Liever buitenlandse of Nederlandse dvp's als je in een relatie zit?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Liever buitenlandse of Nederlandse dvp's als je in een relatie zit?

• Totaal aantal stemmers
    25
Ik ben van mening dat een dvp het niet uitmaakt of je wel of geen relatie heb.

Ik kom ze genoeg tegen buiten op straat en dan negeren wij elkaar. Het is een zakelijke transactie voor mij waarom op straat net doen of je vrienden bent. Als ik een dvp buiten in het wild zie stap ik echt niet op haar af. Wat heb je elkaar te melden? Goh ik herkende je bijna niet met kleren aan.

Mijn voorkeur gaat uit naar dames die hier langer blijven aangezien ze meestal betere service geven omdat ze je vaker langs willen hebben. Dames die voor korte duur blijven hebben vaak een slechtere instelling.

Dit is natuurlijk niet altijd het geval er zijn genoeg slechte dames die al jaren in dezelfde straat achter dezelfde raam werken.

Ah je bedoelt dus dat als je in een relatie zit en je loopt met je liefie over straat, en je komt Ilse van MM tegen (want die woont in NL en de kans dat je haar tegenkomt op straat is dan groter dan een buitenlandse meid die vaak teruggaat naar haar geboorteland) dat Ilse dan discreet voorbij loopt zonder boe of bah en weet dat jij geen seks van je liefie krijgt?

Maar ja, ook de buitenlandse meiden die bijvoorbeeld in de Geleenstraat werken in Den Haag, die kun je tegenkomen als jij nietsvermoedend met je liefie de Laan van Meerdervoort oversteekt of boodschappen doet aan de Leyweg. En dan zou je banger moeten zijn voor haar dat ze je dan verraadt dan dat je Ilse tegenkomt? 🤔
Zo kwam ik vorige week woensdag om notabene 8 uur smorgens een prostituee tegen op Amsterdam Centraal.
Hoe groot is die kans?

Ik ben van mening dat een dvp het niet uitmaakt of je wel of geen relatie heb.

Ik kom ze genoeg tegen buiten op straat en dan negeren wij elkaar. Het is een zakelijke transactie voor mij waarom op straat net doen of je vrienden bent. Als ik een dvp buiten in het wild zie stap ik echt niet op haar af. Wat heb je elkaar te melden? Goh ik herkende je bijna niet met kleren aan.

Mijn voorkeur gaat uit naar dames die hier langer blijven aangezien ze meestal betere service geven omdat ze je vaker langs willen hebben. Dames die voor korte duur blijven hebben vaak een slechtere instelling.

Dit is natuurlijk niet altijd het geval er zijn genoeg slechte dames die al jaren in dezelfde straat achter dezelfde raam werken.
De dvp's die ik bezoek, weten allemaal van mijn relatie. Ze halen er hun schouders over op. 80-90% van hun klanten heeft een relatie, zeggen ze. Het interesseert ze echt niet en ik heb nog nooit iets van een waardeoordeel gemerkt. Als je jarenlang dagelijks gebonden mannen over de vloer krijgt, ga je het vanzelf normaal vinden, denk ik.
Een van hen ontvangt vlakbij mij. We hebben gewoon de afspraak: komen we elkaar tegen, dan blik vooruit en we zien elkaar niet.

De dvp's die ik bezoek, weten allemaal van mijn relatie. Ze halen er hun schouders over op. 80-90% van hun klanten heeft een relatie, zeggen ze. Het interesseert ze echt niet en ik heb nog nooit iets van een waardeoordeel gemerkt. Als je jarenlang dagelijks gebonden mannen over de vloer krijgt, ga je het vanzelf normaal vinden, denk ik.
Een van hen ontvangt vlakbij mij. We hebben gewoon de afspraak: komen we elkaar tegen, dan blik vooruit en we zien elkaar niet.
Als ik elke dag in je tuin ga poepen ga jij het dan ook normaal vinden?

Bizar en ik maar denken dat sommige je zullen snitchen als je in een relatie zit 😂 zo van Hey i knew you were a cheater! En dan kan je makkelijk zeggen huh i dont know u, who are you? En dan zeggen ze je fake name en dan kan je zeggen: i dont know what u took but give me some 😂 en dan doorlopen? Zoiets is dus nooit een wandelaar overkomen die in een relatie zit/ zat met een dvp?

Als ik elke dag in je tuin ga poepen ga jij het dan ook normaal vinden?
Als ik elke dag een ongevraagd een moraalpreek van een medeforumlid te verstouwen krijg, ga ik het wel normaal vinden om de persoon in kwestie op negeren te zetten.
Dus: doei!
Bizar en ik maar denken dat sommige je zullen snitchen als je in een relatie zit 😂 zo van Hey i knew you were a cheater! En dan kan je makkelijk zeggen huh i dont know u, who are you? En dan zeggen ze je fake name en dan kan je zeggen: i dont know what u took but give me some 😂 en dan doorlopen? Zoiets is dus nooit een wandelaar overkomen die in een relatie zit/ zat met een dvp?
Snap ik ergens wel. Het duurde ook even voordat ik het vertelde aan dames. Maar stuk voor stuk reageren ze er laconiek op. Als je ze nog niet helemaal vertrouwt, gebruik dan een aparte wandeltelefoon om te voorkomen dat ze je gaan afpersen met wat je ze vertelt. Hier ben ik overigens met mijn vaste dames absoluut niet bang voor, die vertrouw ik.

Grappig hoor. GeefGeniet vindt het gewoon leuk om te kletsen hier op het forum, start een gespreksonderwerp. Krijg je allemaal reacties van "wat een stom onderwerp". Maar intussen reageren die mensen wel omdat ze ook willen kletsen.

Ja en GeefGeniet is nieuwsgierig naar onderwerpen waar ie weinig kaas van heeft gegeten. Zo'n gedachte heb ik dus hier gedeeld en is blijkbaar een hele maffe hahah en daar mogen ze mee fokken. Wist ik veel dat de dvps t geen reet boeit want ze vragen me altijd you have a wife at home? En ik elke keer noo im single en dan denken tja je zal maar een relatie heben en ineens een van die dvps tegenkomen? Dan ben je de lul dacht ik 😂maar blijkbaar niet, opzich wel slim want zo'n man die ineens zn gezin verliest daardoor kan natuurlijk ook iets rots terugdoen…

Theoretisch kan het natuurlijk wel hè dat je bij hoog en laag beweert single te zijn en haar helemaal het hof wil maken. Als ze je dan tegenkomt met wife en kids, kan het verkeerd aflopen. Maar die kans loop je in het 'gewone leven' natuurlijk ook.

De dvp's die ik bezoek, weten allemaal van mijn relatie. Ze halen er hun schouders over op. 80-90% van hun klanten heeft een relatie, zeggen ze. Het interesseert ze echt niet en ik heb nog nooit iets van een waardeoordeel gemerkt
Ik merk juist het omgekeerde. Als ze erachter komen dat mijn vrouw ervan weet dan reageren ze juist verbaasd. Misschien komt dat ook wel doordat ik er dan bij vertel dat mijn vrouw DVP is.

Het is een beetje vreemde situatie waar ik me in bevind maar aan de andere kant ook logisch als je er verder over nadenkt. Als het gaat om seks zonder andere connectie met een persoon dan is het vaak zo dat de vrouw ervoor betaald krijgt, en de man ervoor moet betalen.

Als ik elke dag een ongevraagd een moraalpreek van een medeforumlid te verstouwen krijg, ga ik het wel normaal vinden om de persoon in kwestie op negeren te zetten.
Dus: doei!
🍿🍿🍿🍿🍿

Als je ze nog niet helemaal vertrouwt, gebruik dan een aparte wandeltelefoon om te voorkomen dat ze je gaan afpersen met wat je ze vertelt. Hier ben ik overigens met mijn vaste dames absoluut niet bang voor, die vertrouw ik.
Ik heb zelf ook een aparte wandeltelefoon, maar sinds een paar maanden gebruik ik die bijna niet meer. Ik heb WA Business op mijn normale telefoon gezet en gebruik dat ervoor. Ik heb het zo ingesteld dat WA een gedeelte van mijn contacten kan zien en WA Business de DVPs etc. Hierdoor kan ik niet een bericht versturen vanuit het verkeerde nummer. Zowel WA Business en mijn contact lijst zitten beveiligd achter Face ID, dus ben ook niet bang dat iemand loopt te rotzooien op mijn telefoon.

DVPs in mijn contactlijst begin ik met 3 keer een "Z" zodat ze onderaan de lijst staan.

Grappig hoor. GeefGeniet vindt het gewoon leuk om te kletsen hier op het forum, start een gespreksonderwerp. Krijg je allemaal reacties van "wat een stom onderwerp". Maar intussen reageren die mensen wel omdat ze ook willen kletsen.
Dat is altijd wat grappig is. Ik heb veel liever dit soort "onzin" onderwerpen dan weer eentje over geld gezeik. Alsof er niets anders bestaat in het leven dan geld 🙄

Dit soort onderwerpen is juist voer voor discussie en nadenken ook al is het af en toe zoiets van meh. Het is tenminste eens wat anders en een stuk gezelliger. Ga zo door @GeefGeniet en laat die azijnzeikers maar lekker.

Terug
Bovenaan Onderaan