Recensie Lilia, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

error

Vaste klant
137
02/01/22
122
13
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8684499-lilia
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ze zijn er nog wel af en toe, dames die wel attent en aardig zijn. Je wordt enthousiast ontvangen. Prima douche/parkeren. Communicatie ook goed in het Engels.
Ik mocht haar oraal langdurig verwennen waarbij ze heerlijk zachtjes haar poesje in het ritme tegen je aan schuurt. Na PZC rubbertje om en weer pijpen, Hierna intiem missio en doggy . (wel af en toe handje erbij)
Bij deze dame zou ik zeker weer een keer terug kunnen gaan, maar ja, er is ook nog zoveel anders lekkers (potentieel) beschikbaar...............

Greetings,

Error
 
Ik ben gisteren bij haar langs geweest. Ze ziet er in het echt veel ouder uit, ik zou haar tussen de 45 en 50 jaar schatten, daar schrok ik wel van, maar ik dacht is toch maar een vluggertje misschien kan ze het wel goed. Helaas was bj met veel tand (erg gele tanden viel mij op), neuken was ook niet best je mocht niet te hard en niet te diep. Ze is verder wel heel aardig en vriendelijk, maar daar had ik niet voor betaald. Ik zou zeker niet weer bij haar langs gaan. Heb het ook tegen haar booker gezegd dat ze veel ouder is dan op de foto's, kreeg alleen een bericht: 'okey thanks'.
 
Ja, ze is een idd een stuk ouder dan op haar foto's. Ze had me een video opgestuurd, maar desalniettemin zag ze er wel goed geconserveerd uit. Op basis van haar video had ik haar eind dertig, begin veertig, geschat.

Mooie vrouwen hebben lijkt het toch wat meer moeite om het ouder worden te accepteren.

PS. Tegen mij zei ze dat ik het met het meisje zelf sprak, alhoewel ze dan weer geen video call wilde doen.
 
Laatst bewerkt:
Wel geinig dat de eerste review haar op 25-30 schat dan terwijl de 2e reviewer haar 2x zo oud inschat.
Zelfs op die foto's is ze overigens al duidelijk de 40 gepasseerd (als je voorbij filters en makeup kan kijken), dus ik geloof inderdaad wel dat ze niet de jongste meer is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan