WHEM Lila Veenendaal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze dame bezocht:


https://www.kinky.nl/advertenties/1634706-lila


De recensies op kinky.nl zorgden er voor dat mijn interesse gewekt werd….maar zoals hierboven geschreven zijn deze niet altijd te vertrouwen. Meestal als er reviews zijn van mannen met meer dan 1 review durf ik het wel aan.

Vanmiddag daarom deze leuke dame bezocht voor 45 minuten. Contact ging makkelijk en snel. Prijs afgesproken en op pad naar Veenendaal naar de opgegeven straat.

Daar aangekomen kreeg ik een filmpje toegestuurd waar ik heen moest lopen en opeens ging er een deur op een kier.

Vriendelijke, leuke en erg mooie vrouw. Foto's kloppen aardig. Mooie volle stevige borsten en een getraind lijf.

Ik had via de app aangegeven dat ik erg van 'anaal bij mij' hou en dat heb ik geweten! We begonnen te zoenen en tijdens het uitkleden gleed de eerste vinger al bij me naar binnen.

Wat volgde was 45 minuten lekkere geile sex met veel standjes en zoals gezegd in de kinky Reviews wil ze zelf ook voortdurend dat je een vinger of duim in haar kontje duwt. Super geil!

Uiteindelijk over haar borsten gespoten en nog ff nagekletst. Enige minpunt is dat de kamer nogal donker en rommelig was. Wel een prima bed, maar ook geen mogelijkheid tot douchen.

Al met al zeker voor mij voor herhaling vatbaar!
 
@Joost19777
Hier kan je je recensie plaatsen

En hier de uitleg
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan