Liever 1x per maand goede prive-ontvangst of 4x per maand ramen/ prive-huizen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bezoek je liever 1x per maand prive of ramen/ privehuis?

• Totaal aantal stemmers
    72
Frequentie/prijzen/locatie - de beste mix voor een nieuwe discussie, waarbij weer iedereen (including me :)) een mening heeft.

De vraag is hier dus te eenvoudig, cq voor diverse interpretaties vatbaar.

Is geld de bepalende factor? Voor velen wel, maar voor anderen juist niet, omdat ze lekker in de slappe was zitten.

Is de verwachting (GFE/PSE/extras) de bepalende factor? Dan schuift geld naar achteren, want het gaat over het voldoen aan je verwachting.

Is de frequentie belangrijk? Als je met eens per maand genoeg hebt, omdat je ook nog anders aan je trekken komt ist dit een hele andere situatie dan bij iemand die bv geen relatie heeft en toch regelmatig van bil wil.

Even mezelf als voorbeeld. Ik verdien heel goed. Ik heb thuis goede seks - en dat ook regelmatig. Toch ga ik regelmatig naar de dames. Omdat ik a) geld heb, b) anaal wil (de verwachting) en c) vaak omdat ik een hoge seksdrive heb. Maar ik ben net zo happy met een quickie achter de ramen als een goede sessie in een Duitse Saunaclub.

Voor iemand die weinig geld heeft, is dit dus een andere keuze. Hetzelfde is dus ook van toepassing voor iemand die heel specifieke verwachtingen heeft, die dus geld kosten. Als je verwachting minder belangrijk is, kan je dus ook regelmatig gewone dingen doen, en spaar je een beetje voor de specials.

Dus het is voor iedereen anders.

@ErinEruit - je moet je eigen afweging maken. Als je tussen de dates vier weken kunt volhouden, bv omdat je thuis ook goede seks hebt, dan kies je voor de special. Heb je dit niet en je wilt toch regelmatig seks hebben, dan ga je twee keer per week in een goedkope raambuurt neuken. Heb je thuis geen seks en je wilt geen quickies dan heb je een probleem.

Echter kan de mening van iemand anders jou gedrag niet echt beïnvloeden. Stel je hebt thuis geen seks, wilt wel iedere week maar hebt niet genoeg geld, dan helpt het weinig dat iemand (zoals ik) zegt, dat je iedere week minimaal twee quickies en eens per maand een dag in een saunaclub mit drie top-sessies moet doen.

Er is maar een goed antwoord op je vraag: zorg ervoor dat je meer geld verdient. Dan heb je de keuze.

Heb je dit niet en je wilt toch regelmatig seks hebben, dan ga je twee keer per week in een goedkope raambuurt neuken.
niet iedereen gaat naar een ramenbuurt louter alleen maar omdat het goedkoop is, ik zelf ga daar juist heen omdat daar een bepaalde spanning hangt die je niet bij een club of prive ontvangst dame vind.

Bovendien kan je daar snel sex hebben, zonder een afspraak te maken, daarnaast heb je de keuze uit tientallen of wellicht een honderdtal dames ipv van die paar dames in een club, of die thuis ontvangstdames, die er meestal anders uitzien dan op de foto's

Laatst bewerkt:
Frequentie/prijzen/locatie - de beste mix voor een nieuwe discussie, waarbij weer iedereen (including me :)) een mening heeft.

De vraag is hier dus te eenvoudig, cq voor diverse interpretaties vatbaar.

Is geld de bepalende factor? Voor velen wel, maar voor anderen juist niet, omdat ze lekker in de slappe was zitten.

Is de verwachting (GFE/PSE/extras) de bepalende factor? Dan schuift geld naar achteren, want het gaat over het voldoen aan je verwachting.

Is de frequentie belangrijk? Als je met eens per maand genoeg hebt, omdat je ook nog anders aan je trekken komt ist dit een hele andere situatie dan bij iemand die bv geen relatie heeft en toch regelmatig van bil wil.

Even mezelf als voorbeeld. Ik verdien heel goed. Ik heb thuis goede seks - en dat ook regelmatig. Toch ga ik regelmatig naar de dames. Omdat ik a) geld heb, b) anaal wil (de verwachting) en c) vaak omdat ik een hoge seksdrive heb. Maar ik ben net zo happy met een quickie achter de ramen als een goede sessie in een Duitse Saunaclub.

Voor iemand die weinig geld heeft, is dit dus een andere keuze. Hetzelfde is dus ook van toepassing voor iemand die heel specifieke verwachtingen heeft, die dus geld kosten. Als je verwachting minder belangrijk is, kan je dus ook regelmatig gewone dingen doen, en spaar je een beetje voor de specials.

Dus het is voor iedereen anders.

@ErinEruit - je moet je eigen afweging maken. Als je tussen de dates vier weken kunt volhouden, bv omdat je thuis ook goede seks hebt, dan kies je voor de special. Heb je dit niet en je wilt toch regelmatig seks hebben, dan ga je twee keer per week in een goedkope raambuurt neuken. Heb je thuis geen seks en je wilt geen quickies dan heb je een probleem.

Echter kan de mening van iemand anders jou gedrag niet echt beïnvloeden. Stel je hebt thuis geen seks, wilt wel iedere week maar hebt niet genoeg geld, dan helpt het weinig dat iemand (zoals ik) zegt, dat je iedere week minimaal twee quickies en eens per maand een dag in een saunaclub mit drie top-sessies moet doen.

Er is maar een goed antwoord op je vraag: zorg ervoor dat je meer geld verdient. Dan heb je de keuze.
Interessante theorie! Je redeneert hoofdzakelijk vanuit het geldbedrag, maar volgens mij is het complexer dan dat.

Je hebt gelijk dat frequentie, prijzen en locatie een fascinerende mix vormen waar iedereen een mening over heeft. Maar ik denk dat de vraag juist niet te eenvoudig is - hij raakt precies de kern van hoe persoonlijk en genuanceerd deze keuzes zijn.

Geld is natuurlijk een factor, maar zoals je zelf aangeeft speelt het bij verschillende mensen een andere rol. Voor sommigen is het inderdaad bepalend omdat ze budgettaire beperkingen hebben. Voor anderen, die financieel comfortabel zitten, verschuift de focus naar andere aspecten zoals verwachtingen en ervaringen.

Wat me opvalt in je redenering is dat je uitgaat van de premisse dat "meer geld verdienen" dé oplossing is. Maar is dat wel zo? Iemand kan ook bewust kiezen voor minder frequentie en meer kwaliteit, ongeacht hun financiële situatie. Of juist voor meer frequentie met bescheidener verwachtingen.

Ik denk dat het draait om wat je werkelijk zoekt: is het puur fysieke bevrediging, emotionale verbinding, avontuur, of iets anders? Die persoonlijke motivatie bepaalt veel meer dan alleen het beschikbare budget. Iemand met beperkte middelen maar duidelijke prioriteiten kan vaak meer tevreden zijn dan iemand met veel geld maar onduidelijke verwachtingen.

De kunst zit 'm volgens mij in het vinden van je eigen balans tussen wat je wilt, wat je nodig hebt, en wat haalbaar is - financieel én emotioneel.
Als ik de titel lees lijkt het alsof alleen priveontvangst goed is en ramen/privehuizen niet.
Beter zou zijn: 1 langere of 4 kortere afspraken.
Goed punt, ik kan de topic-titel niet meer aanpassen, laat hem gerust aanpassen! Mn vooroordeel zit idd in die titel want heb persoonlijk intensere orgasmes meegemaakt bij prive-ontvangst, waardoor die titel bevooroordeeld is.

Hallo heren,

Elke maand denk ik na of ik liever 1x per maand een goede prive-ontvangst boeking doe waarbij ik zo'n 200-400€ uitgeef in 1 keer of 1x per week een dame bezoek achter de ramen of prive-ontvangst waarbij ik op ongeveer hetzelfde uitkom.

Ik ben ff benieuwd hoe jullie dit doen: liever prive-ontvangst, waarbij zoenen/ tongzoenen vaak beter is of liever wekelijks een verschillende dame of zelfde dame bezoeken achter de ramen/ prive-huis?
Nu... ik ga vol voor kwaliteit boven kwantiteit!
Dus... (véél) liever één maal lekkere geile passionele sex... dan vier keer 'wippen' voor dezelfde prijs!

Wat me opvalt in je redenering is dat je uitgaat van de premisse dat "meer geld verdienen" dé oplossing is. Maar is dat wel zo? Iemand kan ook bewust kiezen voor minder frequentie en meer kwaliteit, ongeacht hun financiële situatie.
Dat is wat nu ook gebeurt velen wandelen minder maar worden wel kieskeuriger met het kiezen van dvp's en gaan voor zekerheid en kwaliteit.

Gaat de vraag eigenlijk over frequentie/kwaliteit & kwantiteit? Komen inderdaad wel wat factoren bij om rekening mee te houden.

Persoonlijk hangt de frequentie af van de kwaliteit die ik heb gekregen en waar ik een tijdje op kan leven. Voorkeur gaat uit naar prive ontvangst.

Ik had een keer prive ontvangst gedaan, met een best mooie dame, maar chemie ontbrak volledig. Ontvangst was redelijk in de buurt van de ramen, dus daarna meteen uit lichte frustratie mijn heil bij de ramen gezocht om die herinnering weg te werken en een fijnere te maken. Dat pakte echt goed uit, een van de fijnere raam ervaringen meegemaakt, en dus waren de ramen in dit geval beter dan de prive ontvangst van eerder, terwijl de raam dame goedkoper was, dan de prive ontvangst dvp .

Antwoord op bovenstaande stelling van mij is dan liever 1x in de maand goed waar dan ook, dan 4x (in de maand of in de week) troep.

Laatst bewerkt:
1 à 2 keer per maand in een privéhuis. Ik boek nu wel minder lang, want de meeste meisjes spurten je tegenwoordig naar een hoogtepunt en maken dan de tijd vol met een waardeloze massage... en meestal vinden ze op het einde dat er geen tijd meer is voor een tweede keer. Dus voor mij nu 30 minuten, wat goed is voor het budget. Meestal maar 80 euro per keer, dus dan doe ik er liever twee per maand dan ééntje voor een uur...

8-10 x per maand alleen privéontvangst; bevalt mij prima, genoeg vaste dames op de lijst verzameld en weet inmiddels ongeveer wel waar ik op moet letten als ik iets nieuws wil proberen. Soms komt een dvp die ik wat langer ken bij mij thuis; dan pik ik haar op en breng ik weer veilig terug. Geen interesse in de andere mogelijkheden.

Nu... ik ga vol voor kwaliteit boven kwantiteit!
Dus... (véél) liever één maal lekkere geile passionele sex... dan vier keer 'wippen' voor dezelfde prijs!
Dat is inderdaad de beste insteek.
Na wat ervaring weet je waar en bij wie je kwaliteit krijgt.

Soms ga je dan nog wel eens iets nieuw proberen, kan goed of slecht zijn.
Is het goed dan kan hier nog een vervolg aan komen en anders is het een eenmalige ervaring.

Ja, maar als iedereen het anders interpreteert zegt het aantal stemmen ook weinig.
Boven de poll staat ook iets anders dan in de topictitel.
Nu lijkt het alsof je gewoon stemt op je voorkeur prive-ontvangst, ramen, privehuis enz, maar daar ging het niet over.

Terug
Bovenaan Onderaan