Recensie Lila, Antwerpen, Verversrui 7/4 nacht 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

muis

Meubelstuk
Forumpionier
1.266
01/07/21
2.163
33
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nadat ik in de middag al een leuke tijd had beleefd met Delia, wandelde ik in de avond nog eens door het SKW, het zal aan het zomerse weer hebben gelegen dat ik wederom zin kreeg.

Het zal rond 2200 uur zijn geweest en een voor mij onbekende dame was bezig haar make up te doen, de pielemuis begon zich gelijk te roeren, wat een mooie jongedame. Lang, slank en zo te zien voorzien van romige borstjes, en een heel mooi gevormd gezicht.
Blijkbaar was ik niet de enige, terwijl ik richting haar raam liep sprongen er al diverse mannen op haar af, na een kort praatje liepen de mannen 1 voor 1 weer weg. Ik vroeg aan 1 van hen waarom, en hij gaf aan dat ze geen zin had in hem.

Na dit schouwspel even bekeken te hebben, waagde ik de sprong. Lila keek mij aan en toverde een mooie lach tevoorschijn. Blijkbaar voldeet ik wel aan haar eisen en mocht naar binnen. Vraag me niet waarom, die andere heren zagen er in mijn ogen ook normaal uit. Blijkbaar heeft ze zo haar voorkeuren, heb het verder niet besproken met haar want daar kwam ik niet voor.

Even handen en de pielemuis gewassen, Lila had zich ondertussen ook ontdaan van haar lingerie. Staand warmde ze mij even op, maar na het zien van haar mooie lichaam en heerlijk volle (natuurlijke) borsten was daar niet veel meer voor nodig.
Werd naar het bed gedirigeerd, rubbertje erom en ze begon me fijn te pijpen. Niet veel later zat ze bovenop me. Goh wat een fijn uitzicht, en ze werkte hard.
Uiteindelijk in missio het eindschot gegeven, terwijl ze zichzelf lag te vingeren.

Lila is Frans, 23 jaar, puur natuur met mooie volle borsten en doet lekker mee op de kamer. Werkt onregelmatig zei ze vanuit dit pand in de avonduren.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook bij Lila geweest en eens met mijn voorganger.

Dame ziet er erg goed uit en ondanks dat het allemaal nep is speelt ze het spel erg goed.

Ze begon me eerst in mijn oor te likken en te kreunen. Het pijpen was heerlijk, waarbij ze continue oogcontact zoekt, rechtsreeks dan wel via de spiegels. Dit hield ze ook lang vol. Ik was zelf degene die haar maande om te gaan neuken. Gestart met doggy, waarbij de goed meekreunt en je aanmoedigt door haar tikken op haar heerlijke billen te geven. Daarna zij on top, waarbij ze heel lekker beweegt en actief meedoet. Daarnaast ook een vriendelijke dame, die oog heeft voor social talk.

Voor 50,- vind je niet snel beter. Ze blijft tot donderdag. Gaat er dan even tussenuit om na een aantal weken weer terug te komen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
2 weken geleden deze francaise bezocht en het was top!
Ze is echt heel relax, vlotte babbel en stelt je helemaal op je gemak.
Pijpen was echt zalig en ze blijf oogcontact houden. Daarna lekker neuken.
Jammer genoeg is ze nu even afwezig, maar hopelijk is ze snel terug.
Toch wat anders dan de Roemeense meisjes (buiten enkele uitznderingen).
En ja, ik denk ook wel dat ze goed kan acteren, maar liever dat dan meisjes die echt geen moeite doen.
 
Zaterdag avond stond deze mooie dame op Verversrui 7/3, om ca 2100 uur was ze bezig haar potjes en pannetjes klaar te zetten, maar keek buitengewoon boos.. dacht nou daar heb ik geen zin in.

Dus toen ik een rondje liep en in VT ergens rond nr 23 zag staan, niet getwijfeld en een half uurtje met haar doorgebracht.

Biertje gepakt en even gewandeld door het SKW op weg naar huis, nu stond Lila achter haar venster en keek heel blij toen ze mij zag. Toch even gebabbeld, ze verontschuldigde zichzelf, had last van een of andere gozer die haar stalkte en was daarom eerder geïrriteerd geweest.
Nu ze zo vrolijk keek, en er weer buitengewoon lekker uitzag, ook bij haar naar binnen gestapt. Ondanks dat Leslie me professioneel had leeggeschud kort daarvoor, stond mij kleine pielemuis weer snel strak bij het aanzien van de inmiddels ontkleedde Lila. Het was een leuke avond ;-)
Ze vertelde me ergens in Augustus ook nog een weekendje te komen werken op dit adres, wist alleen nog niet welk weekend.
 
Ik zag donderdagavond een dame die aan haar beschrijving voldoet. Iemand anders was me voor, en ik heb haar dus niet kunnen vragen of ze Lila was. Ik had wel zin om haar te bezoeken, maar omdat ze toen dus bezet was uiteindelijk voor een andere dame gekozen.
 
Voor zover ik weet is ze 1 weekend per maand in het SKW te vinden op Vrijdag en Zaterdag avond, vanaf ongeveer 2100 uur
Helaas niet regelmatig, en heeft uiteraard geen vaste kamer, wisselt tussen pand op nr 5 & 7
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had enkele weken geleden al een fantastische ervaring met Lila en was elk weekend even gepasseerd om te zien of ze aan het werk was maar aangezien ze maar af en toe in antwerpen komt had ik pech. Zaterdagavond reed ik door de regen nog eens langs en ineens zag ik deze schoonheid staan. Geen seconden getwijfeld. Ineens afgesproken om een langere date te plannen met alles op en aan (tongzoenen en PZC). Ik was me aan het verfrissen en toen stond ze naakt voor mij. Wat een body. Puur natuur en super vrouwelijk. Vormen waar ze nodig zijn en zonder vet. Een kontje om van te dromen en natuurlijke borsten die de perfectie benaderen.

Ze begon met passioneel te kussen en al knuffelend belanden we op het bed. Daar begon ze me met haar mond te verwennen zoals ik zelfden heb meegemaakt. Na een tijd de rollen omgedraaid waar ze van geniet maar ze zegt zelf meer van penetratie te genieten. Dus was de switch snel gemaakt. We hebben een hele reeks standjes gedaan. Liggen, staand (zij voorover gebogen) daarna zij liggend op de rand van het bed ....

Ik droom er nog van en alles zo natuurlijk en niet gespeeld. Uiteindelijk afgemaakt met het handje en met een superwarm gevoel de nacht in gegaan. Ik kan niet wachten op de volgende ontmoeting

Zaterdag zat de op verversrui 7/1
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik zag een voor mij nieuw gezichtje gisteren tijdens de dagshift...Ze stond op verversrui 8/1
Ze stelde zich voor als Lila een Française met lang zwart haar en een knap gezicht.
Ik twijfelde niet en stapte naar binnen.
We spraken frans en hadden een leuke babbel (ze spreekt ook engels)
Eens haar kleding uit mocht ik een prachtig lichaam bewonderen , blijkbaar alles puur natuur....
In het begin begon ze me te pijpen door tussen mijn benen te gaan zitten , ik kon toen niet aan haar aan en dacht oei daar gaat een deel van de pret.
Ze hield wel steeds oogcontact en het pijpen was heel goed
Maar toen ik haar vroeg naast mij te komen terwijl ze verder deed (wou ook haar kutje via de spiegels kunnen zien) liet ze zelfs het vingeren toe...
Verder genomen in doggy tot de verlossing...
Ze zei me dat ze in Antwerpen werkt sinds maart van dit jaar , maar dat ze onregelmatig aanwezig is... ik prees me dus gelukkig dat ik haar eindelijk had ontmoet.
Ze gaf me nog een chocolaatje en een dikke knuffel voordat ik naar buiten ging.
Ik was echt aangenaam verrast van deze ontmoeting...
 
Laatst bewerkt:
Beetje jammer dat deze meid niet aan klantenbinding doet, ze is al beperkt aanwezig en dan wisselt ze ook nog eens van dag en shift.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ze was nog aan t antwoorden op mijn vragen dat ik dacht mens tis al goed ik zen al verkocht en toen ik achter haar den trap op ging dacht ik man man man wat een knappe griet. Ik had me gewassen en als ik naar het bed wandelde had ze nog steeds haar setje aan en op het bed deed ze enkel haar bh uit. ze ging ver van mijn handen zitten zodat ik nergens aan kon komen . Er ging een condoom rond mijn slappe jongen en die moest ze vervangen door een groter exemplaar. Eerst wou op zen hondjes en dan gewoon . Dan heb ik gevraagd voor ontop maar ze deed reverse cowgirl en hield ze haar borsten vast . Plots stop ze en vraagt of ik langer wou blijven omdat mijn tijd om was terwijl ik het gevoel had dat ik nog maar 10 minuten binnen was mijn antwoord was dat er 20 minuten was afgesproken maar daar reageerde ze niet op . Nog gevraagd om met de hand verder te doen maar het lukte mij niet meer. Voor mij is ze te professioneel en te preuts want ze sloeg direct nen handdoek om haar . Van die 15 minuten dat ik binnen ben geweest heb ik ze hooguit 5 minuten volledig naakt gezien ? Volgende keer met nen grote boog rond wandelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan