Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Het liefste op het einde van de dag. Lekker ontspannend een zware werkdag afsluiten of op zondagavond het weekend afsluiten. Tijdens het naar daar gaan aan niks meer denken. Bij de dame eventjes alles vergeten en volledig zen thuis komen. Dan kun je de dag erna weer 100% tegenaan als een fris man met de leuke avond ervoor in gedachte.

Bij een vaste prive dame weet ik dat ik dan de laatste ben. Alles verloopt dan ontspannender, minder tijdsdruk want er staat voor beide niks meer op de planning.

Tijdens het vaste sluitings uur bij de ramen, ging ik ook meestal zodanig dat ik de laatste was. Niet dat je meer tijd kreeg. Maar ze waren zo rap niet om als je terug aangekleed was, je buiten te sturen. Om geen andere klant te mislopen. Zo eens het geluk gehad om de 1ste en laatste klant te zijn. Alles verliep ook opener dan anders. Wellicht een stuk uit dankbaarheid dat ze toch de kamer niet volledig zelf hoefde te betalen.

De hoeveelste ik ben, hoef ik niet te weten. Ik wil alleen mijn voorganger niet zien buiten te komen

Terug
Bovenaan Onderaan