WHEM Lilian, Thaise Massage in Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knotsen

Stamgast
403
25/11/21
340
3
Heeft iemand nog een recente ervaring met Lilian, de Thaise masseuse die ontvangt in Den Haag vlakbij HS?
Geen idee of ze nog ergens een advertentie heeft maar volgens mij moet zij wel bekend zijn bij de Thai/massage liefhebbers.
 
2x een Nuru gehad. Beiden bij salon 261. Eerste keer was met Cristel, werkt daar niet meer, en was heerlijk, zeker met de sex erna. 2e keer met een donkere dame (ben haar naam even kwijt), werkt er ook niet meer, ook genoten van deze sessie, maar die met Cristel was wel heel lekker. Heb haar daarna, toen ze niet meer bij salon 261 ontving, uit het oog verloren. Ik weet niet of ze gestopt is of ze ergens anders onder een andere naam werkt.
 
Heeft iemand nog een recente ervaring met Lilian, de Thaise masseuse die ontvangt in Den Haag vlakbij HS?
Geen idee of ze nog ergens een advertentie heeft maar volgens mij moet zij wel bekend zijn bij de Thai/massage liefhebbers.
Paar maanden geleden geweest. Was een leuke ervaring om samen klaar te komen terwijl ze met haar fibrator speelt 😊
 
Recent niet, maar wel veel mooie herinneringen over een lange periode. Voor mij de beste Thaise B2B artieste in Nederland en dus ook de beste om Nuru mee te doen. GFE kampioen die bijna al haar klanten verliefd maakt omdat ze ongeremd meegeniet van het genot dat ze geeft.
 
Ik heb haar ca 6 Maanden terug nog bezocht. Zij was tevens een van mijn eerste DVP's. Het was destijds 25 per uur.
Ze is helaas nu toch wat te oud voor mij aan het worden. Ook vanwege het niet Tongzoenen ga ik nu naar andere Dames.

Ze is wel erg lief en lekker.
 
Zojuist gesproken. Ontvangt weer na de 20e. Maak meteen een afspraak....

Zij doet tegenwoordig ook Nuru. Iemand al ervaring daarmee bij haar?
Nuru doet ze al heel erg lang. Is best ok.
Destijds zelfs met een verwarmd matrasje.
In combinatie met het hele pretpakket vond ik het wat minder.
Heb ooit wel eens een superlange date met haar gedaan in de Hilton in Rotterdam.
Lilian staat al jaren eenzaam aan de top.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan