Recensie Lilah, Arnhem 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Phtncs

Stamgast
Forumpionier
388
06/07/21
167
17
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/590813-lilah
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Prima contact via Whatsapp om een afspraak in te plannen, toen ik ter plaatse was het huisnr gekregen. Mogelijkheid om voor of na de tijd te douchen.

Dame is lekker lang maar voelt redelijk fors aan, niet heel dik maar wel fors ;-)

Pijpen is aardig, redelijk diep maar in mij geval niet deepthroat, tongzoenen viel zeker niet tegen. Intiem kort maar krachtig, had niet echt een klik met haar, voelde allemaal wat ongemakkelijk en op de automatische piloot.

Daarentegen 30 min voor 80 euro was voor mij prima maar niet voor herhaling vatbaar.

Deze recensie geschreven nav dit onderwerp: Ervaring met....
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
110
Klopt inderdaad. Recent afspraak gemaakt, telefonisch contact loopt soepel. Aardige dame.

Lekker "sloppy" pijpbeurt met CIM. Intiem sluit ik me aan bij eerdere reacties.
 
Kan iemand mij die ervaring heeft bij Lilah mij vertellen hoe haar schaamlippen eruit zien?
Ik overweeg een date bij haar te boeken maar voor mij is het een turnoff als de dame maar hele kleine binnenste schaamlippen blijkt te hebben, dat het een beetje zo'n dichte schelp is zeg maar😂 Maar om nou de dame op te bellen en met zo'n vraag in huis te vallen is allicht ook een beetje raar haha

Uiteraard zal ik als het op een date aankomt mijn recensie hier posten😎
 
Gewoon heel normaal. Er is mij niets bijzonders opgevallen. Lilah is een iets vollere dame met een knap koppie. Ze is aardig en 100% betrouwbaar en eerlijk. Haar prijs/kwaliteitsverhouding is zo'n beetje de beste van de hele Kinky site. Daarnaast ontvangt ze zeer discreet en parkeren kan gewoon in de straat.
 
Kan iemand mij die ervaring heeft bij Lilah mij vertellen hoe haar schaamlippen eruit zien?
Ik overweeg een date bij haar te boeken maar voor mij is het een turnoff als de dame maar hele kleine binnenste schaamlippen blijkt te hebben, dat het een beetje zo'n dichte schelp is zeg maar😂 Maar om nou de dame op te bellen en met zo'n vraag in huis te vallen is allicht ook een beetje raar haha

Uiteraard zal ik als het op een date aankomt mijn recensie hier posten😎
Al een aantal keren bij deze dame geweest, weet zeker dat de schaamlippen er niet uit hangen, en ze kan heerlijk nat pijpen
Wel jammer dat ze haar borsten heeft laten vergroten, vond de kleintjes juist zo schattig.
Heb de indruk dat ze de flat deelt met een andere dame. maar altijd afspraken na gekomen...neuken is gewoontjes,,,,maar wel lief
 
Wat mij naast deze berichten over slecht bereikbaar zijn nog meer tegenhoud om af te spreken met haar zijn die ongelooflijk oude foto's. Ze gebruikt deze al zolang dat ik eerst nieuwe wil zien voor ik zou nadenken over een bezoekje.
Dan heb je iets te verbergen, of ben je ongeïnteresseerd naar je klanten toe.
 
Nee, Lilah is gewoon de vrouw zoals ze op de foto's staat. Vorig jaar heb ik haar nog bezocht en ze ziet er gewoon goed uit. Je moet wel van iets vollere vrouwen houden, maar het is echt een leuke meid.
 
Dat kan ik beamen. Ze is de vrouw zoals op de foto's. Ze is inderdaad niet de slankste. Laten we zeggen dat ze wat fors gebouwd is. Ze heeft wat aziatisch bloed en dat zie je in haar gezicht terug. Wel jammer dat ze een borstvergroting heeft ondergaan.
 
Meeste is al gezegd, ben paar keer bij haar geweest. had van mij inderdaad de borstvergroting niet hoeven doen, jammer dat haar lippen ook opgespoten zijn. Maar haar lieve manier van doen is fijn. Wel jammer dat als je klaarkomt het ook meteen over is. Ze loopt meteen weg, komt dan even later terug uit de badkamer en komt naast je zitten…
 
In augustus bezocht, het is als hierboven beschreven. Ze is van Turkse komaf, stevige meid maar niet dik, vriendelijk ook wel. Niet heel actief, pijpt wel lekker zonder condoom. Leuke afspraak gehad en de prijs voor een uur (110) is ook keurig te noemen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan