WHEM Lili Rose

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
weg blijven is de boodschap , is een dame denk dat ze eind de 60j is , het enige wat ze nog kan is een aftrekbeurt , anders was er niks mogelijk , ze ontvangt thuis , op haar kamer waar ze de strijk doet , een rommel kot , ze heeft ook 6 honden die lopen daar ook rond haar foto's zijn 20j oud
 
Inderdaad, ze is al wat ouder, maar ach, dat is niet zo belangrijk. Er zijn best nog wel oudere kippen die héél lekker kunnen zijn. Helaas, een lekkere kip moet je daar in Erpe niet zoeken.
- ouder dan aangegeven : correct
- rommel kot : correct (ze doet ook 2dehands markten, dozen, kledij, meubels, verkleedpoppen, man, man, je kan er amper bewegen)
- weinig mogelijk : correct (schrap alle lekkere mogelijkheden in haar advertentie, dan heb je de waarheid beet)
- beloofde aan telefoon hoge hakjes aan te doen, daar aangekomen slofte mevrouw op oude sletsen met uitstekende tenen rond...
- Ze spreekt aanvaardbaar Nederlands, maar in het Frans gingen de dingen wel vlotter (ze is afkomstig van Wallonië).
- Lili : "leg je daar maar neer, dan beginnen we er aan" - Ik : "euh, momentje, kunnen we niet gewoon op een bed wat voluit gaan ?" - Antwoord : "ja nee, toch niet vandaag heb ik zus en zo en last en kramp en moeite en uitslag en ... whatever...
Ik heb de gewoonte om altijd eerst voor 30' te gaan, als dat meevalt, dan ga ik terug voor het meer langdurige werk (1h, 1,5h, enzo....) Helaas, zij zag dat duidelijk anders : bij 30' krijg je gewoon niks, als je degelijke service wil dan moet je minstens een uur nemen. Tja, iemand die voor 60 euro's NUL,NUL moeite wil doen, die doet dat evenmin voor 100 of meer. Bijgevolg ben ik nooit meer terug geweest.
De advertenties van Lili liegen er niet om : een (gold !) profiel voor "gewone" sex, een profiel voor (BD)SM, 27duizend foto's, altijd online, altijd beschikbaar. Een goede DVP heeft zulke profilering niet nodig.

Kort : Prijs/kwaliteit is gewoon ondermaats. Ze doet NIET wat ze aanbiedt. WEGBLIJVEN !!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan