Recensie Lilit, Amsterdam (voorheen Voorburg) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mikevld010

Stamgast
401
20/02/22
262
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1332965-lilit
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zojuist bij de dubbelganger van leonie ter braak geweest
Ze lijkt er wel echt op
Lekker lang mooi lichaam
Maar de diensten niet zoals verwacht

Vingeren mag niet
Tongzoenen tong beetje tussen tanden en weer weg
Pijpen erg droog ...
Benen lang omhoog vind ze ook niet fijn
Doet verder wel aardig mee maar te veel minpunten voor herhaling

Wel erg vriendelijk
Ziet er wel erg mooi uit zeker voor de leeftijd maar voor dit bedrag kan je beter naar bv

Sofie haarlem
Kassy den haag
En vele andere 🤣
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1332965-lilit
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben onlangs ook bij deze nieuwe Lilit geweest op een bekende locatie in Voorburg. Keurige vlotte communicatie en een afspraak was snel gemaakt.

Lilit is dezelfde dame als op de foto's, iets ouder in werkelijkheid, lange slanke verzorgde dame, vriendelijk en rustig. Op de kamer gelijk een beetje gezoend wat ze toeliet. Daarna afrekenen, uitkleden en opfrissen in de badkamer.

Terug op de kamer verder staand met elkaar subtiel getongzoend om vervolgens op bed verder gegaan. Haar kleine roze tepels reageerden gevoelig op mijn tong waarna ik haar uitgebreid likte. Het bleef wat kil en stil van haar kant maar na een tijdje kwam ze toch een beetje los met wat gekreun. Al vrij gauw vond ik het welletjes en was het mijn beurt. Pijpen was voldoende en ze deed hoe ik het wilde; af en toe wat dieper maar niet sloppy gloeggloeg. Haar handjes kwamen regelmatig erbij maar die kon ik subtiel wegleggen. Ook haar tandjes voelde ik zo nu en dan. Daarna condoom erom en op zijn hondjes haar een beetje geneukt. Helaas miste ik de geile roes tijdens het neuken waarna ik met een slappe maar weer op bed ging liggen. Condoom eraf getrokken en heeft ze me vervolgens pijpend en trekkend naar de finishlijn geholpen. Vrij snel daarna opgestaan en opgefrist in de badkamer, rustig aangekleed, beetje napraten en daarna maar snel weer vertrokken. Ruimschoots voor het einde van de tijd stond ik weer op straat.

Conclusie: leuk om Lilit een keertje ontmoet te hebben. Vriendelijke rustige verzorgde oudere dame. Echter voor mij iets te rustig, koel, afstandelijk of misschien onervaren waardoor ik niet echt in de stemming kwam of een klik voelde. Wellicht past ze beter bij iemand die minder veeleisend en sneller tevreden is dan ik en heeft die wel een topervaring met haar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan