Recensie Lilith, Gerpinnes 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VVD914

Stamgast
582
10/12/21
504
18
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://old.quartier-rouge.be/prive/femmes/lilithmilf-sexy-et-pleines-de-surprises.html
Totale kosten (in euro)
300
Tegenwoordig zoek ik meer en meer naar profielen van grote vrouwen daar ik gemerkt heb dat ik met mijn 1,9 meter nog meer plezier kan hebben als de vrouw slechts een beetje kleiner is dan mij, in plaats van een stuk kleiner dan mij :LOL:

Toen ik Lilith haar profiel en foto's zag dan was mijn interesse serieus gewekt want dit is een van die zeldzame profielen waarbij je meteen kan zien dat het om onbewerkte en échte foto's gaat. En ik zit dan met een brandend verlangen om gewoon haar in het echt te zien! Geprobeerd om haar te vinden op het youppie forum maar niet te vinden. Twee weken geleden dan hier even gepolst in WHEM maar dat hier iemand zou op reageren was zo goed als onbestaand gezien de afstand.

Dus contact opgenomen met haar en dat verliep aardig goed. Het voelde meteen goed aan en had er geen twijfels bij dat dit een leuke ontmoeting ging zijn. We zaten algauw op dezelfde lijn wat betreft het verloop van een date, en uiteindelijk zal blijken dat het voor één van ons de verwachtingen exponentieel overtrof 😌

Dus met volle goesting kon in de wagen voor een lange rit naar Gerpinnes op een prachtige zonnige zaterdag. Ze ontvangt in een zeer rustige streek in een doodlopende straat. Juist voor aankomst kreeg ik het nummer en kon ik gewoon aankloppen. Deur werd geopend door een superslanke schoonheid die me meenam naar de living voor een introgesprek. Ze ontvangt samen met Sylvia (Spaanse) die ook aanwezig was. Het introgesprek gebruikt ze om de persoon wat aan te voelen, die tijd zit niet inbegrepen in de date. Eens op het gemak kon ik doorgaan naar boven om eerst een douche te nemen. Jammer genoeg heel kleine douchecel dus samen douchen is geen mogelijkheid.

Terug op de kamer kon het plezier beginnen. Zij vangt steeds aan met een massage, normaliter zou ik eerst willen masseren maar gezien het de eerste date was heb ik haar gang laten gaan. Ze is nog maar twee jaar geleden begonnen en heeft nog geen opleiding gevolgd dus het was heel basic. De achterzijde was gewoon rustgevend. Eenmaal omgedraaid was het al véél toffer want mijn god wat een prachtig super slank figuur heeft ze! Ze positioneerde zich zodat ze mijn jongeheer kon verwennen met haar handen en met haar bijgewerkte borsten. Ondertussen gaf dit mij de mogelijkheid om haar derrière te strelen. Goddelijke billen en een van de mooiste vagina's die ik ook gezien heb. 🤩 Ze kon mijn aanrakingen appreciëren want ze begon zachtjes te kreunen, ook de manier waarop ik onderin gemasseerd werd gaf te kennen dat ik goed bezig was. De visuele prikkels piekten echt maximaal bij mij want ik kan er nog steeds niet overheen hoe subliem haar figuur is en gecombineerd met het "nieuwe" van de eerste keer met haar werd ik snel meer en meer opgewonden. Dus het hoogtepunt volgde niet veel later.

Even opgeruimd en dan kort bekomen op het bed. Ze vertelde wat over haar leven en liet toen vallen dat ze een beetje hectisch kan zijn, kan impulsief reageren. Die indruk had ik al gekregen; bij het introgesprek is ze een paar keer weg moeten gaan voor drankje, om Sylvia bij te staan... Rustige persoonlijkheid heeft ze niet. Toen was het mijn beurt om haar te masseren en daar was ze heel benieuwd naar. Begonnen met de achterzijde en mijn tempo was een stukje trager dan haar. Hier en daar wat friemelen om de juiste positie te vinden, hier en daar nog een woordje maar algauw werd ze volledig relaxed en kon ik zie hoe ze begon weg te drijven. Van boven tot onder gemasseerd en dan beginnen focussen op de erogene zones. En haar lichaam reageerde enorm ontvankelijk hierop 🥲

Dan mocht ze zich omdraaien en in alle stilte kon ik aan de voorzijde beginnen. Haar ogen dicht en een blik van volledige relaxatie dus ik wist dat het goed zat. Ook hier eerst van boven tot onder gemasseerd en dan over naar haar vagina. En zoals ik zei; een van de mooiste die ik ooit gezien heb. Klein, zo goed als geen schaamlippen en een piercing. Dit was wel een eerste voor mij dus wist niet goed hoe voorzichtig ik hiermee moet zijn. Dus zekere voor onzekere genomen en héél voorzichtig geweest. Eerst uitwendig verwend daarna overgegaan tot vingeren. Haar bekken begon meer en meer te kronkelen, gecombineerd met haar zalig gekreun en gevolgd door een intensief hoogtepunt. Ik blijf haar rustig strelen zodat ze opnieuw tot rust kan komen. Prachtig moment hoe haar verhoogde ademhaling opnieuw normaal wordt. Ergens voel ik aan dat het einde nog niet in zicht is dus mijn handen gaan terug naar haar buik en dan nog ietsje lager. En ja hoor, haar lichaamstaal gaf aan dat mijn vingers nogmaals hun ding mochten doen. Ik gleed terug naar binnen om haar te vingeren, deze keer ietsje intensiever. Haar G-spot was lekker gezwollen en oh wat vind ik dat gevoel zo zalig 🥴 Tempo ging hoger en hoger en haar gekreun was deze keer ook vocaler en opnieuw gevolgd door een explosief hoogtepunt. Oh wat lekker! Dan rustig afgebouwd en kroop heel dicht bij haar aan. Ze bleef roerloos liggen en eens op adem lagen we een tijdje in elkaars armen.

Jammer genoeg ze kust niet (had ze vooraf in bericht laten weten) en heb haar in persoon vooraf aangegeven dat ik dit ging respecteren. Maar in elkaars armen heb ik wel haar nek gekust en dicht tot bij haar oor geweest. ;)

Eenmaal terug bij haar zinnen was van haar hectisch karakter niets meer te bespeuren. Ze kon niet geloven dat ik ze zo tot rust heb kunnen brengen en was zo goed als sprakeloos. Toen ze op het beduiteinde zat ben ik achter haar gekropen om haar in mijn armen te nemen om nog wat verder te knuffelen. Even gepolst of er nog tijd over was maar jammer genoeg onze tijd zat erop.

Niet echt getreurd want heb al mijn punten gekregen en we kunnen beiden niet wachten om elkaar terug te zien. Dus dat beloofd voor de volgende keer. :cool:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan