Recensie Lieve, House of Dreams, Amersfoort 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 3947

Vaste klant
129
14/10/21
132
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.privehuishod.nl/lieve/
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben al vaker bij deze dame geweest. Is gwn een topper!! Citygirls liegt niet over dame deze keer ;)
 
Klopt helemaal. Lieve is een van de toppers van House of Dreams in Amersfoort. Pijpt zonder (doen ze daar bijna allemaal). Beffen is zalig, lekker fris kutje. Tongzoen is prima, genoeg tong. Borsten zijn inderdaad niet echt maar zijn wel bijzonder. Vulling is kennelijk onder de borstspier aangebracht. Hierdoor lijken ze echt. Zijn zacht, niet van de plastic bollen. Kontje is mager, iets waar ik wel van houdt.

Lieve is een lieve vrouw. Vriendelijk, goed gesprek en kent haar vak, weet wat er van haar wordt verwacht.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.privehuishod.nl/lieve/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een dame waar ik beslist nog eens bij terug ga komen. Ik had al vaker naar de foto's van deze slanke milf met lange benen gekeken en het moest er een keer van komen. Lieve is een gezellige tante waar je goeie en gezellige sex mee kunt hebben. Ik heb er van genoten en ze doet er echt moeite voor het naar je zin te maken. In een zin zomaar tussendoor vertelt ze dat ze haar werk met plezier doet en het heel erg fijn vindt. Lichaamstaal liegt niet. Met woorden kun je proberen de waarheid te verhullen, maar met je lichaam lukt je dat niet. Deze dame doet haar werk met plezier en dat merk als je bij haar op bezoek komt echt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heerlijk genoten van de zeer vriendelijke Lieve. Als ik in de buurt ben dan ga ik zeker weer op bezoek. 60min 120 voor de kamer en 70 voor de extra's.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb onderstaande review ook op Citygirl's site gepost, maar Lieve verdient het ook hier een goede review te krijgen 😀. Ik zat nl op dit forum al wat langer mee te lezen dan bij Cirygirl en ik vind beide sites goede info te geven. Vooral de waarschuwingen wat niet te doen en waar niet voor te gaan waren eye openers. De bekende Sexjobs site blijkt dus vol te staan (zwart-wit gezien) met potentiële neppers. Privé huizen werden toch aangeraden als je voor zeker wilde gaan…en dat wilde ik, vooral als beginnende wandelaar.

Ik zat al een tijd ermee te spelen om een DVP te bezoeken na een tijd single en alleen te zijn, maar het bekende 'iets' weerhield me ervan…een gevoel cq de gedachte om die stap te maken. Een poosje had ik ik het voor me uit geschoven, maar uiteindelijk de stap gemaakt en, wat er vaker wordt gezegd, er gaat een wereld open! 😀 Waarom heb ik zo lang gewacht? Wat is er nog meer in dit wereldje te krijgen? Nou…zat (als ik het zo lees) 😅

Enfin, hier de review.
——
Een aantal dagen geleden ben ik bij Lieve geweest. Als beginnend wandelaar had ik mij vooraf aardig goed ingelezen mbt de privé huizen die voor mij goed bereikbaar zijn. Lieve stond hoog op mijn lijstje en ik kan niet anders zeggen dat dat terecht was!

Lieve is een hele fijne verschijning, een mooi lichaam en vooral een heel mooi gezicht. Ze laat je meteen voelen alsof je thuis bent met je vriendin, geen ongemakkelijke momenten wat dan ook! Als Brabantse kletst ze er gezellig op los, wat bij mij ook prima viel…als ik eenmaal begin te kletsen, ben ik net zo 😀

Het glas met frisdrank wat ze had meegenomen zat een beetje vol, dus kwam er wat op de grond terecht. Ze wilde dat voor mij opruimen, maar…dat hoefde van mij niet, ik deed dat zelf wel (kleine moeite en ik wilde niet dat zij uitgleed). Tijdens het geklets deden we beiden het gebruikelijke wasje en begonnen we met wat lekkere tongzoenen. Lieve gaat er vol voor en dat was wel fijn. Eenmaal op bed aanbeland ging ze me lekker pijpen. Helaas door medicijngebruik aan mijn kant (en ik had hier al wat rekening mee gehouden) bleef m'n jongeheer maar op zo'n 60% oorlogssterkte. Lieve had ik dit vooraf al laten weten en ze ging er, net als ik, heel relaxed mee om. Het ging mij veel meer om een gezellig uur met haar te hebben (incl het hele pretpakket) dan dat ik per se wilde klaarkomen.

Na een poosje hebben we de rollen omgedraaid en heb ik haar verwend. Ze heeft mooie borsten en geniet er duidelijk van als je die de nodige aandacht geeft. Ze laat ook wel weten als je het goed doet of niet 😃 Daarna afgedaald naar de lagere regionen en er eens goed voor gaan zitten. Ze geniet hoorbaar en voelbaar van het beffen en vingeren.
Omdat sex niet alleen 'de daad' is naar mijn mening, heb ik Lieve een rugmassage gegeven waar ze eens goed voor ging liggen en ervan kon genieten. Ondertussen kletsten we een beiden een eind raak over alles en nog wat. Zo lekker ontspannen…heeeeerlijk!

Na de massage klom ze bovenop en gingen eens kijken of m'n jongeheer daar wat beter op ging reageren. Helaas waren de bijwerking van de medicijnen sterker dan wat Lieve uit de kast kon trekken aan opties. Doggy verliep hetzelfde. Ik vond het niet erg, want..zeg nou zelf…met Lieve in je bed maakt het (mij) niet per se uit wat je doet…het is gewoon fijn met haar te zijn.
Tegen het einde van het uurtje (wat veel te snel voorbij gaat bij haar) probeerde ze 1x met pijpen me tot een hoogtepunt te krijgen. Ik vroeg haar naar 69 te draaien en op die manier hebben we het afgerond.

Het herhalingsgevaar is groot…ze is zo prettig om bij te zijn, mee te praten en een gezellige tijd mee te hebben in bed. Ik ga graag nog eens terug naar haar als de bijwerkingen weg zijn 😀
———-
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan