Recensie Lilian, Den Haag 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag was het grote moment daar, mijn eerste nuru-massage met Lillian.
Vriendelijke dame die mij eerst wat te drinken aanbood bij binnenkomst.
Ik was 10 min te laat, maar ging niet van de tijd af, bleek later.
Betaald en uit de kleertjes.
Plastic kleed op bed met een handdoek voor je hoofd.
eerst op de buik en al snel glibbert ze over je heen, vooral van boven naar beneden en vice versa.
Voor het omdraaien teast ze je tussen de benen en dat had al snel effect
Omdraaien dus en op de rug gelegen vraagt ze gelijk of je wil sexen in 69 dus condoom erom en
daarna heeft zij haar poesje boven mijn mond gepositioneerd.
Mooi klein kutje, dat je wel mag vingeren, dat andere gaatje niet.
Langdurig haar gebeft en zij mij gepijpt en met iets teveel tandgevoel, maar toch wel lekker.
Vervolgens kwam ze bovenop zitten om te neuken, haar borstjes tegen mijn borst, haar hoofd naast de mijne
Het neukwerk moest ik doen dus, vanonderaf, nou hielp de nuru-glibber wel om haar lekker te neuken.
Ondanks het condoom kwam ik toch redelijk snel klaar in haar strakke kutje.
Zo nog effe blijven leggen, daarop haalde zij het condoom eraf en maakte de boel schoon.
Nog wat glibberen over de voorkant en wat massage met de handen.
Tijd zat erop, moest uiteraard wel effe douchen met warmwater om de nuru-gel te verwijderen.
Mooie ervaring deze nuru-massage zeker in combinatie met de sex en zeer aantrekkelijk geprijst.
Misschien nog wel eens terug voor een uurtje nuru-massage.
De sex is op zich vrij standaard, verwacht dus geen extreme dingen, als je dat wilt dan moet je niet gaan.
Zoenen en tongzoenen doet ze niet, althans niet bij mij.
 
Hoe kom je in contact met haar
Linkje zie ik geen mail adress
Je moet even zoeken, maar staat wel een Hotmailadres in de advertentie (vergeet de puntkomma aan het begin). Het is een oude site, dus is wat misgegaan in de layout de afgelopen 10 jaar.

Hi, did you use the website posted above? On phone?
Use site to get e-mail, in e-mail she sends het telephone and from there you can app her. Both mails and app can take a while for her respond, especially since her newly discovered popularity on this website. But you have to wait for an appointment anyhow, so no need to rush mailing or apping. :p
 
Je moet even zoeken, maar staat wel een Hotmailadres in de advertentie (vergeet de puntkomma aan het begin). Het is een oude site, dus is wat misgegaan in de layout de afgelopen 10 jaar.


Use site to get e-mail, in e-mail she sends het telephone and from there you can app her. Both mails and app can take a while for her respond, especially since her newly discovered popularity on this website. But you have to wait for an appointment anyhow, so no need to rush mailing or apping. :p
Thank you. Yeah the layout of that website was bad on phone haha. I will try with laptop. I kind of hesitate giving my email address to these websites 😌😌😌
 
Ik heb zo'n 10 jaar geleden ook met Lilian gedate. Vond het uiterlijk tegenvallen en kon dat niet verbergen. De date was netjes en correct maar heel tam. Ik had er geen klik mee en ben er ook niet meer geweest. vind een kritische note wel handig tussen al de jubelverhalen.
 
Ik heb zo'n 10 jaar geleden ook met Lilian gedate. Vond het uiterlijk tegenvallen en kon dat niet verbergen. De date was netjes en correct maar heel tam. Ik had er geen klik mee en ben er ook niet meer geweest. vind een kritische note wel handig tussen al de jubelverhalen.
Lekker recent 10 jaar geleden 😑. Je krijgt een mail met foto's van haar dus je kan zelf bepalen of je haar gaat bezoeken.
 
ik heb de foto's idd ontvangen en vond het (goed lezen) tegenvallen. Doe er je voordeel mee of niet, en dat geldt dan voor de wandelaars die nog niet zijn geweest.
 
Toevallig wilde ik ongeveer hetzelfde delen als Rintintin. Zo'n 15 jaar geleden heb ik afgesproken met haar. Ik vond de seks zeer matig en vond haar toen al niet aantrekkelijk. Een Thai moet voor mij of een heel lekker kontje hebben of kleine stevige borstjes of een heel knap gezicht. Ik kan je verzekeren dat ze geen van drieën heeft. Dat was 15 jaar geleden al zo en dat is er ongetwijfeld in de loop der jaren en na zo'n 3000 seks dates niet beter op geworden. Maar ieder zijn ding natuurlijk
 
Lilian zal absoluut niet voor iedereen zijn hoor. Als mijn berichten als jubelverhaal werd gezien wil ik het zelf ook wel wat nuanceren hoor.

Lilian is een petite Aziatische dame, daar moet je al van houden. Ik schreef eerder al dat de foto's verouderd zijn die zij stuurt. Sommige zijn wel wat recenter, maar allemaal niet van vorige week. Ze doet behoorlijk wat make-up op om te verhullen dat ze echt al wat ouder is, iedereen schrijft 40-50 in hun recentie, maar mijn inschatting is dat ze ergens de afgelopen jaren al in de 50 is gedoken. En alhoewel ze wat mij betreft een mooi, klein lichaampje heeft staat het dan natuurlijk niet meer zo strak als toen ze in de 20 was (waar ook een foto van bijzit, die met die pony). Maar op die hele bundel foto's, inclusief de recentere krijg je echt wel een goed idee waar je aan toe bent, beter dan bij 99% van de andere DVP's.

Ook de sex met haar moet je van houden, en zal natuurlijk ook aan de klik liggen. Lilian doet dit voor haar eigen genot. Pijpen en sex is veilig met condoom en nooit tongzoenen. Ze wil bij mij altijd lang in standje 69, misschien dat sommigen daar niet van houden. Als je zegt laat maar zitten, ik bef liever niet, kan ik mij voorstellen dat de klik er wel vanaf gaat. En sex is echt duidelijk ook op een manier (standje, bewegingen) waar zij zelf van geniet, niet wat de klant wil. Zoals zij al schrijft, de massage kost geld, de rest is gratis uit vrije wil (kom je zo ook onder vergunningen uit?). Goed recht om dan voor 85 euro per uur te doen wat je zelf lekker vindt, een vibrator pakken wanneer je er zin in hebt, of in de handen van de klant te duwen zodat hij het kan doen, te vragen of je wordt gebeft, etc. Mijn ervaring door die mindset is daardoor 10x beter dan bij andere dames, zelfs zonder tongzoenen (wat verschrikkelijk lastig is om niet te doen aangezien de rest echt ontzettend GFE is).

Als je liever wil betalen om voor je eigen genot zoveel mogelijk dingen te doen die je zelf wilt, en liefst bij een strakke twintiger, dan kun je beter wegblijven (graag zelfs, want de wachttijd is door dit topic echt niet normaal lang geworden...).
 
Toevallig wilde ik ongeveer hetzelfde delen als Rintintin. Zo'n 15 jaar geleden heb ik afgesproken met haar. Ik vond de seks zeer matig en vond haar toen al niet aantrekkelijk. Een Thai moet voor mij of een heel lekker kontje hebben of kleine stevige borstjes of een heel knap gezicht. Ik kan je verzekeren dat ze geen van drieën heeft. Dat was 15 jaar geleden al zo en dat is er ongetwijfeld in de loop der jaren en na zo'n 3000 seks dates niet beter op geworden. Maar ieder zijn ding natuurlijk
Respect voor jullie geheugen.
Ik ben deze week geweest en ik vond haar er best redelijk strak uitzien qua kontje en kleine tietjes.
Ze is in ieder geval knapper als ikzelf.
Maar goed ieder zijn ding natuurlijk
 
Ook ken haar nog net voor corona. Gezien in den haag. Daarvoor nog heel lang geleden. Vond haar niet echt veel veranderd. Ze is lief en zorgzaam. Vind haar ondanks misschien de leeftijd nog steeds knap. Heeft wel haar maniertjes van hoe ze het uurtje volmaakt, maar luistert ook goed naar je. Heb ook veel geleerd van haar leven en toekomst. Maar dit is niet waar veel wandelaars voor komen. Massage was prima, alleen de sex lukte toen niet, maar dat lag voornamelijk aan mij. Ik heb toch meer nodig in de vorm van zoenen en/of pzc oid.
 
Ook ken haar nog net voor corona. Gezien in den haag. Daarvoor nog heel lang geleden. Vond haar niet echt veel veranderd. Ze is lief en zorgzaam. Vind haar ondanks misschien de leeftijd nog steeds knap. Heeft wel haar maniertjes van hoe ze het uurtje volmaakt, maar luistert ook goed naar je. Heb ook veel geleerd van haar leven en toekomst. Maar dit is niet waar veel wandelaars voor komen. Massage was prima, alleen de sex lukte toen niet, maar dat lag voornamelijk aan mij. Ik heb toch meer nodig in de vorm van zoenen en/of pzc oid.
Ik ga ook proberen om met haar af te spreken , alleen al een massage samen en haar lekker kunnen beffen vind ik al super lekker
 
Een Thai moet voor mij of een heel lekker kontje hebben of kleine stevige borstjes of een heel knap gezicht. Ik kan je verzekeren dat ze geen van drieën heeft.
Daar doe je Lilian toch wel mee te kort vind ik. Ik val op petite en vond haar zeker niet verkeerd. Enige waar ik me aan stoor(de) was die kinderachtige make-up op haar foto's. Gelukkig zag ze er op onze date niet zo uit als op de foto's. Was volgens mij mijn enige date met een dvp waar ik 2 keer klaar kwam.
 
Ik bezoek deze dame nu ruim 10 jaar. Ze is altijd netjes en vriendelijk. Het massage deel slaan we al geruime tijd over en we gaan gelijk volle bak voor het plezier. Ze houdt enorm van 69 en je kan haar in vele standjes verwennen. De energie die je zelf geeft ontvang je dubbel en dwars terug. Heb je te weinig energie op een bepaald moment, dan pakt ze haar trilmachine erbij. Ik zou zeggen voorkom dat, want is geen goed signaal :) . Verder wel eens een trio met een ander man met haar gedaan, Dat doet ze eveneens zonder problemen. Een heerlijke en leuke dame.
 
Heb haar van de week gesproken ze heeft inderdaad geen kamer meer

Ze spreekt wel af alleen als je een hotel kamer huurt dan wil ze komen

Want naar mijn huis wil ze niet komen dat doet ze niet zei ze ze voelde zich dan niet prettig
 
Volgens mij deed ze dat vroeger zelf. Een hotel kamer huren en dan sprak ze af met meerdere mannen achter mekaar, om haar kamer huur er uit te krijgen.

Ik ben laatst geweest en toen zei ze dat ze hard aan het sparen was voor haar pensioen en als ze genoeg heeft vertrekt ze naar haar familie in Thailand.
 
Je kunt haar ook zelf in een hotelkamer ontvangen (bv. via Dayuse voor een paar uren huren). Of misschien ook bij jouw thuis, als je Rotterdam woont. Maar dat weet ik niet precies. Zou je aan haar moeten vragen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan