Liever buitenlandse of Nederlandse dvp's als je in een relatie zit?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Liever buitenlandse of Nederlandse dvp's als je in een relatie zit?

• Totaal aantal stemmers
    4

GeefGeniet

Meubelstuk
1.435
13/08/25
1.836
21
Ik heb een vraag voor mannen die in een relatie zitten, maar toch regelmatig dames van plezier bezoeken.
Hebben jullie een voorkeur voor bepaalde dames?

Specifiek ben ik benieuwd of jullie liever voor buitenlandse dames gaan, omdat je denkt dat je minder kans hebt om betrapt te worden, of juist voor dames die Nederlands spreken, omdat zij misschien beter begrijpen waarom je in een relatie niet genoeg seks hebt.

Wat speelt voor jullie mee in deze keuze?
Ligt het aan de taal, de cultuur of misschien het gevoel van anonimiteit?

Zelf ben ik single dus geen idee maar door dit forum wel veel meer begrip gekregen voor mannen die dvp's bezoeken omdat ze thuis te weinig neuken.

Bij de Nederlandse DVPs bedoel je dan degene met een Nederlandse paspoort of gewoon van alle nationaliteiten die gewoon in Nederland wonen en werken. Er zit een tamelijk groot verschil in.

Zelf ga ik het liefste naar latina's die langdurig in Nederland verblijven al dan niet permanent.

De reden voor mij is dat latina's vaker intenser zijn, plus ik kan op zich aardig hun taal begrijpen. Het is voor mijn vrouw ook fijn om te weten bij wie ik ben zodat zij geruster is. Dat gaat gemakkelijker met vastigheid

Ja gewoon diegene met een Nederlandse paspoort idd dus kan best een latina zijn maar die gewoon Nederlands spreekt, zoals bv Coco uit doublet
Dan staat mijn optie er niet tussen aangezien ik maar weinig latina's ken met een Nederlandse paspoort. De meeste die hier legaal werken hebben een Spaanse of Portugese paspoort.

Weinig die ik ken die ook Nederlands spreken. Ik heb er wel één op het oog maar is twee uur reizen dus ja 🤣

Maar de vraag is nog gekker zelfs... of die buitenlandse dvp tijdelijk in Nederland is, wat maakt dat nu uit vd sex? Of dame in ned geboren maar mag wel andere oorspronkelijke afkomst hebben... met alle respect maar die vraag slaat totaal nergens op met die 2 opties en dan ook nog gesteld door iemand die geen relatie heeft... wat is dan het doel van deze bizarre vraag met vreemde optiemogelijkheden?

Maar de vraag is nog gekker zelfs... of die buitenlandse dvp tijdelijk in Nederland is, wat maakt dat nu uit vd sex? Of dame in ned geboren maar mag wel andere oorspronkelijke afkomst hebben... met alle respect maar die vraag slaat totaal nergens op met die 2 opties en dan ook nog gesteld door iemand die geen relatie heeft... wat is dan het doel van deze bizarre vraag met vreemde optiemogelijkheden?
Oh wacht. Jouw eerdere reactie had betrekking op de topic starter? Ik moet echt naar bed om te slapen 🤣

Een vreemde poule inderdaad. Blijkbaar is de TS erg geïnteresseerd in één zeer specifiek vraagstuk. Misschien een scriptie voor school. 😜

Ik als single heb helaas geen stemrecht in deze poule.

Maar mijn voorkeur gaat naar buitenlandse dames, en dan met name latina's. Meestal geboren in Zuid Amerika, woonachtig in Spanje en rondreizend door heel Europa.

Het maakt me verder niet zoveel uit, maar ik heb een zwak voor zwart haar en bruine ogen. En een beetje klein van stuk, gezien ik zelf ik zelf ook niet zo groot ben.

Terug
Bovenaan Onderaan