Liever begin of einde van de dag?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Koetje86

Vaste klant
Forumpionier
139
04/07/21
103
5
Dit is vooral een vraag aan de dames (en dan vooral degenen die meerdere dates op een dag doen dus, sorry Belle 😅), maar mannen mogen ook zeker antwoorden wat ze prefereren: Wat maakt de beste date? Juist de eerste van de dag, dat je nog fris bent? Of heb je juist liever de laatste van de dag, dat je je goed kunt laten gaan (klaarkomen bijv) voor je dag erop zit?

Secundaire vraag: Hoe verschilt dit tussen iemand waarmee je voor het eerst afspreekt versus iemand die je graag ziet terugkomen?

Bij mijn favoriete DVP is toch wel aan het einde van de dag, we chillen dan nog even na, er is geen druk van een volgende klant en zij kan zichzelf toelaten moe maar voldaan te zijn.
 
Verschillende van m'n favoriete dames vroegen me om op het einde van de dag te komen... konden ze zich lekker laten gaan.
En dit waren echt geen dames die aan de lopende band afwerkte, dus...
 
Dit is vooral een vraag aan de dames (en dan vooral degenen die meerdere dates op een dag doen dus, sorry Belle 😅),
Kan ik evengoed op antwoorden van vroeger 😌

Ik vond toen de laatste vaak het fijnste. Het uitkijken om naar huis te gaan, het uitkijken naar de lange uitgebreide douche met grote scrubbeurt, mijn lelijke joggingbroek aandoen... ook de laatste afspraak was toen degene waar ik graag wou klaarkomen. Ik plaatste zelden een nieuwe 'klant' als laatste, maar wel iemand waarvan ik wist dat hij het goed zou doen. Je kan vaak nog wat nakletsen voorbij tijd. Soms bestelde ik met die 'klant' nog een pizza op de hotelkamer en aten we die nog snel op.

Al bij al wel blij dat ik zo goed als nooit nog meerdere afspraken doe. Heel uitzonderlijk nog eens 2/dag, maar nu komt dat eigenlijk bijna niet meer voor.

Wat verkiezen jullie mannen zelf?
Het begin? Waarbij de dame nog 'clean' is maar haar mentale klik nog aan het maken is
Midden? Waar ze volop in werkmodus is en volledig gefocust is op pleasen.
Einde? niet meer 'clean' (mentaal bekeken dan), maar wel meer egoïstisch gefocust op eigen genot voor het eind van de dag?
 
Hier ook een avondneuker als het gaat om het bezoeken van een DVP. Liefst later op de avond, na 20:00 uur. Even alles van me af zetten, de dag afsluiten, heerlijk slapen na de daad. Als ik klaar gekomen ben, moet ik niet nog van allerlei dingen moeten gaan doen. En ik vind het heerlijk als de DVP "warm" gelopen is die dag en ik de afsluiter ben bij wie ze nog even alles geeft en alle spanning de vrije loop laat in de vorm van het opgespaarde orgasme (alhoewel dat meer mijn fantasie is dan werkelijkheid).
 
Ik heb ook wat diewanderer aangeeft, vroeg op de dag nog niet echt zin in seks dus het liefst later in de middag of in de avond. Mijn favoriete dame werkte altijd 's avonds maar door de vroege sluitingstijden overdag. Voor mijzelf vind ik het wel fijn om de eerste van die dag te zijn omdat zij dan nog helemaal fris is, het voelt gewoon prettig als ik weet dat sinds de avond ervoor niemand nog seks met haar heeft gehad. Ik ben ook wel eens de eerste klant geweest na wekenlange vakantie van haar, vond ik ook wel fijn.
 
Kan ik evengoed op antwoorden van vroeger 😌

Ik vond toen de laatste vaak het fijnste. Het uitkijken om naar huis te gaan, het uitkijken naar de lange uitgebreide douche met grote scrubbeurt, mijn lelijke joggingbroek aandoen... ook de laatste afspraak was toen degene waar ik graag wou klaarkomen. Ik plaatste zelden een nieuwe 'klant' als laatste, maar wel iemand waarvan ik wist dat hij het goed zou doen. Je kan vaak nog wat nakletsen voorbij tijd. Soms bestelde ik met die 'klant' nog een pizza op de hotelkamer en aten we die nog snel op.

Al bij al wel blij dat ik zo goed als nooit nog meerdere afspraken doe. Heel uitzonderlijk nog eens 2/dag, maar nu komt dat eigenlijk bijna niet meer voor.

Wat verkiezen jullie mannen zelf?
Het begin? Waarbij de dame nog 'clean' is maar haar mentale klik nog aan het maken is
Midden? Waar ze volop in werkmodus is en volledig gefocust is op pleasen.
Einde? niet meer 'clean' (mentaal bekeken dan), maar wel meer egoïstisch gefocust op eigen genot voor het eind van de dag?
Mijn ervaring: einde van de dag. Beide partners gefocussed op eigen genot... die kunnen mekaar dus makkelijk knettergeil krijgen = spetterende sex!
 
Kan ik evengoed op antwoorden van vroeger 😌

Ik vond toen de laatste vaak het fijnste. Het uitkijken om naar huis te gaan, het uitkijken naar de lange uitgebreide douche met grote scrubbeurt, mijn lelijke joggingbroek aandoen... ook de laatste afspraak was toen degene waar ik graag wou klaarkomen. Ik plaatste zelden een nieuwe 'klant' als laatste, maar wel iemand waarvan ik wist dat hij het goed zou doen. Je kan vaak nog wat nakletsen voorbij tijd. Soms bestelde ik met die 'klant' nog een pizza op de hotelkamer en aten we die nog snel op.

Al bij al wel blij dat ik zo goed als nooit nog meerdere afspraken doe. Heel uitzonderlijk nog eens 2/dag, maar nu komt dat eigenlijk bijna niet meer voor.

Wat verkiezen jullie mannen zelf?
Het begin? Waarbij de dame nog 'clean' is maar haar mentale klik nog aan het maken is
Midden? Waar ze volop in werkmodus is en volledig gefocust is op pleasen.
Einde? niet meer 'clean' (mentaal bekeken dan), maar wel meer egoïstisch gefocust op eigen genot voor het eind van de dag?
Voorkeur laatste van de dag maar het liefste de enige van de dag.
 
Mij maakt het tijdstip eigenlijk nie veel uit. Wat ik uit ervaring wel kan zeggen is dat als je de laatste klant van de dag bent, het toch allemaal veel rustiger loopt.na de ontlading zo op gemak samen nog eens onder de warme douche gaan staan. Elkaar nog wassen en afdrogen en dan nog een beetje napraten tijdens het aankleden om dan samen naar buiten te wandelen en daar nog een lekkere kus als afsluiter. Zalig toch. Mijn mening hoor. Zal wel niet voor iedereen zo zijn.
 
Het maakt mij niet uit. Ik doe i.i.g liever lange afspraken van tenminste 2 uur en mijn werkuren zijn normaliter 1200-1800 of hooguit 1100-1900 op maar een dag in de week. Ik kan wel volhouden en meerdere keren klaarkomen met langere afspraken achter elkaar. Wat ik wel vermoeiender vind zijn meerdere afspraakjes van 30 mins. Ik zit nu te overwegen of ik alle afspraken van 30 mins ga weigeren. Gelukkig bij het privéhuis waar ik werk, bieden ze geen vluggertjes aan (minder dan 30 mins). Soms tijdens een voorstelrondje kies een klant voor mij en wil alleen maar 30 mins maar dan bied ik korting aan voor sommige extra's als hij voor een uur blijft.

Ik werk liever tot niet later dan 2000 uur omdat ik s'avonds bij mijn andere "normale" werk aan de slag moet. En zeker wil ik zaterdag avond bewaren voor mezelf. Soms maak ik wel uitzonderingen voor vaste klanten die voor 3 uur of meer afspreken.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga meestal op de namiddag. In de ochtend ben ik te chagrijnig voor seks. 😂 In de middag ga ik dan op reis. In de namiddag wippen, en dan kan ik rond etenstijd weer thuis zijn. Laat op de avond de deur uit doe ik liever niet, maar heb ik noodgedwongen eens bijna een jaar lang moeten doen, omdat mijn favo dvp pas 's avonds begon. Maar in de regel vind ik het niet fijn om met het avondmaal achter me nog te moeten reizen en wippen. Dat kan me -letterlijk- zwaar op de maag liggen.
 
Tijdstip vind ik minder belangrijk dan hoeveelste klant ik ben op de dag.

Dames genieten toch al amper als ze zoveel sex hebben, laat staan als je klant nr 10 bent van de dag. Zitten ze echt niet te wachten dat ik een uurlang hard aan het pompen ben.

Daarnaast wassen de dames bijna nooit de haren/hoofd. Al paar keer zweet geroken achter de oren desondanks de rest wel schoon was.
 
Ik het liefst op vrijdag en zaterdag na 23.00/00.00 uur. Zal ongetwijfeld te maken met het feit dat ik een nachtmens ben. Maar waar anderen het fijn vinden, om verschillende redenen, als (een van de) eerste aan de beurt zijn, vind ik het fijn om de laatste te zijn. Dan heb ik meer het gevoel geen nummertje te zijn - er komt immers niemand meer na mij - en ik merk dat de dames zich dan meer lijken te laten gaan, alsof ze alles geven. Het zou leuk zijn als daarna nog een drankje en/of sigaretje samen mogelijk is maar tot nu wilden ze meestal gelijk slapen.😅 Een enkele keer wel wat langer mogen blijven, al zijn dit vooral de vaste dames.

Vaak hebben ze dan ook al een drankje op wat ze iets geiler lijkt te maken. Ik voel weinig haast terwijl overdag ik het idee heb dat de ene na de andere komt en ik een afwerknummer ben (wat zeker ook wel bij het latere tijdstip is maar minder tot uiting komt).

Én: ik kan dan de hele dag uitkijken naar de ontmoeting en beregeil zijn bij aankomst 😆
 
Vaak hebben ze dan ook al een drankje op wat ze iets geiler lijkt te maken.
Ik heb een paar keer meegemaakt dat een dame halverwege de middag al een paar glazen op had. En ik vind het prettig als een DvP nog (redelijk) nuchter is, zeker nu ik zelf mijn drankgebruik flink beteugeld heb... Geen dronken lor in bed, merci.
 
Qua tijd past de avond mij het beste. Ik moet echter niet te vermoeid zijn. Die combi is wel eens lastig. Als ik dan lig neemt de bloedsomloop in mijn lus af… dus in de avond moet ik meer initiatief nemen, overdag kan ik meer passief zijn. 'T is maar net waar ik het meeste zin in heb…
 
Ik sluit me aan bij het insectenclubje. Puur omdat ik altijd ga als ik niet hoef te werken, meestal het weekend, eerst flink uitslaap, me dan op mijn gemak soigneer voor de date, en dan mezelf zo fris voel dat ik de dame niet wil laten wachten totdat ik mezelf niet meer zo voel. Dus ook vaak zo rond 14.00. Daarnaast vind ik het idee van nummer zes op een dag te zijn niet zo tof. Die van vorige dagen storen me niet. Dus ook een beetje de frisheid van de dame denk ik, maar vooral die van mezelf.
 
De ochtend vind ik wel fijn, dan ben ik lekker fris, uitgerust en geil. Lekker fris geschoren en gewassen en dan even rollebollen, heerlijk.
Daarna nog de hele middag vrij, lekker relaxed nagenieten en nog wat andere dingen doen.

Of dames zich wel of niet laten gaan hangt denk ik niet alleen van het tijdstip, maar ook van de dame af. Sommige dames laten zich niet gaan omdat ze het puur als werk zien (en volledig controle willen houden). Het kan zijn dat ze zich 's morgens inhouden omdat ze nog een lange dag te gaan hebben. Maar je loopt 's avonds ook het risico dat ze al een drukke dag achter de rug hebben en het liefste zo snel mogelijk naar huis willen.

Met mijn favoriete dame was het 's morgens altijd erg fijn, beiden 's morgens lekker geil en vol energie. Helaas is zij momenteel van de radar verdwenen. Ze gaf al eens aan dat ze een keer wilde gaan stoppen als DVP. Ik vermoed dat sluiting tijdens de lockdowns haar het laatste zetje hebben gegeven.
 
ik ga het liefst s'ochtends voor het werk.
Ben ik lekker fris en uitgerust, en seks is een leuke manier om de dag te beginnen.
En voor een andere reden ga ik ook het liefst s'morgens: dan heb ik heel de dag tijd om eventuele rare geurtjes kwijt te geraken tegen dat ik thuis kom.
 
Dat het voor een dame aangenaam is om zich bij de laatste klant eens te laten gaan is een leuk om te vernemen. Ik herken het wel.😊

Ik ga deze laatste tijd meer voor een sessie waar een massage of een lang voorspel een belangrijke rol in speelt. Dan kom je beide meestal 'in the zone', dat voelt aangenaam aan. 👍
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan