Recensie Lili, Leiden, Kinky 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjengske

Newbie
16
25/01/22
14
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leiden/5541289-lili
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik twijfel aan de identiteit van de dame. Ik heb via Whatsapp afgesproken met de dame van de advertentie, maar toen ik naar haar naam vroeg noemde ze zich Alicia. Toen ik het nogmaals vroeg zei ze Lili. Tsja, de dame die ik bezocht is beslist niet slank. Zeg maar gerust gewoon dik; dat noemen we tegenwoordig "mollig". De geadverteerde C cup is eerder een B cup.

Bij aankomst werd er niet gevraagd of ik wilde douchen - Er werd hooguit met een vochtig doekje langs piemelmans geaaid, dus ik vroeg niet om NZC en heb ook een 69 aan me voorbij laten gaan.
De conversatie bij Lili was beperkt tot af en toe wat gegiechel. Tongzoenen doet ze wel en ze geeft een heel fijne PZC (ofschoon mijn mening misschien wat gekleurd was omdat ik nogal druk op de ketel had).
Na het neuken vroeg ik nog om een massage, die de kundigheid van de gemiddelde Thaise oliewrijverij had, maar dan zonder olie. Omdat ze haar (forse) gewicht gebruikte leek het bijna op een massage.

Conclusie: Wel aardig, maar 150 euro voor een uurtje niet waard. Geen kans op herhaling.

PS: Er is al een topic over haar met titel "Lili Rotterdam"; die verwijst naar de zelfde advertentie. Ik zag echter niet hoe ik daar een recensie kon toevoegen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan