ganse bed onder 💦💦😎😎. Ze vertelde me dat dit weinig voorviel bij haar. Dus kus van de juf en bank vooruit 😃😃

Dan enkele standjes waarbij haar lenigheid enorm opviel om dan doggy het rubbertje zalig vol te spuiten.

Daarna nog een leuk gesprek over haar, haar job en haar filmpjes.

Liesje is een echte topper! Ze is oprecht, kan tegen een stootje en geniet zelf ook heel hard van de actie. Ze heeft een trouw, vast publiek (wat altijd een goed teken is)

Opgepast: het pand waar ze ontvangt is ondertussen verkocht en zij stopt daar in juni. Ze is naar andere locaties aan het kijken, dus wordt vervolgd...

Herhanlingsgevaar: retorische vraag, of wat dacht je! 🤩

Lo
Heeft blijkbaar nieuwe locatie gevonden bij Lynn Somers.

Ik heb de dames eens bekeken bij lynn somers
Liesje is ineens de knapste can de hoop
Liesje ooit leren kennen in het fetish cafe, ze heeft een tijdje in het gb circuit gezeten.
ik werd toen geneukt door liesje en niet andersom!!!

Terug
Bovenaan Onderaan